Pagina 1 din 1

motorul nu ajunge la temperatura normala de lucru(90) grade

Scris: Vin 13-Ian-2012 14:36
de emil
Salutare tuturor, si La Multi Ani! am si eu o problema la un xsara 1.9 diesel.nu urca temperatura apei mai sus de 60-70 grade la drum intins.m-i se intimpla sa ajunga la 90 doar in oras in trafic f. aglomerat,sau cand urc o panta cu motorul turat(deci cand fortez motorul). Mentionez ca modelul meu de xsara nu are ventilator de racire.are un singur ventilator pe radiatorul de clima.daca poate cineva sa-mi dea o explicatie la ce se intimpla.din acest motiv se incalzeste greu in masina. multumesc pentru rabdare.

Scris: Vin 13-Ian-2012 14:49
de Rica
verifica termostatul
ventilatorul de la clima asigura si racirea radiatorului
inca o posibilitate ar fi drumurile scurte si deschiderea la mazim a caloriferului pentru interior care e legat direct de motor

Scris: Vin 13-Ian-2012 14:57
de usatii83
Salut, am patit-o si eu asa, inlocueste termostatul,mai mult ce e defect si probabel a ramas blocat pe deschis, ai sa simti indata diferenta,
succese!

Scris: Joi 19-Ian-2012 17:22
de respect100
si eu am aceiasi problema ....la drum intins nici macar nu se misca acu de la apa ... si merge foarta nasol motorul ..fiind rece..ce pot sai fac ?

Scris: Lun 23-Ian-2012 04:08
de miricamarius
SALUT LA MOTORUL 1.9 WJY POATE SAMI SPUNA SI MIE UNDE ESTE TERMOSTATUL CA ACEASI PROBLEMA O AM SI EU SAU MACAR O POZA

Scris: Lun 23-Ian-2012 13:50
de usatii83
Ce este un termostat!
Termostatul (auto) este o piesã mecanicã a sistemului de rãcire, care are funcÞia de a Închide orificiul de trecere a lichidului de rãcire spre radiator, cât timp motorul este rece dupã pornire, pentru ca acesta sã ajungã cÎt mai repede la temperatura de funcÞionare doritã, ºi de a-l deschide, spre a permite trecrea lichidului prin radiator, dupã ce motorul a ajuns la temperatura de funcÞionare optimã.
Termostatul se compune dintr-un miez de feritã, care la temperaturã mai ridicatã se dilatã, acÞionÎnd prin construcÞia lui, la motoarele de rãcire cu aer niºte lamele de ghidaj al circuitului de aer, sau la motoarele de rãcire cu lichid o supapã, unde lichidul de rãcire, antrenat de o pompã, sã poatã circula din blocul motor spre radiator, menÞinânduse astfel la o temperaturã de ca. 83-92°C, temperatura optimã al motorului. Acest reglaj de termostat, diferã de la tip de motor la altul.
Cam asa arata un termostat;
Imagine
si ce am gasit inca;
Imagine ImagineImagineImagine

Scris: Lun 23-Ian-2012 14:05
de miricamarius
mersi frumos de poza , mam gandit car fi acolo langa filtru de motorina dar eram an dubiu. am vazut ca ai tot motor la fel ca al meu ai poze sau program sau carte cu acest motor ca vreau si eu

Scris: Mar 24-Ian-2012 12:21
de usatii83
carte nu am, informatia am gasito pe net dar primele 2 foto le-am luat din http://service.citroen.com