Am schimbat cureaua de la alternator. nu e complicat doar ca iti trebuie pe cineva care sa te ajute. Corpul cu arc care tensioneaza cureaua are o gaura patrata de 8mm in care intra o cheie patrata(ca la baia de ulei) cu prelungitor si pur si simplu se trage in sus si comprima arcul de tensionare, dar iti trebuie un pic de forta.(nu se poate ridica direct de pe surubul rolei pentru ca se desface). Altii nu stiu cum au bagat cureaua, dar eu am asezat-o ultima data pe fulia de la arbore. am incercat sa o bag pe rola de sus da nu am putut si nici la alternator nu prea a mers ca nu ai spatiu prea mult. dar jos la arbore am reusit cu doua surubelnite

, nu m-am dus capul altfel, dar sper ca nu am afectat cureaua. Am verificat sa vad daca e la pozitie peste tot si cam asta a fost . mai mult dureaza pana dai roata aparatoare si pana te prinzi ce e pe acolo daca nu stii.
Multe salutari!
Happy Christmas!
Multumesc pentru sfaturi Khan!