Pagina 1 din 1
mersi, le mai pun odata
Scris: Sâm 18-Apr-2009 18:03
de OMAT ARUSIN
pai mai scriu o data.Nu stiu la ce m-am jucat la cheie si la bord, la maneta cu comenzile de calculator,dar nu imi mai merge cheia decat la contact.Celelalte comenzi care sunt,inchidere deschidere si ce mai e,nu mai merg.Si a doua belea este ca imi da ulei pe langa turbina.Dar xsara din 2001 are turbina fixa sau ??
Scris: Sâm 18-Apr-2009 18:07
de MARIAN
SecĂžiunea Âşi subiectul alese pentru acest post nu au fost cele corecte; mutat la locul corespunzĂŁtor.,
multumesc
Scris: Sâm 18-Apr-2009 18:10
de OMAT ARUSIN
multumesc mult.
Comenzi cheie
Scris: Sâm 25-Apr-2009 19:42
de OMAT ARUSIN
Salut. Chiar nu are nimeni idee de ce nu mai pot sa folosesc comenzile de pe cheie?Acum o folosesc numai pentru a-mi porni masina.Am dezactivat ceva din computer?Am anulat....?Am cartea de service, dar e in franceza, si eu nu inteleg.Sunt termeni tehnici,nu cuvinte uzuale asa ca.... .
Scris: Sâm 25-Apr-2009 19:50
de MARIAN
Scris: Dum 26-Apr-2009 13:44
de OMAT ARUSIN
Multumesc,este aceeasi problema,si la mine cheia e ca la bezz.Cred ca o sa ma descurc.
comenzi cheie
Scris: Vin 01-Mai-2009 19:24
de OMAT ARUSIN
Buna,revin cu problema mea.Din proramul cheii de contact de la
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=10270 nu pot vedea de la "Programing"in jos.Te rog ,poti sa imi dai de acolo in jos, sa pot vedea tot programul cheii ?Si inca un lucru de lamurit:Nu mi se aprinde iconita cheii de la bord atunci cand initiez o comanda de la ea.In rest,porneste masina,activeaza inchiderea cand incui de la usa,cu tot cu portbagaj.
Scris: Vin 01-Mai-2009 20:06
de cbx
daca eu sunt vinovatul,raspunsul este - luni
poate are cineva autodata ....
Scris: Vin 01-Mai-2009 20:38
de OMAT ARUSIN
Multumesc frumos.Eu oricum numai seara dupa orele 20.00 intru pe net .De obicei caut prin forum si apoi intrb.Ma simt prost ca eu nu pun decat intrebari si nu dau solutii,dar fiind inca incepator la xsara,nu prea stiu multe.Dar tin foarte mult la masina,de fapt o ador si vreau sa stiu despre ea.Din ce am vazut,pentru xsara nu sunt prea multe spuse si stiute.Aici la voi am inceput sa cunosc multe.E prima masina straina,inainte avand numai autohtone,
Scris: Mie 06-Mai-2009 18:39
de OMAT ARUSIN
Buna seara,revin cu niste completari pentru ca vad ca nu ii dau de cap.Cand am spus ca nu prea se stie despre xsara am vorbit din cele trase de mine cu schimbarea comsumabilelor.La cumpararea lor afost usor pentru ca m-am dus cu talonul la magazin,mi-au cautat ce corespunde la masina si mi-au dat.Uleiul,filtrul de ulei si de motorina le-am schimbat pentru ca oricine a avut masina mai mult de 3-4 ani invata.Cufiltru de aer ,am intrebat si am reusit sa il schimb.Eee,la filtru de polen a fost dur rau de tot.M-am dus la mecanici priceputi,care dupa ce mau intrebat de una ,de alta, au vrut sa dea scutul jos,ca vezi Doamne e pe acolo filtrul de polen.Si cam atat cu increderea mea.Mi-am luat masina val-vartej de acolo, am bajbait,am gandit si l-am gasit,apoi schimbat.DE mecanica sa va mai spun?Am si de acolo amintiri "frumoase".Concluzia mea:Daca la mecanica ioc ,la electrica nici nu ma mai duc.Dar nici singur nu reusesc.Am cautat pe net informatii,la Citroen nu sunt decat c-eurile ,si ca xsara e doar picasso.Apoi v-am gasit pe voi si m-a gandit ca aici pot fi ajutat,pentru ca stiti despre ce e vorba cu siguranta,fiind posesori mai vechi ale acestei ecuatii cu multe necunoscute,numite xsara.Cred ca v-am obosit destul.
Scris: Mie 06-Mai-2009 18:48
de cbx
uite aici ,schimb filtru polen :
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=8577
din pacate am avut serverul de net cazut ..maine revin cu poza pt cheie
Scris: Mie 06-Mai-2009 19:04
de OMAT ARUSIN
Multumesc frumos,cu filtru de polen acum sunt prieten,si cu placuta de ceramica de la aeroterma,pe care am schimbat-o cu totul(siguranta de la treapta a 4,parca asa ii zice),ca atunci cand am venit aici sa aflu ca puteam sa ii schimb doar condensatorii.Si am dat 380 lei pentru ca au spus "meseriasii"ca trebuie schimat cu totul.Dar nu au stiut ca o sa schimb eu piesa defecta.Odata ce gasisem locul filtrului de polen,era logic sa si inteleg cate ceva despre aeroterma.Dar ,cum spuneam ,prea multe necunoscute totusi intr-o singura ecuatie.
Scris: Joi 07-Mai-2009 04:05
de OMAT ARUSIN
Vai de mine,de la aer la polen e cam mult.O fi fost tarziu ,dar daca una gandesc si alta scriu e rau.Scuze,prietenia e cu filtru de aer.Cel de polen nu l-am schimbat decat odata.Celelalte,(de ulei,motorina,aer),le-am schimbat la fiecare schimb de ulei,adica de doua ori.Daca tin la masina nu inseamna ca o tin pe dreapta.