Pagina 1 din 1

problema la motor

Scris: Joi 14-Apr-2011 21:25
de stefancycy
Salut.sunt membru nou pe aici dar am si eu o problema care ma streseaza de ceva timp si nimeni nu a stiut sa imi zica ce are.(mecanici).ao o xsara model coupe din 2000 de 2 luni si am observat ceva ciudat la ea.cand e motorul rece si o pornesc merge perfect...dupa ce se incalzeste sau daca o opresc 5 minute si o pornesc iar am o trepidatie la motor ce imi zguduie toata masina.zici ca merge in 3 bujii.aveti vreo idee cam ce ar putea avea?cineva mi-a zis ca ar putea fi regulatorul de relanti(motorasul pas cu pas) voi ce ziceti?multumesc mult!

Scris: Joi 14-Apr-2011 21:55
de stefancycy
am uitat sa precizez ceva dupa ce se incalzeste si imi face asa urat nu mai are nici un fel de vlaga...o calc degeaba.

Scris: Joi 14-Apr-2011 22:42
de dj01fad
banuiesc ca e vorba de 1.4i din semnatura;
cel mai probabil bobina este pe duca, si cand se incinge nu mai da scanteie la toate pistoanele.

Scris: Vin 15-Apr-2011 01:07
de stefancycy
da intr-adevar este 1.4i.bobina de inductie?si ai idee cam ce pret ar avea?

Scris: Vin 15-Apr-2011 09:24
de dj01fad
nu stiu ce sa zic, adica nu stiu cat ar putea fi pt modelul tau; de exemplu pentru 1.8i 8V este intre 180-300 lei, iar pentru 1.8 16V este undeva la 600, deci depinde... cauta aici, poate gasesti la un pret bun, eu am vazut una pe la 270 lei : www.unixauto.ro
intrii la webshop, alegi masina si motorizarea, apoi cauti la sistem electric, piese aprindere; totusi, ar fi bine sa mergi la un atelier ca sa fi sigur ce se intampla acolo, sa nu dai banii aiurea pe piese.

Scris: Vin 15-Apr-2011 20:42
de stefancycy
am un prieten cu un atelier auto la care am fost si mi-a zis ca s-ar putea sa fie bobina dar si sa schimb filtru de benzina...mi-a mai zis sa o las sa se uite mai bn la ea(1-2 zile) dar problema e ca imi ia picioarele daca o las...injecĂžia ar putea avea probleme?

Scris: Vin 15-Apr-2011 22:54
de dj01fad
injectia inseamna calculatorul sau injectoarele; injectoarele nu se comporta asa, iar calculatorul ori merge ori nu merge; la bobina in schimb, in momentul in care incepe sa crape izolatia de la spirele bobinei din ea, cand se incalzeste si se dilata, incepe sa faca scanteie intre spire, sau ceva de genul. celelalte componente nu prea dau defectul asta. nu e imposibil, dar cam asa sta treaba. filtrul de benzina nu are nici o legatura sincer sa fiu. fi atent ce poti sa faci: cand incepe sa mearga urat, incepi sa scoti fisele sa vezi daca simte ceva; mai mult ca sigur vei descoperi ca nu functioneaza 2 pistoate. e... incearca sa vezi daca ai scanteie pe fisele alea cand incepe sa faca probleme. daca nu ai, si probabil ca nu ai, este clar ca e de la aprindere problema.

Scris: Sâm 16-Apr-2011 10:07
de stefancycy
asa am sa fac si am sa revin cu amanunte.multumesc!