Pagina 1 din 1

Fiabilitate

Scris: Vin 17-Dec-2010 09:06
de mbc
Xsara e considerat cel mai fiabil model de Citroen. Atunci cum se explica faptul ca pe www.carsurvey.org mai mult de jumatate din posesori au ca si plangere fix fiabilitatea masinii, zicand ca in rest e ok. Daca sunt si alte surse, eventual experientele voastre, as vrea sa le stiu :)

Merci

Scris: Vin 17-Dec-2010 11:36
de 6902BFT
Salut. Nu stiu de ce se plang baietii aia asa de mult. Eu am xsara de vreo 2 ani, am luat-o la mana a doua din Spania si dupa ce am pus-o putin la punct (mici probleme cu clima), nu am investit in ea decat consumabile (frane, distributie, uleiuri, filtre, etc.). Adevarul este ca o iubesc si cand are nevoie de ceva ii cumpar. Deocamdata sunt foarte multumit de ea, chiar daca e trecuta de prima tinerete (acum are 175.000 de km)

Scris: Vin 17-Dec-2010 12:21
de cbx
In decursul celor 6 ani si 55000 km nu au fost schimbate decat consumabilele si tranzistorii de la aeroterma

Scris: Vin 17-Dec-2010 12:25
de mbc
imi spui, te rog, cati km are masina ta, din ce an e, daca ai luat-o noua si daca ai motoru 1.6 16v sau 8v?
Merci

Scris: Vin 17-Dec-2010 12:47
de cbx
2003 an fabricatie , inscrisa in 2004 , motor 1.6 16v .....

Scris: Vin 17-Dec-2010 18:17
de bogdan78
eu o am de 2 ani, si am luat-o la 45.000km si 5 ani vechime. In astia 2 ani:
- am schimbat consumabile (ulei, filtre, placute, discuri, cauciucuri, curea accesorii, fulie arbore cotit, becuri - cam multe pe faza scurta, stergatoare, baterie, luneta, geam lateral :) urmeaza covorase), ;
- am mai schimbat si cam astea ar intra la categoria obiecte nefiabile - bloc lumini, radio cd, cablu ambreiaj(insist sa nu il trec la consumabile, pentru ca este singura masina la care am schimbat asa ceva si mai este si foarte scump), surubele si bumbi la capacul de la motor (nu sunt nesemnificativi pentru ca costa vro 30lei bucata si am cumparat vro 8 pana acum), oglinda (se arsese rezistenta de incalzire);
- antifurturi roti e poate si vina mea ca s-au stricat , dar ar trebui facute mai solide;
- ca si reparații ar mai fii reglaj oglinda si stopuri spate (contacte imperfecte la nul),
Cam asta ar fi, daca imi mai amintesc mai scriu. Oricum masina are acum 128000km, si a fost alergata. De multe ori portbagaj plin, de cateva ori Transfagaraseanu, Bucurestiul central la ore de varf la greu, drumuri de tara...etc.
Poate ca nu este un exemplu de fiabilitate, dar eu per ansamblu sunt multumit de ea....si am un feeling ca daca as fi luat-o de noua as fi schimbat mult mai putine la ea.

Scris: Dum 19-Dec-2010 13:06
de marocanu
Salut. masina este ok.se strica daca nu ai grija de ea ,si daca te lasa ceva, te lasa ceva minor .motor,pompa,cutie de viteze,si alte chiestii mai importante nu te lasa .si acum fie vorba intre noi ce se strica nu prea coste mult ca la nemtoaice :D acum eu am schimbat cam tot: pivoti,bucse,rulmenti,ambreaj,distributie de doua ori,role, discuri,tije schimbator viteze,rulment flansa compresor,tranzistori.DAR ACESTEA LE-AM SCHIMBAT PENTRU CA SUNT MAI BOLNAV :twisted: SI DACA LE-AM GASIT IEFTINE LE-AM INLOCUIT :D din tot ce am schimbat foarte putine au necesitat inlocuire.Masina este considerata fiabila in germania, in raport khilometri si costuri.eu conduc multe masini dar sunt incintat de citroenul meu :D

Scris: Dum 19-Dec-2010 14:37
de mbc
nu se pune problema de masina germana. Daca e sa imi iau xsara imi iau 1.4 sau 1.6 16v. In carti, momentan sunt urmatoarele masini: Xsara II (1.4 sau 1.6 16v) Xantia II (1.8 16v, 2.0 16v sau 2.0 hdi 110) C5 prima generatie (1.8 16v, sau 2.0 hdi). Am hotarat momentan ca C5 a doua generatie e un pic cam mult, dar ramane deschisa optiunea. Desi xantia si c5 sunt mai mari si ar fi mai ok, xsara 1.4 banuiesc ca ar fi mult mai ieftina la tot. intretinere, consumabile, daca se duce ambreiajul, samd. Plus ca eu circul FOARTE mult in oras in comparatie cu in afara orasului.

Scris: Dum 19-Dec-2010 14:40
de mbc
PS: mi-am propus ca urmatoarea masina sa o intretin ca la carte si sa schimb cu nou tot ce se duce si cred ca mi-ar fi mai usor (ieftin) la un 1.4i decat la un HDI.