Spuneti-mi va rog daca v -ati confruntat cu asa ceva sau daca aveti idee ce ar avea.
Am un xsara picasso 2.0 hdi din 2002. L-am cumparat cu martorul "check engine " aprins dar mergea ok.
In iarna in care l-am luat mai facea figuri la pornire (pornea din 2 ,3 incercari ) Dar am dat vina pe frig ,baterie...
Cand s-a facut mai cald a mers bine , pornea din prima pana intr-o zi cand nu a mai pornit deloc. Am lasat -o asa 2 zile si cand am incercat iar a pornit ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Am dus-o la service si i-am schimbat toate filtrele, ulei ,baterie, debimetru aer ,golit rezervorul si bagata motorina mai scumpa. Am luat-o si in vreo 30 de km mis-a oprit motorul in mers...intors la service...tester ---> aici a dat ca eroare un cod, care dupa o ora de consultari , cei de la citroen au spus ca este o problema cu vibratia motorului si ca trebuie schimbat senzorul de turatie.L-am scos ,curatat pus la loc...exact la fel...motorul s -a oprit in mers si nu a mai pornit. Am schimbat senzorul , motorul a pornit 5 minute,a murit si nu mai porneste. baietii de la service spun ca nu este de la injectoare sau bujii si ca motorul esre oprit de calculator,deci ar fi ceva senzori.. De la ce sa fie ?
ajutor
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 24
- Membru din: Joi 25-Mar-2010 20:32
- Localitate: Timisoara
Testat cu Lexia?
Salut,
Testarea s-a facut cu Lexia?
Testarea s-a facut cu Lexia?
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Re: ajutor
mojo13 scrie:baietii de la service spun ca nu este de la injectoare sau bujii si ca motorul esre oprit de calculator,deci ar fi ceva senzori.. De la ce sa fie ?
Oau!, si le trece prin cap ideea, daca "benzineste si scanteieste"... masina asta trage aer, au verificat galeria de admisie si turbina?
Nu stiu ce este "lexia". Am pus-o pe un tester dar nenea de acolo a zis ca nu stie exact de ce este aprins martorul cu 'check engine' aprins si ca ar trebui sa ii schimb senzorul de la vibrochen .L-am schimbat si nu a fost de acolo. Satul de tot felul de "meseriasi" am dus-o la peugeot la rerezentanta (au sustinut ca citroen si peugeot sunt cam aceleasi masini ). Aici alt nene imi spune ca nu stie ce are si ca trebuie sa schimb pompa de motorina. Sustine ca nu se poate verifica decat daca da rezervorul jos. Nu imi garanteaza nici ca e asta problema. Avand in vedere ca am cheltuit in service mai mult decat am dat pe masina nu prea mai vreau sa schimb piese pe banuiala celor de la service. Am parte numai de meseriasi inapti.
Caut sa ma duc la cel de-al treilea service Poate e cu noroc.
asta este biletul cu erorile de la tester :
Caut sa ma duc la cel de-al treilea service Poate e cu noroc.
asta este biletul cu erorile de la tester :
-
- pasionat
- Mesaje: 371
- Membru din: Mie 30-Mai-2012 18:24
- Localitate: Focsani
Ok sigur au stiut ce tip de motor ai?, vad ca scrie RHY cu injectie SIEMENS... ia dute fuga la masina si vezi ce scrie pe injector poate este BOSCH si cf testului de diagnoza schimbi masina. Electronica este diferita de la RHZ la RHY una este de 80 kw (bosch) si cealalta are 79 Kw (Siemens... cu injectoare si pompa din hartie)... mare grija app sunt calculatoare VDO Siemens pentru injectia Bosch... repet uitete atent ce scrie pe injector... posibil nenea sa fi gresit norma de testare, dar totusi trecem peste ca testerul lu nea' este ceva generic fara impac corect asupra diagnozei, ce a facut el se numeste verificare nu diagnoza.
Intotdeauna cand apare in bord martorul motor aprins "pompita galbena" inseamna ca unul sau mai multe pistoane au dat kicks la aprindere, senzorul batai inregistrand eroarea, patru probleme mari:
- piston uzat fara compresie
- supape indoite admisie/evacuare scaune supape varza ( datorate de ruperea curelei de distributie, si carpita reparatia pt vanzare in targ)
- injector colmatat (da sa o ia si moare)
- distributia nu este corect aliniata (sarita de la punct, posibil datorita penei care prezinta joc la fulia defazor ax cu came)
Sincer eu la asta ma gandesc, cu rugamintea ca cineva sa ma corecteze.
Intotdeauna cand apare in bord martorul motor aprins "pompita galbena" inseamna ca unul sau mai multe pistoane au dat kicks la aprindere, senzorul batai inregistrand eroarea, patru probleme mari:
- piston uzat fara compresie
- supape indoite admisie/evacuare scaune supape varza ( datorate de ruperea curelei de distributie, si carpita reparatia pt vanzare in targ)
- injector colmatat (da sa o ia si moare)
- distributia nu este corect aliniata (sarita de la punct, posibil datorita penei care prezinta joc la fulia defazor ax cu came)
Sincer eu la asta ma gandesc, cu rugamintea ca cineva sa ma corecteze.
-
- just curious
- Mesaje: 24
- Membru din: Joi 25-Mar-2010 20:32
- Localitate: Timisoara
- cristidica
- pasionat
- Mesaje: 459
- Membru din: Mar 04-Mai-2010 10:10
- Localitate: Bucuresti
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin 20-Ian-2017 11:40
- Localitate: halta dodesti jud. vaslui
- Masina: citroen berlingo dhi multispace 2003
- 2: nu
- 3: nu
Re: ajutor
am un Citroen berlingo 2003, turbo diesel 2000 cmc model hdi multispace rhy,mi s-a aprins becul galben la bord parte injectie am fost la dignoza a trebuit s- schimb regulatoru de pe pompa de injectie ,,,dar nu a schimbat nimic ...motoru nu se tureaza mai mult de 2500 ture si nu are putere filtru de motorina e nou ce poate s-a fie ..rog pe cei in tema s-a m-a invete ce s-a fac
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos