Poate poza a fost facuta cu contactul pus si cu motorul oprit.
Teoretic, martorul de ABS, trebuie sa se aprinda pt. test, dar se stinge la 3 sec. dupa ce s-a pus contactul.
Daca ramane aprins, ABS-ul nu este operational (nu lucreaza) si este posibil ca vreunul din senzori sa fie ars sau sa aiba firul intrerupt undeva in pasajul rotii.
Poti pune cateva poze cu masina si incercam sa-ti dam o parere.
Si eu am trecut prin asta de curand si m-am lovit de tot felul de probleme si in special de neseriozitatea vanzatorilor, in primul rand.
Masina pe care am cumparat-o eu, a avut capacul de la diferential spart si lipit cu Poxilina (tipic romanesc).
Dar cu sprijinul lui Khan (si multumesc pe aceasta cale, inca o data) problema s-a rezolvat elegant.

.
Poate chiar ai norocul sa fie una din masinile pe care deja le-am vazut si atunci iti dau mai multe detalii.
Nu te teme, ca nu iti "fura" nimeni masina pe care vrei sa o cumperi!!!

.
Este extrem de usor sa-ti iei tzeapa cand cumperi o masina, chiar avand ceva cunostinte de mecanica, fiindca in strada sau la vanzator in curte, nu poti verifica multe treburi la o masina.
Asa ca poti da mai multe detalii despre masina si in masura in care ne pricepem fiecare, te ajutam cu ceva sfaturi.
Bafta la cumparare!!!!