Va salut dragi colegi am si eu o problema cu un Xsara Picasso 2.0HDI 90Hp din 2000 care nu vrea sa porneasca,problema a inceput in timpul mersului cu masina a inceput a zmaci a fost oprit si de atuncea nu a mai pornit! A fost dus la un service unde macelarii ce au lucrat pe masina au desfacut toata instalatia la masina cum ca ar fi problema electrica pe urma sa incercat dezactivare Immo din ECU BOSC 0 281 010 358 EDC15C2 cu 1mufa de conectare pana la urma au stricat ECU nu mai avea comunicare intre BSI si ECU nu sa gasit problema sa adus masina in stare in care au lasato cu toate desfacute,sa cumparat ECU+BSI+chei de pe un xsara identic doar ca nu a vrut a porni,am facut rost de Interfata LEXIA3 cu acesta am gasit eroare pe injectie regulator presiune dupa parametri aveam 8bari am inlocuit regulatoru acuma citeste 297bari am sincronizare la axu cu came si volanta fara nici un cod de eroare nu vrea sa porneasca! Care ar fi pasi dupa schimbare ECU sau ajunge doar schimbat sa facut adaptarea in rest astept pareri !
o zi buna!
Xsara picasso 2.0hdi nu porneste
Moderator: Echipa Tehnica
Salutare! Mama....mama ce te-ai incurcat. ECU...BSI.. Am un mecanic care I-am spus ca sa ars un bec la semnalizare. Si a schimbat un cablu electric intre cabina si remorca. Sunt sofer si ti-am dat un exemplu de mecanic habarnist. Acum sa revenim la oile noastre. Aceeleasi simptomr le-am avut si eu si a fost pompa de presiune din rezervor. Acum nici eu nu sunt expert dar simptomele sunt asemanatoare. Pompa ar trebui sa bage o presiune de 2 bari pe instalatie si a mea nu mai baga nici macar 1 bar. Deci verifica si acolo. Succes! PS. dupa ce am schimbat-o a pornit la sfert de cheie. Si ca idee am luat-o noua dar echivalent Siemens si a costat 800 lei(originala Valeo dublu pret si trebuia sa astept o saptamana)
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
Am rezolvat problema era de la pompa aveam 7,3V pe pompa si 12,6V pe releul de comanda desi pompa se auzea , am desfacut sa vad de instalatie am gasit firele de alimentare al pompei mesterite adica erau taiate si adaugate nu stiu motivul dar unde era adaugat era oxidat am refacut legatura (cositorit)pe urma am incercat sa o pornesc a pornit un pic mai greu dar acuma este ok ,deci sa nu uitam ca traim in Romania!
Va multumesc ptr sfaturi!
Va multumesc ptr sfaturi!
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo