Pagina 1 din 2
probleme acceleratie turatie Xsara Picasso motor 1,6
Scris: Vin 10-Aug-2012 00:26
de anunturi.sebastian
Buna ziua
am si eu un Xsara Picasso motor 1,6 benzina.Am urmatorea probleme.Din cand in cand din senin motorul incepe sa nu mai traga si sa faca urat la relanti.Ca si cum ar merge in 3 pistoane.Daca-l turez pe loc,nu mai face cca 5 min dupa care incepe iara sa faca.Ciudat e ca se aude si in esapament un zgomot ciudat.Cum pot sa verific sonda lambda dac cumva nu mai functioneaza.Si la bord in momentul cand motorul incepe sa nu mai traga,incepe si indica aiurea consumul(4l/la 100).
Puteti sa ma ajutati cu ceva informatii??
Scris: Vin 10-Aug-2012 13:59
de marse
salut,
exact aceeasi problema o am si eu. doar ca e xsara break. in rest tot 1.6, 16v.
am schimbat bujiile si e la fel.
am incercat cu alta bobina de inductie si e la fel.
(iti zic astea ca sa nu incerci sa le schimbi si tu).
ma gandesc acum sa verific cureaua de distributie sa nu fi sarit un dinte sau ceva....
inca nu am rezolvat problema ....
oare seamana cu asta de la motorul de 1.8?
http://www.clubcitroen.ro/forum/about19135.html
daca rezolvi intre timp ... scrie te rog ce a avut. o sa scriu si eu.
senzor presiune admisie
Scris: Vin 10-Aug-2012 14:36
de anunturi.sebastian
Salut
nu stiu ce naiba sa zic?
am vazut ca tipul a scris acolo de senzor presiune admisie.Care e ala?unde vine?e cel de la clapeta oare?
eu ma gandeam ca e sonda lambda dar am vazut ca el o schimbase
Scris: Vin 10-Aug-2012 14:44
de mbc
Ca sa testezi sonda lambda cred ca poti sa ii scoti mufa pur si simplu si vezi daca mai face. Din cate stiu poti merge fara sonda aia conectata mai mult timp (in vederea testarii), doar ca va consuma un pic mai mult.
loc
Scris: Vin 10-Aug-2012 14:53
de anunturi.sebastian
oki multumesc
ai idee unde e sonda asta?sa nu scot alta mufa aiurea?
Multumesc
Scris: Vin 10-Aug-2012 15:13
de mbc
Sper ca nu vorbesc prostii, nu sunt foarte sigur de ce iti zic acuma: Daca ai 2, trebuie sa fie una inainte si una dupa catalizator, pe esapament. Daca ai 1, trebuie sa fie dupa catalizator cred.
2?
Scris: Vin 10-Aug-2012 15:17
de anunturi.sebastian
e din 2003 cred ca e 1
inseamna ca e pe dedesubt pe undeva?
Scris: Vin 10-Aug-2012 15:28
de mbc
Ar trebui sa fie pe esapament cumva pus lateral. Adica nu sa dea in pamant, dar nici sa nu il poti scoate. Ar trebui sa il vezi usor chiar dupa catalizator.
Scris: Vin 10-Aug-2012 15:36
de cbx
multumesc
Scris: Vin 10-Aug-2012 15:37
de anunturi.sebastian
este cel cu fir albastru???
Scris: Vin 10-Aug-2012 17:31
de cbx
da , dar revin la recomandarea unei verificari cu Lexia
multumesc
Scris: Sâm 11-Aug-2012 08:05
de anunturi.sebastian
Multumesc
am mai pus o intrebare pe un forum
referitor la becul din bord de sub termometru.La mine este galben,si nu stiu daca nu cumva trebuie sa fie verde?oare indica vreo problema daca e galben?nu se incalzeste
tremurat motor
Scris: Lun 13-Aug-2012 11:09
de anunturi.sebastian
Am scos si sond lambda si la fel face
ce am observat este ciudat:
la relanti pe loc nu face.Deci pornesc motorul si merge ok.Insa cand pornesc un alt consumator(faruri sau aer) incepe si tremura de zici ca merge in doua pistoane.Am verificat si la baterie sa vad daca incarca si baga 14 deci e oki.
MA POATE AJUTA CINEVA CU UN TESTER undeva in sect 6 Bucuresti?Nu-i dau de cap nicicum.
Tremura motorul de zici ca-i diesel si se misca pana in spate la esapament.
Cum poti testa pompa de ijectie daca e dusa?
Multumesc
Scris: Lun 10-Sep-2012 10:25
de marse
salut
am discutat problema cu un coleg de servici si a patit si el ceva similar cu alta masina (alta marca).
din ce mi-a zis in cazul lui, pe unul din injectoare, contactul nu era bine facut.
am incercat si la mine, cu motorul pornit, la relanti, sa apas pe contacte (seamana oarecum cu niste fishe).
la unul din ele, cand l-am apasat, a scazut turatia tare, cam cum facea si cand mergea masina rau.
de o saptamana nu mai face deloc probleme.
incearca si tu ... cine stie.
Scris: Mar 30-Oct-2012 18:38
de stefancycy
salut.aceeasi problema o am si eu la xsara coupe 1.4i si de ceva timp ma tot chinui sa ii dau de cap.am schimbat bujii am schimbat bobina de inductie si nustiu ce sa ii mai fac.cat e rece 1-2-5 min fara sa o fortez merge perfect rotund si normal in schimb daca a apucat sa sa incalzeasca putin e teroare, nu mai sta la relanti rotund nu mai trage deloc motorul si daca nu o turez mai tare si sa o tin din ambreiaj abia daca pleca de pe loc.aveti idee ce ar trebui facut?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)