Pagina 1 din 1

Turatie anormala la relanti

Scris: Mar 07-Apr-2009 10:50
de viking
Salutari,

Am un Xsara berlina 1,6-110cp din 2003(aprx. 119.000 km) si am o problema cu turatia la relanti.

Descriere: In monetul in care ma opresc la semafor(de ex.) dupa 5-10 secunde turometru o ia razna, iar motorul pare sa vrea sa o ia din loc :) .
Crezusem ca am scapat, dupa ce luna trecuta am schimabat(m-a lasat in drum) pompa de benzina(1200 Lei, pompa(900 lei) + manopera, citroen baneasa), dar problema a reaparut, cei drept, mai putin pregnant decat inainte.

Mentionez ca reviziile au fost facute ca la carte cu produse (filtre, bujii, etc) dintre cele mai bune.

Tot ca metiune, am montat pe masina si un dispozitiv GPL (landi), pe care l-am folosit 2 ani si pe care l-am dezinstalat(am demontat rezervorul GPL) acum 1 an. Problema turatiei anormale era prezenta si inainte de GPL.

Singurul lucru la care ma mai gandesc ar fi injectoarele(sa le curatz), dar astept si sugestiile voastre.

Multumesc anticipat.

Scris: Mar 07-Apr-2009 12:08
de khan
de ce nu o pui pe tester sa vezi ce are, ca altfel te apuci sa schimbi piese in nestire si tot nu se rezolva. io am tester, daca vrei sa treci sa ne uitam da un semn la 0723592793

Scris: Joi 23-Apr-2009 08:47
de viking
Am rezolvat problema pe care o aveam de foarte mult timp si nu reuseam sa ii dau de cap si asta datorita "loviturii" de geniu a lui khanpe care il invit
sa descrie in mare care a fost solutia si mai ales de unde era problema.
Veti vedea atunci ca nu am exagerat cu : geniu :).

khan : ti-am lasat IBAN-ul meu, nu-i asa?!! :))

Multumesc mult, incaodata lui khan.

Scris: Joi 23-Apr-2009 17:36
de nicum
A folosit un ciocan mai mare? :lol:

Scris: Sâm 25-Apr-2009 17:57
de khan
dap! dar depinde unde dai... multumesc de aprecieri, nu e nici o chestie geniala in final, poate ca nu s-a mai gindit si altcineva inainte. problema a fost temperatura la care functiona motorul (avea 105 grC cind a ajuns in atelier si cam tusea...) din cauza ca cel putin o rezistenta de la ventilator era arsa. apoi a mai fost o problema de curatare a admisiei, probabil senzorii citeau valori eronate din cauza mizeriei. in plus de asta, masina a functionat o vreme pe gaz care sigur a lasat urme nu numai pe traseul admisiei, cit si pe la injectoare care urmeaza sa fie curatate la un moment dat. in orice caz ma bucur ca am reusit sa-i dam de cap si sa rezolvam problema. n-am IBAN-ul, dar mi-l dai tu :lol: :lol: :lol:
bafta pe meleaguri straine daca ai ajuns deja

Scris: Vin 28-Aug-2009 07:31
de Alex_VTR
mare sef khan cred ca intampin aceiasi problema crezi ca te poti uita si la mine?