noul meu Xsara
Moderator: Echipa Tehnica
- Eurofighter
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
- Localitate: Bucuresti
da, nu m-am exprimat cum trebuie
pe cea din dreapta voiam sa o deschid, dar am reusit cu o surubelnita; cea din stanga nu cred ca poate fi deschisa prea usor
era blocata pentru ca acum e sub portiera din spate
am facut deja transplantul de roti si alte nimicuri pe care le mai aveam prin portbagaj
a mai ramas CDplayerul pe care as vrea sa-l schimb
cel nou nu-mi prea place mie, iar cel vechi avea si USB drive
e deja un thread cu demontarea playerului
cu dezaburirea nu stiu cum e - ori nu merge de tot, ori e doar becul din bord dus
ar mai fi una cu oglinda dreapta - e crapata
am incercat ieri sa vad cum se demonteaza, dar fara rezultat - aveti idei?
pe cea din dreapta voiam sa o deschid, dar am reusit cu o surubelnita; cea din stanga nu cred ca poate fi deschisa prea usor
era blocata pentru ca acum e sub portiera din spate
am facut deja transplantul de roti si alte nimicuri pe care le mai aveam prin portbagaj
a mai ramas CDplayerul pe care as vrea sa-l schimb
cel nou nu-mi prea place mie, iar cel vechi avea si USB drive
e deja un thread cu demontarea playerului
cu dezaburirea nu stiu cum e - ori nu merge de tot, ori e doar becul din bord dus
ar mai fi una cu oglinda dreapta - e crapata
am incercat ieri sa vad cum se demonteaza, dar fara rezultat - aveti idei?
- Eurofighter
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
- Localitate: Bucuresti
- Eurofighter
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
- Localitate: Bucuresti
Hmmm destul de dificil...
Am facut asta la Cx-ul meu break dar la mine e sigur mai usor.
Cablul trebuie sa treaca printr-un manson de cauciuc intre caroserie si haion. Mansonul trebuie sa il scoti din ambele parti. Dupa asta trebuie sa il demontezi din haion si sa il tragi afara. Vezi unde e rupt si innadesti (de preferat cu o bucata de rigleta electrica)
Vorbesc doar din teorie - nu am facut asta la Xsara, dar stiu ca este o operatie dificila. Mai ales sa montezi la loc.
Prima data ar trebui sa masori cu un multimetru sa vezi daca vine curent circuitul de pe luneta. Ar mai trebui sa verifici si butonul de actionare.
Am facut asta la Cx-ul meu break dar la mine e sigur mai usor.
Cablul trebuie sa treaca printr-un manson de cauciuc intre caroserie si haion. Mansonul trebuie sa il scoti din ambele parti. Dupa asta trebuie sa il demontezi din haion si sa il tragi afara. Vezi unde e rupt si innadesti (de preferat cu o bucata de rigleta electrica)
Vorbesc doar din teorie - nu am facut asta la Xsara, dar stiu ca este o operatie dificila. Mai ales sa montezi la loc.
Prima data ar trebui sa masori cu un multimetru sa vezi daca vine curent circuitul de pe luneta. Ar mai trebui sa verifici si butonul de actionare.
- Eurofighter
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
- Localitate: Bucuresti
- Eurofighter
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
- Localitate: Bucuresti
nu functioneaza reglajul farurilor pe inaltime
ar putea fi din doua motive:
1. nu merg motorasele - solutia ar fi sa fac transplant de faruri
2. nu merge comutatorul - aceeasi solutie cu transplantul
cum identific?
ia sa vad cine gandeste ca un electrician!
am transplantat (interesant cuvant, nu?
) CD-playerul si nu vrea sa mearga decat cu contactul pus
se poate rezolva problema asta, sau nu e nici o problema daca pun cheia pe prima pozitie (se aprinde doar martorul de baterie)?
cand era pe cealalta masina functiona fara contact
CD-playerul cu care l-am inlocuit functiona si el fara contact
e posibil sa fi incurcat eu ceva in timpul transplantului?
ar putea fi din doua motive:
1. nu merg motorasele - solutia ar fi sa fac transplant de faruri
2. nu merge comutatorul - aceeasi solutie cu transplantul
cum identific?
ia sa vad cine gandeste ca un electrician!

am transplantat (interesant cuvant, nu?

se poate rezolva problema asta, sau nu e nici o problema daca pun cheia pe prima pozitie (se aprinde doar martorul de baterie)?
cand era pe cealalta masina functiona fara contact
CD-playerul cu care l-am inlocuit functiona si el fara contact
e posibil sa fi incurcat eu ceva in timpul transplantului?

Trebuie sa folosesti un multimetru. Daca nu ai, se gasesc de cumparat ieftine (20 ron). Il folosesti pe scara DC la gradatia "20"
Scoti mufele motoraselor si cu ajutorul unu amic actionezi comutatorul. Vezi daca ai tensiune (conectezi pinul rosu al multimetrului pe rand la fiecare slot din mufa si cel negru la un punct de masa in caroserie sau la slotul de masa din mufa - de obicei este un fir maron sau negru, iar cel cu tensiune este de obicei rosu). Daca ai tensiune, atunci e motorasul de vina.
Daca nu, atunci probabil e de la comutator. Il demontezi si pe asta si identifici firele - vezi care are tensiune (acelasi procedeu ca mai sus).
Daca nici aici nu ai tensiune atunci poate fi o siguranta arsa, releu (daca are asa ceva pe circuitul asta) sau un fir intrerupt.
CD player: daca ai conectat identic mufele insemana ca la una din masini lua curent pe direct, iar la cealalta ia curent dupa contact - pozitia "accesorii"
Se poate rezolva sa mearga pe direct. Dar presupune sa modifici putin instalatia, astfel incat sa identifici un fir cu tensiune pe direct si sa il pui in locul celui care in prezent alimenteaza CD playerul.
Nu stiu ce consumatori mai sunt alimentati de pozitia 1 - daca nu este decat martorul baterie, atunci nu sunt probleme.
PS - nu sunt electrician
Scoti mufele motoraselor si cu ajutorul unu amic actionezi comutatorul. Vezi daca ai tensiune (conectezi pinul rosu al multimetrului pe rand la fiecare slot din mufa si cel negru la un punct de masa in caroserie sau la slotul de masa din mufa - de obicei este un fir maron sau negru, iar cel cu tensiune este de obicei rosu). Daca ai tensiune, atunci e motorasul de vina.
Daca nu, atunci probabil e de la comutator. Il demontezi si pe asta si identifici firele - vezi care are tensiune (acelasi procedeu ca mai sus).
Daca nici aici nu ai tensiune atunci poate fi o siguranta arsa, releu (daca are asa ceva pe circuitul asta) sau un fir intrerupt.
CD player: daca ai conectat identic mufele insemana ca la una din masini lua curent pe direct, iar la cealalta ia curent dupa contact - pozitia "accesorii"
Se poate rezolva sa mearga pe direct. Dar presupune sa modifici putin instalatia, astfel incat sa identifici un fir cu tensiune pe direct si sa il pui in locul celui care in prezent alimenteaza CD playerul.
Nu stiu ce consumatori mai sunt alimentati de pozitia 1 - daca nu este decat martorul baterie, atunci nu sunt probleme.
PS - nu sunt electrician

