Furtune egr
Scris: Dum 04-Mar-2012 13:24
De ceva vreme am o problema care ma sacaie rau de tot cat este rece motorul,mai exact pana trece apa de 60-70 grade cand franez si ajunge in relanti cade sub 850 rot/min si se opreste motorul.
Senzatia ca vrea sa cada cand ajunge in relanti mai apare si dupa 60 grade dar nu se opreste motorul.
In schimb cat este cald motorul 90 grade aceasta senzatie dispare.
Am maers la reprezentanta peugeot care era si citroen dar acum nu mai este ca a fost preluata de radacini.
Pus testerul,facut ceva masuratori si diagnosticul a fost membrana vana egr sparta,de inlocuit vana egr.
Mecanicul a scos un furtun l-a obturat si mi-a zis sa schimb vana si sa pun furtunul la loc.
Am schimbat vana si am pus furtunul la loc,dar nu sunt sigur ca nu le-a inversat el pe acolo cand a tot facut test la vacuumuri.
Am rugamintea sa confirmati daca sunt puse ok.
Va intreb pentru ca am pus la loc furtunul dupa ce am schimbat vana egr si azi dimineata tot asa a facut masina.
Vana egr a fost second de pe un 206 hdi de 90 cp,am pus pistolul de vid si am vazut ca lucreaza,in schimb am vazut ca presiunea scadea.
Senzatia ca vrea sa cada cand ajunge in relanti mai apare si dupa 60 grade dar nu se opreste motorul.
In schimb cat este cald motorul 90 grade aceasta senzatie dispare.
Am maers la reprezentanta peugeot care era si citroen dar acum nu mai este ca a fost preluata de radacini.
Pus testerul,facut ceva masuratori si diagnosticul a fost membrana vana egr sparta,de inlocuit vana egr.
Mecanicul a scos un furtun l-a obturat si mi-a zis sa schimb vana si sa pun furtunul la loc.
Am schimbat vana si am pus furtunul la loc,dar nu sunt sigur ca nu le-a inversat el pe acolo cand a tot facut test la vacuumuri.
Am rugamintea sa confirmati daca sunt puse ok.
Va intreb pentru ca am pus la loc furtunul dupa ce am schimbat vana egr si azi dimineata tot asa a facut masina.
Vana egr a fost second de pe un 206 hdi de 90 cp,am pus pistolul de vid si am vazut ca lucreaza,in schimb am vazut ca presiunea scadea.