Pagina 1 din 1

ajutor

Scris: Mie 13-Mai-2015 23:50
de mojo13
Spuneti-mi va rog daca v -ati confruntat cu asa ceva sau daca aveti idee ce ar avea.
Am un xsara picasso 2.0 hdi din 2002. L-am cumparat cu martorul "check engine " aprins dar mergea ok.
In iarna in care l-am luat mai facea figuri la pornire (pornea din 2 ,3 incercari ) Dar am dat vina pe frig ,baterie...
Cand s-a facut mai cald a mers bine , pornea din prima pana intr-o zi cand nu a mai pornit deloc. Am lasat -o asa 2 zile si cand am incercat iar a pornit ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Am dus-o la service si i-am schimbat toate filtrele, ulei ,baterie, debimetru aer ,golit rezervorul si bagata motorina mai scumpa. Am luat-o si in vreo 30 de km mis-a oprit motorul in mers...intors la service...tester ---> aici a dat ca eroare un cod, care dupa o ora de consultari , cei de la citroen au spus ca este o problema cu vibratia motorului si ca trebuie schimbat senzorul de turatie.L-am scos ,curatat pus la loc...exact la fel...motorul s -a oprit in mers si nu a mai pornit. Am schimbat senzorul , motorul a pornit 5 minute,a murit si nu mai porneste. baietii de la service spun ca nu este de la injectoare sau bujii si ca motorul esre oprit de calculator,deci ar fi ceva senzori.. De la ce sa fie ?

Testat cu Lexia?

Scris: Mie 20-Mai-2015 12:02
de adriansimo
Salut,

Testarea s-a facut cu Lexia?

Re: ajutor

Scris: Mie 20-Mai-2015 16:02
de calorifer4
mojo13 scrie:baietii de la service spun ca nu este de la injectoare sau bujii si ca motorul esre oprit de calculator,deci ar fi ceva senzori.. De la ce sa fie ?


Oau!, si le trece prin cap ideea, daca "benzineste si scanteieste"... masina asta trage aer, au verificat galeria de admisie si turbina? ](*,)

Scris: Mie 20-Mai-2015 17:14
de mojo13
Nu stiu ce este "lexia". Am pus-o pe un tester dar nenea de acolo a zis ca nu stie exact de ce este aprins martorul cu 'check engine' aprins si ca ar trebui sa ii schimb senzorul de la vibrochen .L-am schimbat si nu a fost de acolo. Satul de tot felul de "meseriasi" am dus-o la peugeot la rerezentanta (au sustinut ca citroen si peugeot sunt cam aceleasi masini ). Aici alt nene imi spune ca nu stie ce are si ca trebuie sa schimb pompa de motorina. Sustine ca nu se poate verifica decat daca da rezervorul jos. Nu imi garanteaza nici ca e asta problema. Avand in vedere ca am cheltuit in service mai mult decat am dat pe masina nu prea mai vreau sa schimb piese pe banuiala celor de la service. Am parte numai de meseriasi inapti.
Caut sa ma duc la cel de-al treilea service Poate e cu noroc.
asta este biletul cu erorile de la tester :

Imagine

Scris: Mie 20-Mai-2015 18:11
de calorifer4
Ok sigur au stiut ce tip de motor ai?, vad ca scrie RHY cu injectie SIEMENS... ia dute fuga la masina si vezi ce scrie pe injector poate este BOSCH si cf testului de diagnoza schimbi masina. Electronica este diferita de la RHZ la RHY una este de 80 kw (bosch) si cealalta are 79 Kw (Siemens... cu injectoare si pompa din hartie)... mare grija app sunt calculatoare VDO Siemens pentru injectia Bosch... repet uitete atent ce scrie pe injector... posibil nenea sa fi gresit norma de testare, dar totusi trecem peste ca testerul lu nea' este ceva generic fara impac corect asupra diagnozei, ce a facut el se numeste verificare nu diagnoza.

Intotdeauna cand apare in bord martorul motor aprins "pompita galbena" inseamna ca unul sau mai multe pistoane au dat kicks la aprindere, senzorul batai inregistrand eroarea, patru probleme mari:

- piston uzat fara compresie :cry:
- supape indoite admisie/evacuare scaune supape varza ( datorate de ruperea curelei de distributie, si carpita reparatia pt vanzare in targ)
- injector colmatat (da sa o ia si moare)
- distributia nu este corect aliniata (sarita de la punct, posibil datorita penei care prezinta joc la fulia defazor ax cu came)

Sincer eu la asta ma gandesc, cu rugamintea ca cineva sa ma corecteze.

Scris: Joi 21-Mai-2015 10:25
de adriansimo
Lexia este testerul specializat pentru Citroen. Pentru testare trebuie sa introduci codul ORGA al masinii si nu cred ca nu poate sa vada cel care face citirea testerului care sunt problemele masinii.

Scris: Vin 22-Mai-2015 15:34
de cristidica
senzor presiune de pe pompa de injectie
verifica-l daca e bosch e sensibil
si apropo 2.0 hdi siemens nu e din hartie , inafara faptului ca e mai silentions, injectoarele nu bat ca la bosch.

Re: ajutor

Scris: Sâm 28-Ian-2017 20:40
de mihaila emilian
am un Citroen berlingo 2003, turbo diesel 2000 cmc model hdi multispace rhy,mi s-a aprins becul galben la bord parte injectie am fost la dignoza a trebuit s- schimb regulatoru de pe pompa de injectie ,,,dar nu a schimbat nimic ...motoru nu se tureaza mai mult de 2500 ture si nu are putere filtru de motorina e nou ce poate s-a fie ..rog pe cei in tema s-a m-a invete ce s-a fac