Salut uturor . ma confrunt si eu cu o problema legata de injectoare si pompa de injectie si anume : - nu am mai pornit masina de la paste iar cand am dorit ieri s-o pornesc nu am mai reusit , am chemat un mecanic sa vad de ce nu vrea sa porneasca si in urma controlorii a descoperit apa in filtru de motorina posibil si in pompa si in injectoare ,pentru ca nu le-a desfacut,mi-a recomandat un pompagiu din pantelimon dar totusi as vrea si alte pareri de la voi .
Metionez ca este un citroen xsara 2,0 HDI an 2000
pompa injectie si injectoare
Moderator: Echipa Tehnica
pompa injectie si injectoare
jonmatei
pompa de injectie si injectoarele
am scos toata motorina din filtru dar filtru l-am suflat la compresor pentru ca sambata nu prea ai de unde sa cumperi piese dupa ora 13,00.posibil sa fi intrat apa in pompa si injectoare in urma incercarii pornirii, iar varianta cu apa in pompa si injectoare este destul de plauzibila si as vrea sa stiu, daca cineva stie ,daca se mai pot repara sau doar schimbare cu piese noi???
jonmatei
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
pai sa o luam logic:
- apa ar putea ajunge la injectoare + pompa doar dupa incercarea pornirii masinii nu in timpul sederii, deoarce masina a mers ok, nu ai avut probleme cu ea nu ?
- daca ai scapat de apa in timp scurt teoretic nu ar trebui sa se strice injectoarele & pompa, se mai intampla in Ro sa alimentezi de la pompa cu carburant prost cu apa si nu se strica nimic daca golesti rezervorul, schimbi filtrul de motorina si alimentezi cu carburant corespunzator.
Deci daca ai curatat sau schimbat filtrul si eventual incerci sa-i dai motorina dintr-o canistra cu carburant ok ar trebui sa porneasca.
Eventual mai incearca sa-i scoti bateria 5 minute poate se initializeaza electronica corect si o ia.
Daca nu vrea sa o ia trebuie sa-i faci o diagnoza deoarece pot sa fie alte probleme de genul imobilizator etc, ar fi culmea sa te trezesti ca ti s-au stricat injectoarele si pompa dupa ce a stat masina nefolosita si inainte chiar nu a avut nimica.
P.S.
Cum s-a ajuns la concluzia ca era apa in injectoare & pompa daca nu s-a desfacut nimica ?
S-a testat carburantul din filtru la laborator si a iesit ca x% era apa ?
- apa ar putea ajunge la injectoare + pompa doar dupa incercarea pornirii masinii nu in timpul sederii, deoarce masina a mers ok, nu ai avut probleme cu ea nu ?
- daca ai scapat de apa in timp scurt teoretic nu ar trebui sa se strice injectoarele & pompa, se mai intampla in Ro sa alimentezi de la pompa cu carburant prost cu apa si nu se strica nimic daca golesti rezervorul, schimbi filtrul de motorina si alimentezi cu carburant corespunzator.
Deci daca ai curatat sau schimbat filtrul si eventual incerci sa-i dai motorina dintr-o canistra cu carburant ok ar trebui sa porneasca.
Eventual mai incearca sa-i scoti bateria 5 minute poate se initializeaza electronica corect si o ia.
Daca nu vrea sa o ia trebuie sa-i faci o diagnoza deoarece pot sa fie alte probleme de genul imobilizator etc, ar fi culmea sa te trezesti ca ti s-au stricat injectoarele si pompa dupa ce a stat masina nefolosita si inainte chiar nu a avut nimica.
P.S.
Cum s-a ajuns la concluzia ca era apa in injectoare & pompa daca nu s-a desfacut nimica ?
S-a testat carburantul din filtru la laborator si a iesit ca x% era apa ?
nu a desfacut pompa ,darm-am confruntat cu o problema asemanatoare si in iarna cand am banuit ca bujiile sunt problema dar spre surprinderea mea nu sunt arse ,trebuie s-o duc la diagnoza sa vad sigur ce are pentru ca dupa ce mi-a facut problema prin februarie am lasat-o in garaj pana in martie iar cand am incercat s-o pornesc a pornit mai greu dar a pornit si am mai mers cu ea o perioada de timp masina am mai pornit-o cam in perioada pastelui tot asa greu,dupa care nu am mai reusit s-o pornesc , mecanicul mi-a spus ca din cauza frigului este posibil sa fi facut dop de gheata iar dupa aia s-ar putea sa fi pornit din cauza topirii lui ,ok inteleg frig dar dupa in martie si aprilie?
Treaba cu apa ,care sper sa nu fi intrat in pompa si injectoare ,poate fi ramas acolo datorita incercarii mele repetate de a porni masina dupa paste iar daca a avut timp sa se decanteze ... s-ar putea sa necesite inlocuire a pieselor respective.
Treaba cu apa ,care sper sa nu fi intrat in pompa si injectoare ,poate fi ramas acolo datorita incercarii mele repetate de a porni masina dupa paste iar daca a avut timp sa se decanteze ... s-ar putea sa necesite inlocuire a pieselor respective.
jonmatei
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst