Probleme pornire la cald
Scris: Mar 29-Iul-2014 08:46
Buna ziua tuturor. Am si eu o problema la citroen-ul meu. Este un xsara break 2001, motor 2000 HDI si cred 90 CP.
Pe scurt, la un drum, s-a oprit motorul din mers si nu a mai pornit deloc, deloc. Invarte super bine electromotorul, pompa din rezervor se aude la contact. A doua zi, cand sa ma duc sa o iau la tras, a pornit (motorul era rece). Am mers spre casa cam 40 km, dar mai mult intr-a 3-4 si 5-a, ca dadea sa se opreasca iar din mers. La un moment dat s-a oprit si asha a ramas.
Acum, la service-uri: am schimbat supapa de inalte (cred ca asha se numeste) din capul pompei, a pornit ea cu chiu cu vai, dar ajutata putin de spray , dar tot la rece.La cald iar nimic. au testat cu tester, nici o eroare. pompa baga presiune suficienta, motorina ii vine. Filtrele sunt curate. la un moment dat mi-a spus de la service ca alternatorul li se pare lor ca se cam incalzeste prea tare. au zis ca e posibil sa nu mearga bine si ca poate induce ceva curent aiurea prin calculator si de aia nu merge. L-am dat jos, curatat, testat, eliminat problema "lor", dar tot la fel. Porneste bine la rece, apoi in sarcina, la testare pe drum, moare. Tot un " meseriash" de service a zis la un moment dat ca i se pare ca scoate pe toba gazele prea fiebinti. nush daca zicea bine sau nu, dar vad ca nu au mai zis nimic despre asta.
Le-am sugerat poate toba e infundata. A cazut, zic ei, ca altfel nu ar mai porni. M-am gandit poate si la injectoare, dar nu au cum sa cada toate odata, apoi, daca ar fi asha, ar merge intrerupt zic eu. Nu mai stiu ce ar putea fi. Le-am sugerat poate e vreun fir pe la contact care face figuri. mi-au explicat ei, ca nu are cum.
Va rog poate o sugestie la ce ne-am mai putea uita sau verifica. Nici mecanicii nu mai stiu. Cica e ciudat tare. Si tare ma gandesc ca poate e o solutie super simpla, la care nu se gandeste nimeni acum.
Va multumesc. Deja am masina la service de o luna.
Pe scurt, la un drum, s-a oprit motorul din mers si nu a mai pornit deloc, deloc. Invarte super bine electromotorul, pompa din rezervor se aude la contact. A doua zi, cand sa ma duc sa o iau la tras, a pornit (motorul era rece). Am mers spre casa cam 40 km, dar mai mult intr-a 3-4 si 5-a, ca dadea sa se opreasca iar din mers. La un moment dat s-a oprit si asha a ramas.
Acum, la service-uri: am schimbat supapa de inalte (cred ca asha se numeste) din capul pompei, a pornit ea cu chiu cu vai, dar ajutata putin de spray , dar tot la rece.La cald iar nimic. au testat cu tester, nici o eroare. pompa baga presiune suficienta, motorina ii vine. Filtrele sunt curate. la un moment dat mi-a spus de la service ca alternatorul li se pare lor ca se cam incalzeste prea tare. au zis ca e posibil sa nu mearga bine si ca poate induce ceva curent aiurea prin calculator si de aia nu merge. L-am dat jos, curatat, testat, eliminat problema "lor", dar tot la fel. Porneste bine la rece, apoi in sarcina, la testare pe drum, moare. Tot un " meseriash" de service a zis la un moment dat ca i se pare ca scoate pe toba gazele prea fiebinti. nush daca zicea bine sau nu, dar vad ca nu au mai zis nimic despre asta.
Le-am sugerat poate toba e infundata. A cazut, zic ei, ca altfel nu ar mai porni. M-am gandit poate si la injectoare, dar nu au cum sa cada toate odata, apoi, daca ar fi asha, ar merge intrerupt zic eu. Nu mai stiu ce ar putea fi. Le-am sugerat poate e vreun fir pe la contact care face figuri. mi-au explicat ei, ca nu are cum.
Va rog poate o sugestie la ce ne-am mai putea uita sau verifica. Nici mecanicii nu mai stiu. Cica e ciudat tare. Si tare ma gandesc ca poate e o solutie super simpla, la care nu se gandeste nimeni acum.
Va multumesc. Deja am masina la service de o luna.