Inapoi...
Scris: Mie 19-Mai-2010 05:17
Va salut din nou!
Iata ca dupa o absenta de vreo patrru ani, am revenit la chevroane!
Am cumparat de curand un Xsara Picasso, 2001, 1,8 16v, cu 166000 km la bord. Masina merge foarte bine, nu consuma mult (in jur de 6 afara - mers de diesel, cum imi place mie...!), e foarte comoda (doar ca ii lipsesc cotierele - nu stiu daca se pot adauga, dar nu simt o nevoie acuta), e manevrabila, silentioasa si foarte diferita de ce am avut pana acum. De aceea am si cumparat-o. Alternativa era un Renault Scenic, dar mi s-a parut mai mic si am auzit ca ar fi si mai slabe la fiabilitate. Masina a locuit pana in 2007 in Germania, de unde a venit la 145.000 km. In tara a mai facut cam 20.000 in conditii foarte bune, la o familie extrem de civilizata, care a pastrat-o excelent. Are schimbat chitul de ambreiaj, doua tampoane la motor, distributia si (de doua ori) cablul de ambreiaj (odata cu chitul, cand a venit in tara, apoi inca odata). Se pare ca acest cablu de ambreiaj e partea lor mai slaba.
Nu mai sunt la prima masina, dar imi place mult cum merge, frana e foarte buna, directia usoara, pozitia de condus inalta imi place, ce mai, e o diferenta notabila. Batranul Renault 25 din 1990 inca merge foarte bine, desi am parcurs impreuna 90.000 de km fara nicio problema. Am de gand sa-l pastrez, a fost ca o vita credincioasa...
Iata ca dupa o absenta de vreo patrru ani, am revenit la chevroane!
Am cumparat de curand un Xsara Picasso, 2001, 1,8 16v, cu 166000 km la bord. Masina merge foarte bine, nu consuma mult (in jur de 6 afara - mers de diesel, cum imi place mie...!), e foarte comoda (doar ca ii lipsesc cotierele - nu stiu daca se pot adauga, dar nu simt o nevoie acuta), e manevrabila, silentioasa si foarte diferita de ce am avut pana acum. De aceea am si cumparat-o. Alternativa era un Renault Scenic, dar mi s-a parut mai mic si am auzit ca ar fi si mai slabe la fiabilitate. Masina a locuit pana in 2007 in Germania, de unde a venit la 145.000 km. In tara a mai facut cam 20.000 in conditii foarte bune, la o familie extrem de civilizata, care a pastrat-o excelent. Are schimbat chitul de ambreiaj, doua tampoane la motor, distributia si (de doua ori) cablul de ambreiaj (odata cu chitul, cand a venit in tara, apoi inca odata). Se pare ca acest cablu de ambreiaj e partea lor mai slaba.
Nu mai sunt la prima masina, dar imi place mult cum merge, frana e foarte buna, directia usoara, pozitia de condus inalta imi place, ce mai, e o diferenta notabila. Batranul Renault 25 din 1990 inca merge foarte bine, desi am parcurs impreuna 90.000 de km fara nicio problema. Am de gand sa-l pastrez, a fost ca o vita credincioasa...