Pagina 1 din 1

Xsara picasso 2.0hdi nu porneste

Scris: Vin 27-Iun-2014 16:47
de Robert85
Va salut dragi colegi am si eu o problema cu un Xsara Picasso 2.0HDI 90Hp din 2000 care nu vrea sa porneasca,problema a inceput in timpul mersului cu masina a inceput a zmaci a fost oprit si de atuncea nu a mai pornit! A fost dus la un service unde macelarii ce au lucrat pe masina au desfacut toata instalatia la masina cum ca ar fi problema electrica pe urma sa incercat dezactivare Immo din ECU BOSC 0 281 010 358 EDC15C2 cu 1mufa de conectare pana la urma au stricat ECU nu mai avea comunicare intre BSI si ECU nu sa gasit problema sa adus masina in stare in care au lasato cu toate desfacute,sa cumparat ECU+BSI+chei de pe un xsara identic doar ca nu a vrut a porni,am facut rost de Interfata LEXIA3 cu acesta am gasit eroare pe injectie regulator presiune dupa parametri aveam 8bari am inlocuit regulatoru acuma citeste 297bari am sincronizare la axu cu came si volanta fara nici un cod de eroare nu vrea sa porneasca! Care ar fi pasi dupa schimbare ECU sau ajunge doar schimbat sa facut adaptarea in rest astept pareri !

o zi buna!

Scris: Vin 27-Iun-2014 18:43
de dan1967
Salutare! Mama....mama ce te-ai incurcat. ECU...BSI.. Am un mecanic care I-am spus ca sa ars un bec la semnalizare. Si a schimbat un cablu electric intre cabina si remorca. Sunt sofer si ti-am dat un exemplu de mecanic habarnist. Acum sa revenim la oile noastre. Aceeleasi simptomr le-am avut si eu si a fost pompa de presiune din rezervor. Acum nici eu nu sunt expert dar simptomele sunt asemanatoare. Pompa ar trebui sa bage o presiune de 2 bari pe instalatie si a mea nu mai baga nici macar 1 bar. Deci verifica si acolo. Succes! PS. dupa ce am schimbat-o a pornit la sfert de cheie. Si ca idee am luat-o noua dar echivalent Siemens si a costat 800 lei(originala Valeo dublu pret si trebuia sa astept o saptamana)

Scris: Vin 27-Iun-2014 19:47
de Robert85
pompa schimbata si tot nimic

Scris: Sâm 28-Iun-2014 06:11
de dan1967
Salut. Atunci mai incearca ceva. Verifica fiecare injector sa nu fi ramas pe deschis si atunci nu se mai creaza presiunea necesara in rampa comuna. Succes!

Scris: Sâm 28-Iun-2014 07:01
de Robert85
Salut am dat jos conductele de retur de la injectoare dat la automat cantitatea de motorina pe retur este cam egala si este putin . Multumesc!

Scris: Sâm 28-Iun-2014 10:24
de cristidica
pompa se aude cand pui contactul ?

Scris: Sâm 28-Iun-2014 14:33
de Robert85
Am rezolvat problema era de la pompa aveam 7,3V pe pompa si 12,6V pe releul de comanda desi pompa se auzea , am desfacut sa vad de instalatie am gasit firele de alimentare al pompei mesterite adica erau taiate si adaugate nu stiu motivul dar unde era adaugat era oxidat am refacut legatura (cositorit)pe urma am incercat sa o pornesc a pornit un pic mai greu dar acuma este ok ,deci sa nu uitam ca traim in Romania!

Va multumesc ptr sfaturi!