Pagina 1 din 6

noul meu Xsara

Scris: Dum 12-Iul-2009 00:52
de Eurofighter
salut!
de azi sunt proprietarul unui Xsara gri! :)
fabricat in '98, motorul 1.9 turbo diesel
reviziile au fost facute la reprezentanta la fiecare 10 000 km pana la 110 000
cea de la 120 000 nu stiu unde afost facuta
masina are acum 126 000 km
are cateva hibe pe care as vrea sa le rezolv:
cea mai importanta: trebuie sa curat injectoarele - stiti pe unde se poate face treaba asta?
mi-e neclar daca a fost schimbata distributia - aveti idee cat costa?
atunci cand ploua nu pot deschide portiera stanga fata - trebuie sa o desfac
stropitoarele de parbriz abia arunca apa, cel de pe luneta e mort de tot
azi am mers un timp cu recircularea aerului si aerul conditionat pornite - s-a aburit totul si am descoperit ca nu merge dezaburirea pe luneta
am mers si cu geamul deschis si tot s-a aburit parbrizul - poate a fost de la umezeala foarte mare de azi; voi ati patit la fel?
la dezaburire spre sa fie doar din siguranta - altfel trebuie sa caut circuitul
am luat o sticla de solutie de curatat injectoarele din Auchan; i-am facut plinul, astept urmarea
am mers pe autostrada sa vad cat poate: 160 km/h cu aerul conditionat pornit, 170 fara el; 4000 de ture cu pedela la podea
per total sunt multumit
se infige binisor, pe la 2000 de ture intra turbina si accelereaza frumos
mi-ar fi placut sa gasesc in manual detalii despre motor (niste grafice putere/turatie si cuplu/turatie ar fi fost bune)
consumul inca nu l-am calculat - am vreo 90 de km pana acum
cam atat deocamdata
bye!

Scris: Dum 12-Iul-2009 09:53
de khan
de ce vrei sa cureti injectoarele?

Scris: Dum 12-Iul-2009 21:36
de Eurofighter
asa mi-a recomandat fostul proprietar
mi-a zis cam asa: merge si asa, dar ca sa mearga mai bine, curata injectoarele

ma mai deranjeaza un lucru la ea:
portierele au vreo 3 pozitii in care raman fixe
la portiera staga fata cred ca s-a rupt arcul care tine portiera fixa si ori sta larg deschisa, ori inchisa
cand voi desface fata de la usa sa rezolv cu deschiderea, trebuie sa vad si ce e cu arcul ala
francezii folosesc niste capete ciudate de suruburi
adica asa: surub torx
Imagine
si am nevoie de o surubelnita sa se potriveasca
stiti cumva unde gasesc asa ceva si eventual dimensiunea ei?
imi trebuie sa desfac atat fata de usa, cat si izolatia de sub capota si haion sa ajung la stropitoare (am tot suflat prin tuburi si am ajuns la concluzia ca ori sunt duzele infundate, ori furtunele pana la duze)
voi cum stati cu aburirea zilele astea?
merci

Scris: Dum 12-Iul-2009 22:23
de cbx
surubelnite torx gasesti la brico, ai nevoie de 20 ,25,30 astea sunt dimensiunile folosite la xsara
este absolut normal sa se abureasca parbrizul cand folosesti recircularea , foloseste a.c-ul cu aer de afara - in cazul asta masina este aerisita

Scris: Lun 13-Iul-2009 10:17
de Eurofighter
pai nici n-am mai folosit recircularea de atunci
cand aerul e pornit nu se abureste decat pe afara parbrizul in partea de jos; cel mai probabil acolo sufla aerul rece si se condenseaza apa din atmosfera

izolatia capotei nu este prinsa cu suruburile torx; are niste ciuperci de plastic si nu stiu cum se demonteaza fara sa le rup; duze se gasesc pe undeva, sau exista vreun mod de curatare? cumva nu cred ca merge cu acul

merci!

Scris: Lun 13-Iul-2009 11:34
de cbx
exista o scula ,ca o furculita cu care poti extrage acei bumbi de plastic

Scris: Lun 13-Iul-2009 12:06
de Eurofighter
si cel mai probabil nu voi gasi scula asta, nu? :lol:
o sa incerc sa le desfac
sper sa nu le rup

Scris: Lun 13-Iul-2009 18:46
de khan
daca masina merge ok nu cred ca trebuie sa te apuci sa cureti injectoarele, o talpa mai zdravana si aplicata precis poate rezolva o eventuala problema de bilba, cu toate ca nu cred ca e cazul

Scris: Lun 13-Iul-2009 19:03
de Eurofighter
oricum nu ma grabeam cu curatatul
voi vedea cum evolueaza in saptamanile urmatoare

mi-am mai amintit una: opresc toti consumatorii, apoi opresc motorul, deschid portiera si incepe sa beep-aie; se opreste dupa vreo 7-8 beepuri de genul asta; fostul proprietar mi-a zis ca face asa pentru ca lasaem farurile aprinse - atunci chiar le lasasem
aveti idee ce poate sa reprezinte?

Scris: Lun 13-Iul-2009 19:28
de jgr1001
Cred ca e avertizarea ca ai lasat usa deschisa

Off-topic: esti acelasi eurofighter de pe romanian-spotters ?

Scris: Lun 13-Iul-2009 19:49
de Eurofighter
dap, eu sunt
tu?

Scris: Lun 13-Iul-2009 20:09
de jgr1001
Nu am user acolo, doar il citesc - ca si pasionat de aviatie ce sunt :D

Scris: Mie 15-Iul-2009 05:29
de Eurofighter
cred ca am descoperit ce reprezinta beepul ala
te anunta ca ai lasat cheia in contact
azi am scos cheia inainte sa deschid portiera si n-a mai beepait

Scris: Mie 15-Iul-2009 09:15
de cbx
pe display este afisat pt ce bipaie

Scris: Mie 15-Iul-2009 09:53
de khan
la Xsara 1 displayul nu e multifunctional