Xsara II - sfaturi achizitie

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Shorty
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Lun 07-Iun-2010 10:58
Localitate: Bucuresti

Xsara II - sfaturi achizitie

Mesajde Shorty » Lun 07-Iun-2010 11:28

Salutare,

Sunt nou pe forum, asa ca in primul rand e frumos sa va salut.

Motivul pentru care am pornit acest thread este urmatorul: momentan caut sa imi cumpar o masina iar una din optiunile pe care le-am gasit este un Citroen Xsara II Coupe VTS 2.0 16v din 2003 cu 83k km (cat de reali sunt nu stiu). Problema este ca masina are cateva hibe si de asta am vrut sa cer cateva sfaturi unor persoane care cunosc subiectul mai bine decat mine :)

Prin urmare, lista problemelor suna cam asa:

- pe tester, injectorul de pe cilindrul 1 da eroare de circuit deschis. Din cate imi dau seama asta inseamna ca sistemul de injectie nu il vede ca fiind conectat. Este asta o problema comuna? Aveti idee cat costa un injector in cazul in care ar trebui schimbat? Banuiesc ca daca era infundat ar fi dat alta eroare.
- tot pe tester, cilindrul 4 da eroare de aprindere. Asta se cam simte si din fluctuatiile de turatie la relanti. Aveti cumva idee care ar fi preturile pentru bobina, distribuitor si fise (ma gandesc la cauzele posibile)? Faptul ca un singur cilindru are problema ma face sa cred ca nu bobina este de vina, ci ceva mai jos de ea.
- tot pe tester, exista o eroare la declansatorul airbagului de la sofer. Masina a fost lovita usor in fata, deci probabil airbagul a sarit. Vanzatorul spune ca airbagul este prezent, dar interesant este ca si claxonul este legat la un buton in bord. Am inteles ca ar exista un cablu / racord ce foloseste la conectarea declansatorului de airbag si claxonului care ar trebui schimbat. Exista asa ceva? Vi se pare plauzibil? Am mai citit ceva de o reinitializare a airbagului, aveti idee ce presupune asta? Banuiesc ca prnitre altele trebuie schimbata si capsa pirotehnica?
- tot pe tester, exista o eroare la ventilatorul de treapta 2. Din cate am inteles, asta inseamna ca ventilatorul de clima ar merge, dar nu si cel de racire pentru motor. Presupunand ca ar trebui schimbat ventilatorul, stiti cumva daca ventilatoarele se vand si separat? La magazinul unde am intrebat singura optiune era perechea de ventilatoare cu masca aferenta la un pret de aproximativ 1600 ron.

In rest, la capitolul mecanica masina pare in stare buna. Articulatiile arata bine, nu au jocuri, etc. Pretul este de 3300 EUR. Per total vi se pare o idee buna? Pe mine m-au atras motorul si varsta, dar nu sunt sigur ca merita investitia in masina asta in speta. Din pacate momentan nu imi e clar exact cat ar insemna investitia, de asta m-am gandit sa va intreb :) Exista vreun contact la vreun service Citroen unde as putea sa ma interesez de preturi?

Va multumesc anticipat pentru ajutor. Orice sfat este apreciat!

Avatar utilizator
jony
pasionat
Mesaje: 683
Membru din: Dum 23-Ian-2005 21:19
Localitate: Brasov

Mesajde jony » Lun 07-Iun-2010 11:31

este vorba de un xsara coupe de pe autovit ?

Shorty
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Lun 07-Iun-2010 10:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde Shorty » Lun 07-Iun-2010 11:35

Acolo l-am gasit, da.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Xsara II - sfaturi achizitie

Mesajde khan » Lun 07-Iun-2010 13:38

Shorty scrie:Salutare,

Sunt nou pe forum, asa ca in primul rand e frumos sa va salut.

Motivul pentru care am pornit acest thread este urmatorul: momentan caut sa imi cumpar o masina iar una din optiunile pe care le-am gasit este un Citroen Xsara II Coupe VTS 2.0 16v din 2003 cu 83k km (cat de reali sunt nu stiu). Problema este ca masina are cateva hibe si de asta am vrut sa cer cateva sfaturi unor persoane care cunosc subiectul mai bine decat mine :)

Prin urmare, lista problemelor suna cam asa:

- pe tester, injectorul de pe cilindrul 1 da eroare de circuit deschis. Din cate imi dau seama asta inseamna ca sistemul de injectie nu il vede ca fiind conectat. Este asta o problema comuna? Aveti idee cat costa un injector in cazul in care ar trebui schimbat? Banuiesc ca daca era infundat ar fi dat alta eroare.
- tot pe tester, cilindrul 4 da eroare de aprindere. Asta se cam simte si din fluctuatiile de turatie la relanti. Aveti cumva idee care ar fi preturile pentru bobina, distribuitor si fise (ma gandesc la cauzele posibile)? Faptul ca un singur cilindru are problema ma face sa cred ca nu bobina este de vina, ci ceva mai jos de ea.
- tot pe tester, exista o eroare la declansatorul airbagului de la sofer. Masina a fost lovita usor in fata, deci probabil airbagul a sarit. Vanzatorul spune ca airbagul este prezent, dar interesant este ca si claxonul este legat la un buton in bord. Am inteles ca ar exista un cablu / racord ce foloseste la conectarea declansatorului de airbag si claxonului care ar trebui schimbat. Exista asa ceva? Vi se pare plauzibil? Am mai citit ceva de o reinitializare a airbagului, aveti idee ce presupune asta? Banuiesc ca prnitre altele trebuie schimbata si capsa pirotehnica?
- tot pe tester, exista o eroare la ventilatorul de treapta 2. Din cate am inteles, asta inseamna ca ventilatorul de clima ar merge, dar nu si cel de racire pentru motor. Presupunand ca ar trebui schimbat ventilatorul, stiti cumva daca ventilatoarele se vand si separat? La magazinul unde am intrebat singura optiune era perechea de ventilatoare cu masca aferenta la un pret de aproximativ 1600 ron.

In rest, la capitolul mecanica masina pare in stare buna. Articulatiile arata bine, nu au jocuri, etc. Pretul este de 3300 EUR. Per total vi se pare o idee buna? Pe mine m-au atras motorul si varsta, dar nu sunt sigur ca merita investitia in masina asta in speta. Din pacate momentan nu imi e clar exact cat ar insemna investitia, de asta m-am gandit sa va intreb :) Exista vreun contact la vreun service Citroen unde as putea sa ma interesez de preturi?

Va multumesc anticipat pentru ajutor. Orice sfat este apreciat!


sa le luam pe rind:

- iti trebuie un injector care nu e un capat de tara (3-400 ron nou)
- bobina care e cam 5-600 ron noua
- piesa de la capatul volanului care cuprinde si manetele de faruri-stergator, ar fi ideal daca ai gasi sa iei doar panglica pt claxon/airbag, dar e putin probabil. daca e nevoie se poate face si reinitializarea airbagului/rescrierea softului in calculator
- la ventilator e posibil sa fie ceva simplu, nu se arde chiar asa de repede motorasul. daca e totusi nevoie, eu am asa ceva si pot sa vad si care e problema de fapt

din cite poti observa am un service auto pt Citroen - Peugeot. vorbeste cu vinzatorul si veniti cu masina incoace sa facem o verificare. daca totul e ok in rest si kiliometrajul e real, parerea mea e ca masina merita. eventual, in fct de ce gasim ca are exact mai poti renegocia ceva ca sa iti ramina bani sa faci si reparatiile necesare. numarul meu de tel e 0723592793
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu