Mi-am cumparat Xsara warrior queen by Citroen powered by PSA
Scris: Joi 22-Sep-2005 16:27
Salut,
Am reusit sa-mi iau masina dupa indelungi cautari-- prima masina a fost Dacia Break 98 (un an si ceva de urmarit mobile.de si revistele de specialitate).
Si am gasit-o pe Xsara in Romania -- a fost mai ieftina decat alternativa Germaniei de unde urmaream ca favorit Golful).
Multumesc pentru posturile voastre pe care le-am parcurs de multe ori sa ma asigur ca e o alegere buna si ca am suport aici in RO.
Deci subiectul are: 2002 sep data intrarii in RO pe leasing pentru fostul prorietar, 2L HDI 90cp, 62500 Km la bord,culoare gri line cu o nuanta de mov ! , fara accidente(doar mici zgarieturi pe spoiler fata), multe optionale: jenti aluminiu, climatronic -- mi se pare extraordinar, electrice geamuri fata si oglinzi.
Am inmatriculat-o cu numere rosii de curand. Pretul ei a fost de 7.500 euro(include si 4 roti de iarna de tabla). Pretul de noua a fost de 15.100 Euro.
Acum daca ma gandesc eu bine in 2002 treceam seara pe langa un dealer Citroen (din Cipru unde am lucrat un an) si imi placea ce vedeam, de la berlingo la C5 pe atunci.
Chiar daca are farurile 'ciudate' un aspect "anost" zic altii mie mi se pare cu trasaturi super la exterior iar ca mecanica nu are fisuri: au avut timp cei de la Citroen sa si-o perfectioneze de la 2CV pana acum.
Plus ca au castigat WRC 2003, au detinut Maserati o perioada iar motoarele HDI bat TDI la performante (plus zgomot--la relanti golful tacane de nu-ti vine sa crezi).
Deci mi-am facut revizia de 60K km - atasez o poza cu ce am schimbat pe ea.
De fapt, in final, filtrele toate + uleiul m-au costat 3.800.000 lei iar manopera 450.000.(mai tre sa-l montez pe cel de polen ....)
Acum credeam ca e cine stie ce maiestrie la masinile 'straine' dar cu o surubelnita si ceva inclinatie se rezolva.
Ce nedumerire am :
1. Unde e locul filtrului de polen ? Nu l-am avut la momentul reviziei asa ca imi ramane mie sarcina...
2. Pe unde ploua in portbagaj? Mi se infiltreaza apa in partea dreapta spate (pe unde e si busonul de la rezervor dar cred ca nu are nici un amestec acesta.
Asa ca buretele care e lipit sub presul portbagajului e imbibat cu apa de ploaie pe linia contraaripei. SI STITI CUM MIROASE cauciucul/buretele umezit ? (banuiesca ca dinainte de a o cumpara eu se intampla asta pt ca am depistat o usoara mireasma si cand am vazut-o prima data) MIROASE A SOARECE MORT !!! Asa ca am scos presul, l-am spalat oarecum si pus la uscat--- dar ramane problema opririi infiltrarii.
2.5 Ce fel de surubelnite se folosesc la suruburile de la Citroen ? adica dau sa desfac captuseala contraaripei cu problema dar surpriza suruburile au capul rotund pe exterior, pe interior in stea cu 6 colturi infundate in ele. Nu merge surubelnita in cruce, probabil ca nici inbusurile normale. Unde gasesc asa surubelnite ?
3. Am un greiere in portiera dreapta fata ... pot trai cu el dar pe viitor poate il omor... dar nu vad cum se desface neam .
4. Vreau prezoane antifurt... speciale pentru jenti de aluminie(au o saiba pe ele) ... la ATS sunt 1.400.000 setul.
Cred ca voi ajunge sa le cumpar de acolo. Trebuie sa dorm linistit chiar daca platesc si CASCO 650 Euro anul asta.
5. Carena motorului -- sau plasticul acela care e deasupra motorului e prins cu 4 suruburi speciale flexibile de cauciuc + dopuri de plastic. Eu am 2 originale iar 2 sunt suruburi normale de 10 cu piulita la capat. As vrea sa revin la vechiul format dar nu cred ca gasesc ce vreau (poate la dezmembrari ? -- nu e o idee pgrozava dat fiind uzura cauciucului)
6. Am vazut ca injectoarele au ceva rugina pe saiba care e in jurul lor .. ciudat pentru ca acolo nu prea ploua...
Ce imi place nespus e tapiteria de plush/velour -- Eu am probleme cu textilele sintetice gen ciorapi de dama in momentul cand mi se agata o unghie in ea cred ca mi se crapa creierul in doua.
Si majoriutatea masinilor din ziua de azi au tapiteria de doi bani.
In rest e o bestie pe sosea (adica e la un loc si frumoasa) trage de rupe dar vreau sa o am multi ani de acum inainte asa ca o menajez cat pot -- dar nu ma pot abtine cand mai gasesc cate un taximetrist sau alt fat frumos cu regulile de circulatie varza. -- Narav de la Dacie (96K Km si inca mai duce).
Mi-a luat un pic de timp sa ma acomodez cu pedalele- cea de ambreiaj e cam apropiata de cea de frana dar acum e ok.
Tinand cont ca fac drumuri lungi la Oituz/Bacau si inapoi sper sa ma desfat pe autostrada ...
Ce-i drept e un prilej de satisfactie de fiecare data cand merg cu ea-- doar prin Bucuresti zilele astea.
Asadar drum intins si multumesc celor ce ma vor ajuta cu un sfat.
PS. Cum se ataseaza poze aici ca nu am reusit...
Grigore aka Mishu alias Hercule
Xsara HDI 90 CP a.f. 2002 gri line
Am reusit sa-mi iau masina dupa indelungi cautari-- prima masina a fost Dacia Break 98 (un an si ceva de urmarit mobile.de si revistele de specialitate).
Si am gasit-o pe Xsara in Romania -- a fost mai ieftina decat alternativa Germaniei de unde urmaream ca favorit Golful).
Multumesc pentru posturile voastre pe care le-am parcurs de multe ori sa ma asigur ca e o alegere buna si ca am suport aici in RO.
Deci subiectul are: 2002 sep data intrarii in RO pe leasing pentru fostul prorietar, 2L HDI 90cp, 62500 Km la bord,culoare gri line cu o nuanta de mov ! , fara accidente(doar mici zgarieturi pe spoiler fata), multe optionale: jenti aluminiu, climatronic -- mi se pare extraordinar, electrice geamuri fata si oglinzi.
Am inmatriculat-o cu numere rosii de curand. Pretul ei a fost de 7.500 euro(include si 4 roti de iarna de tabla). Pretul de noua a fost de 15.100 Euro.
Acum daca ma gandesc eu bine in 2002 treceam seara pe langa un dealer Citroen (din Cipru unde am lucrat un an) si imi placea ce vedeam, de la berlingo la C5 pe atunci.
Chiar daca are farurile 'ciudate' un aspect "anost" zic altii mie mi se pare cu trasaturi super la exterior iar ca mecanica nu are fisuri: au avut timp cei de la Citroen sa si-o perfectioneze de la 2CV pana acum.
Plus ca au castigat WRC 2003, au detinut Maserati o perioada iar motoarele HDI bat TDI la performante (plus zgomot--la relanti golful tacane de nu-ti vine sa crezi).
Deci mi-am facut revizia de 60K km - atasez o poza cu ce am schimbat pe ea.
De fapt, in final, filtrele toate + uleiul m-au costat 3.800.000 lei iar manopera 450.000.(mai tre sa-l montez pe cel de polen ....)
Acum credeam ca e cine stie ce maiestrie la masinile 'straine' dar cu o surubelnita si ceva inclinatie se rezolva.
Ce nedumerire am :
1. Unde e locul filtrului de polen ? Nu l-am avut la momentul reviziei asa ca imi ramane mie sarcina...
2. Pe unde ploua in portbagaj? Mi se infiltreaza apa in partea dreapta spate (pe unde e si busonul de la rezervor dar cred ca nu are nici un amestec acesta.
Asa ca buretele care e lipit sub presul portbagajului e imbibat cu apa de ploaie pe linia contraaripei. SI STITI CUM MIROASE cauciucul/buretele umezit ? (banuiesca ca dinainte de a o cumpara eu se intampla asta pt ca am depistat o usoara mireasma si cand am vazut-o prima data) MIROASE A SOARECE MORT !!! Asa ca am scos presul, l-am spalat oarecum si pus la uscat--- dar ramane problema opririi infiltrarii.
2.5 Ce fel de surubelnite se folosesc la suruburile de la Citroen ? adica dau sa desfac captuseala contraaripei cu problema dar surpriza suruburile au capul rotund pe exterior, pe interior in stea cu 6 colturi infundate in ele. Nu merge surubelnita in cruce, probabil ca nici inbusurile normale. Unde gasesc asa surubelnite ?
3. Am un greiere in portiera dreapta fata ... pot trai cu el dar pe viitor poate il omor... dar nu vad cum se desface neam .
4. Vreau prezoane antifurt... speciale pentru jenti de aluminie(au o saiba pe ele) ... la ATS sunt 1.400.000 setul.
Cred ca voi ajunge sa le cumpar de acolo. Trebuie sa dorm linistit chiar daca platesc si CASCO 650 Euro anul asta.
5. Carena motorului -- sau plasticul acela care e deasupra motorului e prins cu 4 suruburi speciale flexibile de cauciuc + dopuri de plastic. Eu am 2 originale iar 2 sunt suruburi normale de 10 cu piulita la capat. As vrea sa revin la vechiul format dar nu cred ca gasesc ce vreau (poate la dezmembrari ? -- nu e o idee pgrozava dat fiind uzura cauciucului)
6. Am vazut ca injectoarele au ceva rugina pe saiba care e in jurul lor .. ciudat pentru ca acolo nu prea ploua...
Ce imi place nespus e tapiteria de plush/velour -- Eu am probleme cu textilele sintetice gen ciorapi de dama in momentul cand mi se agata o unghie in ea cred ca mi se crapa creierul in doua.
Si majoriutatea masinilor din ziua de azi au tapiteria de doi bani.
In rest e o bestie pe sosea (adica e la un loc si frumoasa) trage de rupe dar vreau sa o am multi ani de acum inainte asa ca o menajez cat pot -- dar nu ma pot abtine cand mai gasesc cate un taximetrist sau alt fat frumos cu regulile de circulatie varza. -- Narav de la Dacie (96K Km si inca mai duce).
Mi-a luat un pic de timp sa ma acomodez cu pedalele- cea de ambreiaj e cam apropiata de cea de frana dar acum e ok.
Tinand cont ca fac drumuri lungi la Oituz/Bacau si inapoi sper sa ma desfat pe autostrada ...
Ce-i drept e un prilej de satisfactie de fiecare data cand merg cu ea-- doar prin Bucuresti zilele astea.
Asadar drum intins si multumesc celor ce ma vor ajuta cu un sfat.
PS. Cum se ataseaza poze aici ca nu am reusit...
Grigore aka Mishu alias Hercule
Xsara HDI 90 CP a.f. 2002 gri line