Buna ziua tuturor. Am si eu o problema la citroen-ul meu. Este un xsara break 2001, motor 2000 HDI si cred 90 CP.
Pe scurt, la un drum, s-a oprit motorul din mers si nu a mai pornit deloc, deloc. Invarte super bine electromotorul, pompa din rezervor se aude la contact. A doua zi, cand sa ma duc sa o iau la tras, a pornit (motorul era rece). Am mers spre casa cam 40 km, dar mai mult intr-a 3-4 si 5-a, ca dadea sa se opreasca iar din mers. La un moment dat s-a oprit si asha a ramas.
Acum, la service-uri: am schimbat supapa de inalte (cred ca asha se numeste) din capul pompei, a pornit ea cu chiu cu vai, dar ajutata putin de spray , dar tot la rece.La cald iar nimic. au testat cu tester, nici o eroare. pompa baga presiune suficienta, motorina ii vine. Filtrele sunt curate. la un moment dat mi-a spus de la service ca alternatorul li se pare lor ca se cam incalzeste prea tare. au zis ca e posibil sa nu mearga bine si ca poate induce ceva curent aiurea prin calculator si de aia nu merge. L-am dat jos, curatat, testat, eliminat problema "lor", dar tot la fel. Porneste bine la rece, apoi in sarcina, la testare pe drum, moare. Tot un " meseriash" de service a zis la un moment dat ca i se pare ca scoate pe toba gazele prea fiebinti. nush daca zicea bine sau nu, dar vad ca nu au mai zis nimic despre asta.
Le-am sugerat poate toba e infundata. A cazut, zic ei, ca altfel nu ar mai porni. M-am gandit poate si la injectoare, dar nu au cum sa cada toate odata, apoi, daca ar fi asha, ar merge intrerupt zic eu. Nu mai stiu ce ar putea fi. Le-am sugerat poate e vreun fir pe la contact care face figuri. mi-au explicat ei, ca nu are cum.
Va rog poate o sugestie la ce ne-am mai putea uita sau verifica. Nici mecanicii nu mai stiu. Cica e ciudat tare. Si tare ma gandesc ca poate e o solutie super simpla, la care nu se gandeste nimeni acum.
Va multumesc. Deja am masina la service de o luna.
Probleme pornire la cald
Moderator: Echipa Tehnica
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
verifica regulatorul de presiune combustibil de pe pompa injectie inalte, are 2 suruburi o sa-ti dai seama care e
il dai jos si se curata cu aer sau WD40 atentie la o-ringuri , se dau jos si apoi se da cu wd40 , acesta ataca cauciucul fiind destul de fragil
din cate stiu acolo sunt 2 suruburi torx
o problema indeosebi din cauza motorinei

il dai jos si se curata cu aer sau WD40 atentie la o-ringuri , se dau jos si apoi se da cu wd40 , acesta ataca cauciucul fiind destul de fragil
din cate stiu acolo sunt 2 suruburi torx
o problema indeosebi din cauza motorinei
regulatorul de presiune de inalte de la pompa l-am schimbat , e nou noutz. ala i-a dat pe tester ca nu merge, dar si dupa schimbare tot asha face. deci mai e ceva.Pe tester alte erori nu-i mai da. SE poate cumva ca la toba, catalizatorul sa fie infundat, sau desprins acolo inauntru sau nush mai ce si sa sufoce motorul in sarcina, sa nu poata evacua bine gazele? Ma gandesc , dupa logica mea, ca de aia se si incinge tare toba, inclusiv cea finala, care trebuie sa fie caldutza. am pus mana si la alte masini sa vad si e mare diferenta intre temperatura la toba mea si a celorlalti.
multumesc de raspunsuri
multumesc de raspunsuri
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
pompa de motorina din rezervor ( asta ma gandesc sigur ca e)
verifica cu un tensiometru, si cand ridici carpeta verifica si firele sa nu fie roase
senzorul de la axa cu came , e sus langa busonul de ulei ( desi asta cand nu e bun nu porneste indiferent)
incearca si cu mufa scoasa de la debitmetru
fa un test la injectoare vezi ce da pe lexia pe retur ( nu folosi testere universale)
ai mazga pe langa injectoare ?
verifica cu un tensiometru, si cand ridici carpeta verifica si firele sa nu fie roase
senzorul de la axa cu came , e sus langa busonul de ulei ( desi asta cand nu e bun nu porneste indiferent)
incearca si cu mufa scoasa de la debitmetru
fa un test la injectoare vezi ce da pe lexia pe retur ( nu folosi testere universale)
ai mazga pe langa injectoare ?
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
pompa de motorina din rezervor ( asta ma gandesc sigur ca e)
verifica cu un tensiometru, si cand ridici carpeta verifica si firele sa nu fie roase
senzorul de la axa cu came , e sus langa busonul de ulei ( desi asta cand nu e bun nu porneste indiferent)
incearca si cu mufa scoasa de la debitmetru
fa un test la injectoare vezi ce da pe lexia pe retur ( nu folosi testere universale)
ai mazga pe langa injectoare ?
verifica cu un tensiometru, si cand ridici carpeta verifica si firele sa nu fie roase
senzorul de la axa cu came , e sus langa busonul de ulei ( desi asta cand nu e bun nu porneste indiferent)
incearca si cu mufa scoasa de la debitmetru
fa un test la injectoare vezi ce da pe lexia pe retur ( nu folosi testere universale)
ai mazga pe langa injectoare ?
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo