De ceva vreme am o problema care ma sacaie rau de tot cat este rece motorul,mai exact pana trece apa de 60-70 grade cand franez si ajunge in relanti cade sub 850 rot/min si se opreste motorul.
Senzatia ca vrea sa cada cand ajunge in relanti mai apare si dupa 60 grade dar nu se opreste motorul.
In schimb cat este cald motorul 90 grade aceasta senzatie dispare.
Am maers la reprezentanta peugeot care era si citroen dar acum nu mai este ca a fost preluata de radacini.
Pus testerul,facut ceva masuratori si diagnosticul a fost membrana vana egr sparta,de inlocuit vana egr.
Mecanicul a scos un furtun l-a obturat si mi-a zis sa schimb vana si sa pun furtunul la loc.
Am schimbat vana si am pus furtunul la loc,dar nu sunt sigur ca nu le-a inversat el pe acolo cand a tot facut test la vacuumuri.
Am rugamintea sa confirmati daca sunt puse ok.
Va intreb pentru ca am pus la loc furtunul dupa ce am schimbat vana egr si azi dimineata tot asa a facut masina.
Vana egr a fost second de pe un 206 hdi de 90 cp,am pus pistolul de vid si am vazut ca lucreaza,in schimb am vazut ca presiunea scadea.
Furtune egr
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Mar 26-Iul-2011 23:37
- Localitate: ROMANIA
-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Mar 26-Iul-2011 23:37
- Localitate: ROMANIA
http://imageshack.us/photo/my-images/850/furtuneegr.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... neegr2.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... ntanta.jpg
nu am reusit sa urc pozele,aveti link cu imaginile si testul din reprezentanta cu furtunele in pozitia respectiva
pana sa umble mecanicul acolo la debit aer masurat diferenta era de 200 mg/cp
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... neegr2.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... ntanta.jpg
nu am reusit sa urc pozele,aveti link cu imaginile si testul din reprezentanta cu furtunele in pozitia respectiva
pana sa umble mecanicul acolo la debit aer masurat diferenta era de 200 mg/cp
-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Mar 26-Iul-2011 23:37
- Localitate: ROMANIA
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... neegr2.jpg
acum sunt in pozitia corecta
dar degeaba,am schimbat vana EGR,ca tot rau merge si tot apare aer mult in relanti,aveti mai jos testul de azi dimineata la prima pornire,presiunea in rampa e ok,la pornire cand am dat la automat era in 300 bar
Nu are nici un cod de defect memorat
http://imageshack.us/photo/my-images/28 ... exsara.jpg
Am luat un debitmetru saptamana trecuta de pe un 307 2.0 hdi din 2002 cu codul 5wk9621(pe masina 5wk9623) si tot asa rau mergea pana se incalzea apa pe la 60 grade,cu mufa scoasa de la debitmetru tot prost merge
Ma ajuta cineva cu ceva ideii pe unde sa mai caut?
acum sunt in pozitia corecta
dar degeaba,am schimbat vana EGR,ca tot rau merge si tot apare aer mult in relanti,aveti mai jos testul de azi dimineata la prima pornire,presiunea in rampa e ok,la pornire cand am dat la automat era in 300 bar
Nu are nici un cod de defect memorat
http://imageshack.us/photo/my-images/28 ... exsara.jpg
Am luat un debitmetru saptamana trecuta de pe un 307 2.0 hdi din 2002 cu codul 5wk9621(pe masina 5wk9623) si tot asa rau mergea pana se incalzea apa pe la 60 grade,cu mufa scoasa de la debitmetru tot prost merge
Ma ajuta cineva cu ceva ideii pe unde sa mai caut?
-
- just curious
- Mesaje: 23
- Membru din: Mar 26-Iul-2011 23:37
- Localitate: ROMANIA
Am uitat sa va spun ca la unul din testere a aparut eroarea senzor pedala ambreiaj pe care nimeni nu a vrut sa o bage in seama,spunand ca eu nu am pilot automat si ca nu are nici o legatura cu mersul asta neregulat
Azi am umblat pe la pedala si am vazut ca acel plastic alb care trebuia sa inchida si sa deschida comanda acelui senzor nu era bine reglat in sensul ca el nu actiona deloc pe senzor.
L-am rasucit acum sa poata actiona senzorul,ma intreb cum pot sa-l fixez pe pozitie sa nu se rasuceasca,am vazut ca piulita de la pedala este stransa la maxim.
Sau asa trebuie sa fie.
Asta este opera celor ce au schimbat cablul de ambreiaj cred ca au umblat pe acolo si l-au rasucit fara sa stie ce e cu el.
Dar problema nu cred sa fie de aici cu opritul sa cine stie ce rol are acel senzor pe masina mea ?????
Aveti imaginea
http://imageshack.us/f/812/plasticpedalaambreiaj.jpg
Azi am umblat pe la pedala si am vazut ca acel plastic alb care trebuia sa inchida si sa deschida comanda acelui senzor nu era bine reglat in sensul ca el nu actiona deloc pe senzor.
L-am rasucit acum sa poata actiona senzorul,ma intreb cum pot sa-l fixez pe pozitie sa nu se rasuceasca,am vazut ca piulita de la pedala este stransa la maxim.
Sau asa trebuie sa fie.
Asta este opera celor ce au schimbat cablul de ambreiaj cred ca au umblat pe acolo si l-au rasucit fara sa stie ce e cu el.
Dar problema nu cred sa fie de aici cu opritul sa cine stie ce rol are acel senzor pe masina mea ?????
Aveti imaginea
http://imageshack.us/f/812/plasticpedalaambreiaj.jpg
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu