Pagina 1 din 1
Motorul se opreste in timpul mersului
Scris: Vin 10-Iul-2009 19:58
de LookAtYou
Salutare!Am un Citroen Xsara Picasso si nu stiu ce sa ma mai fac cu el fiindca imi vine sa ii dau foc uneori in drum

Nu conteaza viteza de deplasare ,treapta de viteza se aprinde martorul luminos de service din bord si se taie alimentare, curent si motorul se opreste din functionare.Dupa aceasta faza iau contactul stau 3 sec masina in acest timp deplasandu-se si dau din nou la automat si pleca motorul din nou si mai merg cat vrea ea dupa care o iau de la capat.Uneori nu se mai tureaza

iar apoi isi da drumul si merge o perioda indelungata.faza tare eeste ca am fost cu ea la reprezentanta la Sibiu,Valcea,Timisoara din laptop in laptop si nimeni nu gaseste nimik si toti isi dau cu presupusu poate e aia sau cealalta sau poate aia

.Va rog din suflet daca ati mai patit cineva asa ceva si ati gasit solutia sa mi-o spuneti si mie ca mai am umpic si am scimbat motorul si ea tot cum vrea ea merge

.(am inlocuit injectoare,pompa de presiune,pompa de alimentare,regulator,filtre....)astazi citeam despre filtrul de particule oare sa fie din cauza lui?Treaba e ca nu e ceva constant , si cand isi revine merge doua luni foarte bine dar cand o apuca iar o tine o luna.Poate ma ajuta cineva cu un sfat !
Scris: Sâm 11-Iul-2009 12:17
de bogdan78
Este doar o presupunere, dar daca tot nu a gasit nimeni nimic poate chiar calculatorul masinii este de vina.
Scris: Sâm 11-Iul-2009 17:14
de LookAtYou
Am verificat si calculatorul am pus altul imprumutat si face la fel pe masina mea iar pe a lui merge excelent.De dimineatza mia mai facut o faza tare,venind de la serviciu sa oprit la o trecere de pietoni am luat contactul ca de obicei am pus din nou contactul si a pornit dupa cateva secunde sa oprit din nou constatand ca ea functioneaza doar cat are motorina in paharul de la filtru si apoi se opreste din nou.Am tras doua fire de la baterie direct la rezervor si am alimentat pompa de alimentare sa bage motorina continuu

si am reusit sa ajung acasa

(pompa am demontat-o,am verificat-o si fuctioneza e ok).
Regulatorul este al trei-lea pe masina ,am zis ca noo poate l-am nimerit pe cel stricat si sa nu ma chinui degeaba.Stau si ma gandesc sa nu piarda pompa de inalta presiune pe undeva, sa isi fi facut ceva lagare si nu mai baga cat trebuie deoarece cand dau jos regulatorul si il mai curat, cand face figuri isi mai da drumul si o mai pacalesc cateva zile :P.
Nu mai inteleg nimic jur,stau si ma uit ca matza in calendar si nu stiu ce sa-i mai fac nepunand la socoteala banii cheltuiti pe deplasari si piese cumparate si nervi incordati la maxim

si tot nik macar o schimbare mica sa imi dea o mica sperantza!
Scris: Dum 12-Iul-2009 09:56
de khan
mie imi suna a contacte imperfecte pe la mufe sau umezeala care a patruns pe la cablaje si isi face de cap. nu cred ca trebuie inlocuit ceva ci doar verificata instalatia electrica. verifica si contactul daca ai posibilitatea, cheia e incinsa cind o scoti?
Scris: Dum 09-Aug-2009 00:40
de b37buf
salut. eu cred ca este regulatorul de presiune. si eu am aceeasi problema. cand mi se intampla sa se opreasca motorul, il las sa se raceasca, demontez regulatorul, il curat cu spray contact dupa care la 2 3 reporniri se stinge martorul din bord si merge perfect. cat?? nu se stie
Scris: Dum 09-Aug-2009 15:06
de DanT
Dar daca tot face atatea fitze si figuri maretul regulator, el nu poate fi direct schimbat? ... Cu siguranta are o limita de functionare dupa care contactele isi pierd proprietatile.
Ma gandesc ca, desi poate cotsa ceva, este o solutie eleganta pentru a ramane curat pe maini si a scapa de nervi ...

:)
Scris: Mar 11-Aug-2009 21:30
de no_2904
Eu am pus motorina proasta si acum scoate fum foarte negru si nu se mai ambaleaza..cum o turez mai tare moare motorul ca si cum nu s ar mai alimenta...am ascultat la pomba de motorina si se opreste prima apoi moare motorul chiar si la relanti..Sa fie ea defecta sau sa fie de la altceva?
A desfacut cineva pompa de motorina? o aud ca e sub scaunul din mijloc dar nu stiu cum sa ajung la ea
Un mecanic mi-a zis ca daca am bagat motorina proasta e posibil sa schimb injectoarele si pompa de presiune sa isi revina.
Orice sugestie e binevenita!
Stima
Scris: Mar 11-Aug-2009 22:26
de cbx
sugestia nr 1 - in cazul in care ai apelat la cieva care nu stie unde este pompa ,renunta la mecanicul de cartier
sugestia nr 2 - drum bun la promotor -sunt specialisti
dupa ce golesti rezervorul de motorina proasta si o alimenta cu carburant bun , vei vedea ce este de facut
Scris: Lun 24-Aug-2009 14:37
de burgosh
o problema asemanatoare am avut si eu.tot asa...imi murea motorul in mers.eu am schimbat debitmetrul care vine cu tot cu senzorul de temperatura combustibil si de atunci n am mai avut nicio problema.incearca dc ai posibilitatea sa pui un debitmetru de la alta masina care merge ok si vezi ce se intampla
motorul nu se tureza si moare in timpul mersului
Scris: Joi 18-Feb-2010 09:45
de ioanam87
Salut.
Am exact aceiasi problema cu aceiasi simptome care le-ai prezentat,parca era masina mea.
Am schimbat de 3 ori regulatorul,injectoare,senzorul de acceleratie ,pompa de injectie,injectoare ,toate filtrele,senzorul de presiune de pe rampa,contactul cu chei,pompa de gavaj(alimentare din rezervor) si tot aceiasi chestie! nu se tureaza se operste in timpul mersului si in viteza si la relantiv este cateodata cand scoate fum negru si se oprste motorul dupa 3-4 secunde dupa ce scot cheia din contact.
Daca curatam regulatorul sau il schimbam mergeam 2-3 sapt ok dupa care aceiasi figura.
Eu ma gandesc ca e ceva electric fiindca motorul cand funcioneaza normal la un soc(o groapa) becul de injectie necorespunzatoare se aprinde la bord(dreapta ultimul).
Aceasta problema persista de 3 ani inclusiv acum...masina porneste dar nu se tureaza si am abandonat-o la 20 km de Mures.
Cred ca o sa-mi cumpar tester personal Smile) Smile) fiindca nimeni nu ii gaseste defectul incepand de la reprezentanta Citroen Ludus (Gheza) Tg-Mures repr Citroen + alte 10 ateliere autorizate!(nu am fost la mecanici de cartier)
Din cate am auzit in Tg-Mures mai este un citroen cu aceleasi simptome.
Ai gasit defectul? astept un raspuns sau trimite-mi un mesaj cu nr tau de telefon.merci
Scris: Joi 18-Feb-2010 12:32
de khan
daca a crapat asa pe banda rulanta e posibil sa fie o problema cu mizeria care isi croieste loc pe undeva pe acolo, verifica si asta inainte de toate
:(
Scris: Joi 18-Feb-2010 14:17
de ioanam87
pai am scos rezervoru l-am curatat tot aceiasi chestie!
Scris: Joi 25-Feb-2010 23:26
de nicu_ak
Salut, problema asemanatoare si la picasso-ul meu 1.6 benzina :acum cateva luni mi s-a oprit motorul la 100 k/h ,am pus din nou contactul si am dat la automat si a mers.S-a mai intamplat de vreo 2 ori pana azi dimineata cand a facut din nou figura.Vreau sa stiu la ce sa ma astept?ce sa schimb din timp sa previn alte defectiuni ca cele prezentate mai sus?Multumesc
Scris: Vin 26-Feb-2010 07:46
de Alexandru`
Salut,
Vin si eu cu o informatie pe acest subiect.
Inainte sa imi achizitionez masina, discutand cu un posesor de Picasso, printre altele a venit vorba si de un astfel de incident.
Omul avea o motorizare 1.8 benzina si mi-a zis ca i s-a oprit si lui in mers odata.
A fost cu ea la reprezentanta unde i-au facut un update de soft si de atunci nu a mai avut problema asta.
Cam atat... Sper sa va fi fost de folos...