Pagina 1 din 2

Xsara Picasso - Punte spate independenta

Scris: Mar 10-Mar-2009 17:30
de Alexandru`
Are asa ceva?

Scris: Mar 10-Mar-2009 20:02
de bogdan78
SUSPENSII
Fata Roti independente.Pune McPherson cu brate inferioare triunghiulare,arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice si bara antiruliu.
Spate Puncte cu brate trase cu traversa deformabila, arcuri elicoidale si amortizoare hidraulice
http://www.citroen.ro/carcharacteristic ... n=68&car=7
Cam asta ar fi. Deci daca inteleg eu bine nu are.
Xsara normala stiu sigur ca are

Scris: Mie 11-Mar-2009 00:16
de Alexandru`
Multumesc,
Cam asa ma gandeam si eu din traversa deformabila, dar ma gandeam ca poate informatia de pe site nu este 100% corecta.

Scris: Mie 11-Mar-2009 08:30
de bogdan78
:) asta nu iti pot garanta, dar totusi este siteul oficial si nu ar gresi in defavoarea lor.
Ideea este ca nu are rost sa pui punte independenta spate pe o masina de familie care nu a fost proiectata pentru a avea veleitati sportive.
Puntea independenta ajuta la abordarea virajelor stranse cu viteza mare, ori la caroseria lui Picasso, chiar daca ar avea suspensi independente nu este recomandat asa ceva.
Este ca si cum ai pune coltari unui gras si l-ai pune sa mearga pe o panta cu gheata.

Scris: Mie 11-Mar-2009 12:58
de khan
e independenta legata prin bara stabilizatoare care e altceva decit punte deformabila (cum ar fi al C4 sau P307) si cu bare de torsiune montate asimetric, iar pe deasupra mai e si directionala cind se inclina mai tare pe viraj

Scris: Mie 11-Mar-2009 14:20
de Alexandru`
khan scrie:e independenta legata prin bara stabilizatoare care e altceva decit punte deformabila (cum ar fi al C4 sau P307) si cu bare de torsiune montate asimetric, iar pe deasupra mai e si directionala cind se inclina mai tare pe viraj


Vorbesti despre Xsara sau Xsara Picasso?

Scris: Mie 11-Mar-2009 18:59
de mariuss
Xsara Picasso are punte spate independenta,aproape identica cu cea de pe Xsara.Ce e scris pe site e gresit,dar n-ar fi singurul lucru nelalocul lui :D N-am vazut arcuri elicoidale pe spate,ci doar pe fata.

Scris: Mie 11-Mar-2009 21:17
de Alexandru`
Iata o poza din manualul de service:

Imagine

Asa am si eu la Peugeot 205 ex-1.6 GTI

Scris: Joi 12-Mar-2009 10:35
de khan
Alexandru` scrie:
khan scrie:e independenta legata prin bara stabilizatoare care e altceva decit punte deformabila (cum ar fi al C4 sau P307) si cu bare de torsiune montate asimetric, iar pe deasupra mai e si directionala cind se inclina mai tare pe viraj


Vorbesti despre Xsara sau Xsara Picasso?


e la fel ca principiu, nu sint sigur daca au acelasi cod de piesa, dar ca si conceptie si functionare e identica. acelasi lucru e valabil si la AX, Saxo/P106, ZX/P309, Xsara, Xs. Picasso, P205, P206, P306, P405

Scris: Vin 13-Mar-2009 19:11
de bogdan78
Si pana la urma C4 nu mai are independenta? Intreb pentru ca spre exemplu la hyundai accent modelul nou au renuntat la punte independenta pe spate.

Scris: Sâm 14-Mar-2009 19:21
de khan
la C4 e deformabila ca la P307, deci nu e independenta, in schimb sta f bine pe curbe

Scris: Vin 29-Mai-2009 14:56
de Alexandru`
Oare si vireaza putin ca la Xsara?

Scris: Sâm 30-Mai-2009 08:42
de khan
nu din pacate, deformabila nu inseamna ca schimba si geometria ci ca actioneaza ca o bara stabilizatoare. gindeste-te la puntea de dacia 1300 si imagineaza-ti ca se deformeaza pe lungime la solicitari diferite. nu-mi sariti in cap ca stiu ca e complet diferita, exemplul e doar pentru a fi inteles fenomenul

Scris: Sâm 30-Mai-2009 08:46
de Alexandru`
Multumesc, stiam ca sunt doua lucruri diferite, dar nu stiam daca are si aceasta proprietate. Oricum, avand in vedere caracterul "sportiv" XPic nu cred ca era foarte utilizata.

Scris: Dum 29-Noi-2009 09:18
de Alexandru`
S-a discutat peste tot despre "celebra" punte spate si despre solutiile de a o repara.

Ce se poate face insa PREVENTIV, la reviziile periodice, de exemplu?

Daca s-a mai discutat, imi cer scuze, nu am reusit sa gasesc.