- Eurofighter
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
- Localitate: Bucuresti
- Eurofighter
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
- Localitate: Bucuresti
am rezolvat-o cu farurile
comutatorul era de vina
in alta ordine de idei vine primavara
vreau sa iau cauciucuri de vara si jante
cauciucuri se gasesc
cu jantele e problema - cele de aliaj sunt putine pe 14 inchi si scumpe, iar cele de otel destul de rare
merita sa iau de la dezmembrari? - cum le verific sa fie bune? - nu vreau sa iau unele strambe
comutatorul era de vina
in alta ordine de idei vine primavara
vreau sa iau cauciucuri de vara si jante
cauciucuri se gasesc
cu jantele e problema - cele de aliaj sunt putine pe 14 inchi si scumpe, iar cele de otel destul de rare
merita sa iau de la dezmembrari? - cum le verific sa fie bune? - nu vreau sa iau unele strambe
- Eurofighter
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
- Localitate: Bucuresti
- Eurofighter
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
- Localitate: Bucuresti
jante n-am gasit inca
am incercat sa vand masina veche pentru dezmembrari si speram sa pastrez sau sa cumpar de la ei jantele respective
solutia de compromis va fi sa schimb doar cauciucurile
mi-am luat ulei Total de la CBX, filtre Champion si placute de frana Ferodo de la www.pasior-automotive.com
urmatoarele pe lista sunt manerul dreapta spate si lichidul de frana
pana saptamana viitoare cred ca le voi schimba
urmatorul drum ghiciti unde va fi!
la Sfantu Gheorghe!
puntea spate si-a dat duhul
si tot pe dreapta!
stie cineva o procedura clara de demontat fata de la portiera?
merci
am incercat sa vand masina veche pentru dezmembrari si speram sa pastrez sau sa cumpar de la ei jantele respective
solutia de compromis va fi sa schimb doar cauciucurile
mi-am luat ulei Total de la CBX, filtre Champion si placute de frana Ferodo de la www.pasior-automotive.com
urmatoarele pe lista sunt manerul dreapta spate si lichidul de frana
pana saptamana viitoare cred ca le voi schimba
urmatorul drum ghiciti unde va fi!
la Sfantu Gheorghe!
puntea spate si-a dat duhul
si tot pe dreapta!
stie cineva o procedura clara de demontat fata de la portiera?
merci
Da de ce nu schimbi tu puntile intre ele ? Parca pe cealalta ai reparat-o...sau puntea buna e afectata de accident ?
La fata de portiera nu stiu sa zic exact; pot spune doar ca am demontat la diferite masini si ma orientam la fata locului - prima data trebuie sa dai manerul interior jos (2-3 suruburi), apoi manivela de geam - daca ai (asta de obicei are un capacel si sub el o siguranta) ...si mai vezi tu
PS - vino duminica la intalnirea clubului; de obicei executam la fata locului la pret promotional (adica mocca
) mici reparatii/interventii/imbunatatiri 
La fata de portiera nu stiu sa zic exact; pot spune doar ca am demontat la diferite masini si ma orientam la fata locului - prima data trebuie sa dai manerul interior jos (2-3 suruburi), apoi manivela de geam - daca ai (asta de obicei are un capacel si sub el o siguranta) ...si mai vezi tu

PS - vino duminica la intalnirea clubului; de obicei executam la fata locului la pret promotional (adica mocca


- Eurofighter
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
- Localitate: Bucuresti
nu stiu exact daca puntea a ramas teafara in urma impactului
daca ar fi sa le schimb intre ele iar se complica lucrurile: mutat masina avariata cu platforma, dat jos puntea, dat jos puntea de pe masina "noua", montat cealalta punte. e nevoie de un service in care sa incapa ambele masini cam o zi intreaga; nu e imposibil, dar cel putin complicat; daca mai fac un drum la Sfantu Gheorghe macar stiu ca va fi totul OK.
In weekend sunt la Brasov si nu stiu daca ajung la intalnire
La lichidul de frana m-am hotarat la ATE DOT 4, nu cred ca e cazul sas trec la 5.1; sper sa ajunga un litru pentru schimb
daca ar fi sa le schimb intre ele iar se complica lucrurile: mutat masina avariata cu platforma, dat jos puntea, dat jos puntea de pe masina "noua", montat cealalta punte. e nevoie de un service in care sa incapa ambele masini cam o zi intreaga; nu e imposibil, dar cel putin complicat; daca mai fac un drum la Sfantu Gheorghe macar stiu ca va fi totul OK.
In weekend sunt la Brasov si nu stiu daca ajung la intalnire
La lichidul de frana m-am hotarat la ATE DOT 4, nu cred ca e cazul sas trec la 5.1; sper sa ajunga un litru pentru schimb
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats