Pagina 1 din 3

climatizor

Scris: Dum 12-Feb-2006 17:39
de cornel
Ieri, am dat drumul la caldura. Cand sa-l opresc, ce credeti nu mai vrea sa se opreasca sub nici o forma. Doar daca scot cheia din contact. Ce sa fie? :cry:

Scris: Dum 12-Feb-2006 17:45
de cornel
apropo am o xsara 1.6l 16 v

Scris: Dum 12-Feb-2006 18:54
de White Wizard
@cornel , nu conteaza motorizarea! Acelasi lucru am patit si eu la Xsara (HDi 2.0 ) in toamna. Trebuie inlocuit blocul de comanda al aerotermeni. Acesta este in jur de 5.000.000 cu montaj , daca mai tin eu minte bine! Sper ca nu te-am speriat prea tare!

Scris: Lun 13-Feb-2006 08:27
de cornel
speriat putin spus... sper sa fie alceva. ce dracu in romania nu se mai repara nimic? totul se schimba?

Scris: Lun 13-Feb-2006 09:20
de prafuit
Aceeasi problema la Berlingo. Bloicul de comanda este 6 000 000 ROL. Si este de vina circuitul integrat din spatele butonului. Nu am reusit sa-i dau de cap, asa ca astept sa strang bani sa mi-l iau. Sapt asta incerc si la Augsburg, ca in alta parte nu am avut sanse. Sugestie (ca sa nu mroi de frig in iarna asta) - sciti blocul de comanda de acolo si cu 2 fire il pui pe direct. O sa iti mearga la turatie maxima ventilatorul, dar merge ;)

Scris: Joi 16-Feb-2006 14:35
de khan
cautati integratul dupa cod si il schimbati. aceeasi problema o are si BX-ul

Scris: Joi 16-Feb-2006 15:09
de Ford_V6
poti sa-i pui o comanda clasica cu reostat de la alta masina pana faci rost de 5-6 milioane sa dai pe aia originala.

Scris: Joi 16-Feb-2006 15:13
de khan
nu merge aia clasica cu reostat decit daca schimbi si rezistenta si butonul de comanda, sint chestii total diferite si cred ca implica modificari majore inclusiv la bord, asta daca nu vrei sa stai cu matele si butoanele atirnind prin masina

Scris: Joi 16-Feb-2006 15:56
de prafuit
Am dat comanda pentru integrat :P
am dat jumate inainte si o sa dau jumate dupa!

Scris: Joi 16-Feb-2006 17:06
de COSTIN MUNTEANU
la mine merge cam dupa cum..."vrea muschiul lui" :) .
adica de oprit, se opreste. problema e ca de pornit porneste cam atunci cand... (tot muschiul... :) ).
iar daca totusi porneste, dupa un timp cand temp a ajuns la nivelul dorit, ventilatorul continua la aceeasi turatie. in mod normal nu trebuia sa scada turatia?
initial m-am gandit ca e senzorul de temp din interior (praf, etc). dar l-am suflat si este curat.

eu am garantie extinsa. deci in mod normal, daca e vorba de acel circuit ar trebui inlocuit garantial?

Scris: Joi 16-Feb-2006 17:46
de White Wizard
COSTIN MUNTEANU scrie:iar daca totusi porneste, dupa un timp cand temp a ajuns la nivelul dorit, ventilatorul continua la aceeasi turatie. in mod normal nu trebuia sa scada turatia?
initial m-am gandit ca e senzorul de temp din interior (praf, etc). dar l-am suflat si este curat.

eu am garantie extinsa. deci in mod normal, daca e vorba de acel circuit ar trebui inlocuit garantial?


Costin , tu ai clima pe Xsara :?:

COSTIN MUNTEANU scrie:ventilatorul continua la aceeasi turatie


...iar daca este vorba de " Auto " , acest lucru nu este normal, ar trebuie in timp sa scada turatia! Cred ca este tot acel "bloc" devina si in cazul tau, asa ca la garantie. :)

Scris: Vin 17-Feb-2006 09:26
de COSTIN MUNTEANU
White Wizard scrie:
COSTIN MUNTEANU scrie:iar daca totusi porneste, dupa un timp cand temp a ajuns la nivelul dorit, ventilatorul continua la aceeasi turatie. in mod normal nu trebuia sa scada turatia?
initial m-am gandit ca e senzorul de temp din interior (praf, etc). dar l-am suflat si este curat.

eu am garantie extinsa. deci in mod normal, daca e vorba de acel circuit ar trebui inlocuit garantial?


Costin , tu ai clima pe Xsara :?:

COSTIN MUNTEANU scrie:ventilatorul continua la aceeasi turatie


...iar daca este vorba de " Auto " , acest lucru nu este normal, ar trebuie in timp sa scada turatia! Cred ca este tot acel "bloc" devina si in cazul tau, asa ca la garantie. :)


am clima ... de Marea Neagra... :D

cred ca ma duc la Mugurel :) S-ar putea sa am drum prin zona si imi fac revizia acolo :) Si poate ma ajuta el cu garantia :)

Scris: Mar 21-Feb-2006 16:56
de berzecus2003
am in fata modului de la aeroterma ...dar nu pare saaiba nici un integrat sunt 2 tranzistori de putere pusi pe un radiator...nu stiu cum sa atasez poza...(sorry)

Scris: Joi 11-Mai-2006 18:24
de darkberg
salut !

am si eu o problem asemanatoare !

ventilatorul s-a blocat la turatie maxima , iar potentiometrul se invarte in gol (nu reactionza sub nici o forma la comenzile date de mine )

aerul conditionat functionza normal, daca e sa-l pornesc, se simte peste ventilatorul aerotermei, recircularea aerului unctioneaza si ea .....

aveti idee ce ar putea fi ??

Scris: Sâm 13-Mai-2006 15:35
de COSTIN MUNTEANU
darkberg scrie:salut !

am si eu o problem asemanatoare !

ventilatorul s-a blocat la turatie maxima , iar potentiometrul se invarte in gol (nu reactionza sub nici o forma la comenzile date de mine )

aerul conditionat functionza normal, daca e sa-l pornesc, se simte peste ventilatorul aerotermei, recircularea aerului unctioneaza si ea .....

aveti idee ce ar putea fi ??


NU vreau sa am dreptate! :)
Sa dea Domnul sa spun o prostie :!:
Dar cred ca se cheama service si cam 450 RON... :cry:
si asta fara manopera... :cry:
cel putin asa e aici pe la Constanta
Schimbarea unui astfel de modul nu s-a mai facut la service-ul de aici. luni se face (pentru prima oara) la una din xsarele noastre...
Te tin la curent. poate e totusi mai ieftin