Cum se schimba pompa de apa?
Scris: Sâm 27-Noi-2010 17:08
Salut. Am o problema cu incalzirea, si mi-am batut capul cu tot felul de variante: schimbat termostat, curatat instalatie, etc.
Am facut si una si alta.Mi-a mai ramas doar sa desfac tot sistemul, si pe la service vad ca nimeni nu se baga. Totusi, astazi am testat o chestie, si a mai aparut o varianta: Cu masina stand pe loc, si motorul cald(90 grade), am lasat caldura sa mearga, si venea aer caldut la relanti, doar amortit asa... Apoi am acelerat, si am tinut-o cam 5 minute la 3000 rpm. Imediat, aerul s-a infierbantat, si parca s-a apropiat de temperatura normala pe care o avea inainte sa apara problemele. Mentionez ca atunci cand afara sunt peste 10 grade cu plus, baga aer fierbinte, de la un moment dat m-am si bucurat ca s-a reparat singura :P.
De asemenea, am observat ceva pierderi de antigel, dar nu stiu pe unde ca nu se vede curs, doar nivelul e mai jos si a trebuit completat.
Asadar eu am concluzionat ca poate nu e infundat radiatorul de caldura, ci doar pompa uzata, si, mergand la turatie mai mare, face destula presiune cat sa trimita antigel cald si la radiatorul respectiv.
Va rog pe aceia care va pricepeti sa-mi spuneti in ce masura logica mea e corecta, si daca este, cat de greu se schimba o pompa de apa la o Xsara 1,6 8v din 2000?.
Multumesc anticipat.
Am facut si una si alta.Mi-a mai ramas doar sa desfac tot sistemul, si pe la service vad ca nimeni nu se baga. Totusi, astazi am testat o chestie, si a mai aparut o varianta: Cu masina stand pe loc, si motorul cald(90 grade), am lasat caldura sa mearga, si venea aer caldut la relanti, doar amortit asa... Apoi am acelerat, si am tinut-o cam 5 minute la 3000 rpm. Imediat, aerul s-a infierbantat, si parca s-a apropiat de temperatura normala pe care o avea inainte sa apara problemele. Mentionez ca atunci cand afara sunt peste 10 grade cu plus, baga aer fierbinte, de la un moment dat m-am si bucurat ca s-a reparat singura :P.
De asemenea, am observat ceva pierderi de antigel, dar nu stiu pe unde ca nu se vede curs, doar nivelul e mai jos si a trebuit completat.
Asadar eu am concluzionat ca poate nu e infundat radiatorul de caldura, ci doar pompa uzata, si, mergand la turatie mai mare, face destula presiune cat sa trimita antigel cald si la radiatorul respectiv.
Va rog pe aceia care va pricepeti sa-mi spuneti in ce masura logica mea e corecta, si daca este, cat de greu se schimba o pompa de apa la o Xsara 1,6 8v din 2000?.
Multumesc anticipat.