Pagina 1 din 1

probleme la incarcare!! mari

Scris: Vin 15-Ian-2010 15:19
de Zebedeuu
buna. in ultima luna am avut mari probleme la incarcare si de atunci am umblat numai pe la mecanici, mai exact la 3.prima data mi sa aprins becul de la baterie si am dus-o la mecanic care mi-a spus ca trebuie schimbat releul ca nu are incarcare.Mi-a schimbat becul tot aprins si tot nu aveam incarcare dupa care mam dus inapoi(dupa ce am ramas in drum ca mi s-a descarcat bateria) si mi-a schimbat alternatorul,dupa care avea incarcare dar inca becul se aprindea.am pu-so pe tester si mecanicu zicea ca baterie este de vina.Am schimbat bateria becul tot aprins dupa care am dus alternatorul original la un service sa il verifice, si mergea, dupa care am pus alternatorul original inapoi si tot nu incarca dar becul era stins.Astazi am fost inapoi la service sa verifice alternatorul pe masina si nu avea incarcare dar a pus un fir de la baterie la alternator si acul de la masurator(nu stiu cum se numeste) sarea de la 12 la 14.2 instantaneu si incarca pana opream motorul, dupa care iar nu incarca.Cei de la service spuneau ca este posibil sa fie de la computerul masinii dar am vorbit cu mecanicul care avea tester si zicea ca nu ii de la computer. DECI DACA STIE CINEVA CE ARE SA IMI ZICA SI MIE CA DEJA SUNT DISPERAT

Scris: Vin 15-Ian-2010 15:23
de Zebedeuu
a da am o xsara coupe 1.6 16v din 2002 si din cate am auzit alternatorul este mitsubishi

Scris: Vin 15-Ian-2010 22:30
de khan
ia sigurantele la rind, poate cine stie. eu unul nu am mai auzit de situatia asta

Scris: Sâm 16-Ian-2010 14:35
de cit_a
Parerea mea ca ai probleme la excitatie , mai exact cum zice khan si accentuez sa cauti contactul imperfect pe partea de excitaie a alternatorului , cauta sa mai vezi cum stai cu masa motorului fata de sasiul masinii ...acolo se mai pot pierde amperii :?:

Scris: Joi 28-Ian-2010 16:22
de Xara
N-ar fi rau sa verifici firele care pleaca de la alternator prin partea dreapta jos (pe langa compresorul AC), la mine erau intrerupte si se aprinsese becul din bord cu bateria, iar AC-ul mergea cand si cand.

Scris: Vin 29-Ian-2010 00:18
de trufasu_bogdan
La mine a fost alta problema : puntea redresoare (banuiesc ca ea era) este legata de corpul alternatorului printr-un papuc. Din cauza prinderii rigide si a vibratiilor la care este expusa masina a cedat respectivul papuc chiar in locul unde intra in carcasa puntii, acesta reusind din cand in cand sa faca contact. Merita verificat. Simptomele descrise de tine le-a avut si masinuta mea, cand primea curent, cand se aprindea becul in bord.

Inca un lucru : pune pe altcineva sa dea jos alternatorul de pe masina, este un mare chin. Am stat peste 6 ore pentru a-l demonta si monta la loc.

Scris: Mie 10-Mar-2010 18:09
de marius alemanu
Sal,scuze ca intru dupa 1luna si jumatate dar am patit si eu acelasi lucru cu citroenul meu asta vara,ai rezolvat problema?