Multumiri Andrei Ciocarlan si service ANTIM 19
Scris: Mar 24-Iul-2012 12:47
de jackal_kidd
Vreau sa multumesc service-ului de mai sus si in special lui Andrei pentru rezolvarea problemei cu aerul
conditionat, problema ce data de peste 1 an, an in care am pierdut bani si timp si-am stat si fara aer in
caldura de afara.
O problema rezolvata elegant si simplu (pt el nu pentru altii).
Multumesc. Atat.
Scris: Mar 24-Iul-2012 12:57
de Rica
poi nu ne spui si noua ce ai avut,ce ai facut si cum a rezolvat?
poate mai au si altii problema asta
Scris: Mie 25-Iul-2012 07:42
de jackal_kidd
Nu stiu ce sa zic,
nu am deschis topic-ul asta decat ca sa-i multumesc unui om care m-a ajutat in cel mai corect mod.
Daca insisti uite:
Instalatia mea pierdea freonul in maxim 2 saptamani de la reumplere (au fost cateva...4-5).
Initial am crezut ca e spart radiatorul pentru ca mi s-a mai intamplat si stiam unde sa caut insa nu a fost asa.
Am vidat instalatia de atatea si am umplut-o cu freon incat imi venea sa vand masina ca nu se mai renteaza,
astea facute in diferite locatii din zona in care locuiesc si unde scria refill freon sau reparatii AC, am ajuns pana la
Norauto sau o reprezentanta Citroen de pe Luica, bineinteles bani peste tot, am schimbat si niste garnituri
dar degeaba.
Am venit la Andrei intr-o sambata dimineata si am plecat peste o ora cu AC-ul functional (nu ma asteptam sincer sa tina figura).
Initial, evident, a vidat instalatia, mi-a reconfirmat faptul ca este etansa, a incarcat-o si a gasit motivul pentru care nu pastreaza
nivelul presiunii in interior si de ce se incinge asa tare instalatia cand accelerez (pe loc).
Aici vine partea geniala (poate voi v-ati mai intalnit cu asta, eu nu) primul lucru pe care mi la zis a fost: du-te tu si spala radiatoarele
cu presiune si daca e tot asa mai vedem..
Evident ca in 20 minute eram inapoi cu radiatoarele ca noi si gata de un nou test, test care ne-a aratat ca presiunea in instalatie scazuse cu
aprox 20 grade....
Concluzia a fost una logica: nu se facea racirea cum trebuie (din cauza radiatoarelor pline de praf, insecte si altele...),
instalatia se supraincalzea (ajunsese pe rosu) si evident ca trebuia sa refuleze pe undeva pierzand in acest fel presiunea optima a freonului
din instalatie si in acelasi timp capacitatea de a mai raci aerul din habitaclu.
End of story.
Merci Andrei.