Pagina 1 din 1
dimensiune jante
Scris: Vin 11-Feb-2011 15:51
de stoicam_db
Salut!
Sunt nou pe forum si ma intereseaza si pe mine de distanta este intre prezoanele jantelor pentru XSARA Picasso si unde pot gasi un set de jante (tabla sau aliaj) pentru a echipa rotile de iarna.
Scris: Vin 11-Feb-2011 16:02
de dj01fad
4x108, 6 J 15 ET 15 sau ET 18
sal
Scris: Dum 27-Mar-2011 00:52
de pascal_ata
e ok sa pun pe o xsara 1.6 16v roti de 215/45-R16??...care ar fi limita maxima admisa, si mai am o rugaminte, ca tot n-am unde sa mai uit...ce indicativ tre sa caut la jante de aluminiu?..daca sunt pe 15 ...dar pe 16?..bun...iar de la peugeot..care s-ar potrivi..ma refer la cele originale..ca prin cimitirul de masini .mai gasesti roti pe unele masini.
Scris: Lun 04-Apr-2011 22:03
de khan
greu cu alea de 16, mai ales daca sint late
Scris: Lun 04-Apr-2011 22:10
de nicu_ak
sal, jante de tabla noi sunt 180 de ron se gasesc la firme care se ocupa cu anvelope sau nu numai....
sal
Scris: Mar 05-Apr-2011 10:11
de pascal_ata
merci de sfat, scuze ca n-am mentionat ca-s "refugiat", locuiesc in anglia...deci..pica treaba cu 180 ron..si restul.
khan, de ce e "greu " cu alea de 16?....care e adevarul ce se ascunde in spatele cuvantului "greu"?..adica ..voi gasi greu, mai ales daca-s late, in sensu ca nu le prea lasa lumea pe masinile avariate si duse in cimitir?....sau voi avea probleme daca le pun prea late, cand iau virajele, sa-mi atinga pe undeva? acum eu pot sa va spun c-am vazut destule xsara pe aici .cu roti late..cauciuc mic "in balon"...si le statea bine!..

...din ce-am vb. cu nick, el mi-a zis ca pot pune max ET 18..ca sa nu atinga..corecteaza-ma , man, daca gresesc....
Scris: Mar 05-Apr-2011 11:16
de dj01fad
daca pui cu et mai mare de 18 e posibil sa iti atinga in spate pe interior pt ca vor intra prea rau "sub" masina; eu am pe xantie 7.5 latime, 16" ET 10, cu cauciucuri 205.55.16 si cred ca intra si 215.50.16, dar nu am testat inca, si oricum nu am fonduri pt alte cauciucuri noi; problema e cu consumul. eu folosesc masina destul de mult in exterior, asa ca nu prea se vede, dar in oras consumul e mai mare clar decat cu cele originale. a... si mai e si problema articulatiilor, pt ca la mine bucsele au devenit superconsumabile

Scris: Mar 05-Apr-2011 18:08
de khan
e greu sa gasesti unele care sa nu frece undeva, Xsara e fff pretentioasa la asta, mai ales ca se si lasa destul de rau de spate la incarcare
sal
Scris: Vin 29-Apr-2011 22:45
de pascal_ata
ok..eu am inteles, sper sa inteleaga si altii care mai citesc pe aici!..intr-adevar, se lasa de spate rau:(..nu inteleg de ce s-a realizat asa masina...in fine, francezii stiu!!!...ma gandesc daca as schimba amortizoarele..sa pun unele mai tari?....sau e de la arcuri?...de la arcuri e!!!:))..in fine...am sa-i pun dimensiunile originale...si gata...ca deja m-au disperat toti tinereii tunati de pe aici..ca pun si ei niste roti..si-o toba care face galagia de pe lume..si gata..s-a terminat viata ptr. ei!!!...scuze de comentariile offtopic..dar chiar sunt patetici si deranjanti!!
multumesc ptr. sfaturi, inca odata!
Scris: Sâm 30-Apr-2011 08:32
de bogdan78
Lasand gluma cu arcurile la o parte. Oare puntea spate nu se poate regla sa tina spatele masinii mai sus?