paco scrie:Gata, am incheiat scandalul...
Pai nu ai incheiat scandalul, tu tocmai l-ai deschis!
Daca as fi fost moderator cred ca iti dadeam ban 1 luna direct. Si nu te primeam inapoi decat daca iti cereai scuze public.
Nu este frumos sa injuri public pe cineva de mama si sa il si ameninti ca il bati.
Paco, asta este forumul pasionatilor Citroen si nu forumul vagabonzilor si şmecherasilor frustrati.
Aici lumea se intalneste ca sa discute despre masini Citroen, inclusiv modificarile care le aduc masinilor Citroen.
Si daca la Xsara se poate instala un regulator de viteza, de ce nu?
Eu am un C4 cu regulator si limitator de viteza si ma bucur din plin de avantajele oferite.
Este super misto sa mergi pe autostrada si sa tii ambele picioare odihnitor pe podea in loc sa tii unul in permanenta pe acceleratie.
Avantajele sunt urmatoarele:
1. odihna piciorului, se simte din plin la drum lung.
2. viteza constanta. Statistic vorbind, eu pot spune ca am facut Pitesti Bucuresti cu fix 130km/h. Tu nu poti spune asta.
3. Atentie crescuta la trafic mai ales la viteze mari. Singura ta grija este sa tii volanul drept.
Dezavantajele ... hmmm, iti las tie tema de casa sa le descoperi.
P.S. Nu am observat nici un fel de lipsa de reactie sau o anumita "lene" in condus. Regulatorul il folosesc doar pe autostrada, si daca autostrazi nu sunt, probabil ca nici tu nu ajungi sa folosesti regulator de viteza.
Si daca ajungi sa il folosesti, asta se intampla de obicei pe autostrada sau in afara localitatilor, unde de regula nu circula cu frecventa asa ridicata babe si caini beti.
Ca ridici piciorul de pe podea sau de pe acceleratie, este acelasi lucru, ideea este sa il pui pe frana.