Eroare la pornire
Moderator: Echipa Tehnica
Eroare la pornire
Salutare tuturor, am si eu o mare problema: azi de dimineata am incercat sa pornesc masina(Xsara de 1.9), la inceput a dat sa porneasca, dar cum afara sunt sub -20grade am crezut ca a murit bateria am folosit alta dar, acum clipaceste becul de avarii cum pun contactul.Ce poate sa fie?Posibil motorina nu am avut decat un sfert de rezervor si am inteles ca pe temeraturile astea trebuie sa ai cel putin jumatate.Posibil sa se crape ceva din cauza temeraturilor? Nu stiu ce sai mai fac , va rog din suflet dati-mi o idee ceva.Ce pot sa mai fac?Daca cumpar motorina si aditiv si pun peste acum?
Cu mult respect Costy
Cu mult respect Costy
puneti bujiile de doua ori si tineti pedala de acceleratie apasata la max la pornire! daca nu porneste la cheia respectiva,maxim urmatoarea nu mai omorati bateria aiurea.
cand da frigul peste diesel, cea mai mica problema se transforma in belea. o bujie arsa, compresie mica...
anul trecut am avut aceeasi problema la bx! cu cabluri de curent puse pe ea de la alta masina si mi-a pornit dupa 1 minut si ceva de invarteala. buba erau bujiile. am schimbat bujiile, bateria...acum la -18 porneste fara probleme!
alta mescherie ar mai fi inainte de pornire sa dati drumu la radio sau la un consumator mic pentru 2 minute. treaba asta ar avea rolul de a "incalzi" bateria! practic apa aia distilata (acidul) ingheata si el intr-un fel sau altul si are nevoie de putina caldurica!
de asemenea conteaza foarte mult curentul la pornire (EN) nu voltajul. eu aveam o baterie care arata 12,9 V dar invartea foarte greu motorul. la testarea ei, din 600 EN mai avea 400.
incercati sa folositi motorina aditivata...sau sa puneti un aditiv in rezervor. sub -10 grade motorina se ingroasa...si cica sub -15 ingheata spre deosebire de benzina(-80)
repet...cea mai mica buba la un diesel pe frig inseamna omorarea bateriei...poti sa ai si baterie de 100Ah ca pana nu-si face motorul compresia si temperatura necesara detonatiei nu porneste.
incercati treburile astea si dati-mi de stire. eu maine dimineata chiar vreau sa incerc faza cu radioul.daca rezist eu 2 min
cand da frigul peste diesel, cea mai mica problema se transforma in belea. o bujie arsa, compresie mica...
anul trecut am avut aceeasi problema la bx! cu cabluri de curent puse pe ea de la alta masina si mi-a pornit dupa 1 minut si ceva de invarteala. buba erau bujiile. am schimbat bujiile, bateria...acum la -18 porneste fara probleme!
alta mescherie ar mai fi inainte de pornire sa dati drumu la radio sau la un consumator mic pentru 2 minute. treaba asta ar avea rolul de a "incalzi" bateria! practic apa aia distilata (acidul) ingheata si el intr-un fel sau altul si are nevoie de putina caldurica!
de asemenea conteaza foarte mult curentul la pornire (EN) nu voltajul. eu aveam o baterie care arata 12,9 V dar invartea foarte greu motorul. la testarea ei, din 600 EN mai avea 400.
incercati sa folositi motorina aditivata...sau sa puneti un aditiv in rezervor. sub -10 grade motorina se ingroasa...si cica sub -15 ingheata spre deosebire de benzina(-80)
repet...cea mai mica buba la un diesel pe frig inseamna omorarea bateriei...poti sa ai si baterie de 100Ah ca pana nu-si face motorul compresia si temperatura necesara detonatiei nu porneste.
incercati treburile astea si dati-mi de stire. eu maine dimineata chiar vreau sa incerc faza cu radioul.daca rezist eu 2 min

Citroen BX 17. TD '89
Am fost la un atelier si am intrebat ce poate sa fie, tipul de acolo mia spus ca mai mult ca sigur este electromotorul, pentru ca da sa invarta prima data(bateria am incarcat-o) iar daca mai incerc si a doua oara pur si simplu numai are curent e moarta,si nu numai cu a mea am mai incercat si cu alta baterie si acelasi lucru se intampla si nu vrea deloc sa inceteze din clipacit ledul rosu din butonul de avarii.Intrebarile mele sunt acum:
Din cauza electromotorului se poate duce si altceva?
Poate sa fie altceva decat electromotorul?
Intreb asta ca pana acum a trebuit sa schimb de 2 ori BSI-ul.
Va multumesc tuturor pentr raspunsurile voastre
Din cauza electromotorului se poate duce si altceva?
Poate sa fie altceva decat electromotorul?
Intreb asta ca pana acum a trebuit sa schimb de 2 ori BSI-ul.
Va multumesc tuturor pentr raspunsurile voastre
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu