Pagina 1 din 1

chestii enervante....

Scris: Mar 04-Iul-2006 18:59
de armand18us
Salut,
sunt destul de nou pe aici prin club, si am cateva intrebari.. asupra masinii pe care o posed de scurt timp si anume o xsara din 2001 2.0 Hdi
cu 62.000km

1. La toate masinile de acest tip pedala de ambreiaj e asa intoarsa in sus..(nu stu cum sa explic, partea pe care se aseaza piciorul la mine cel putin nu este aliniata cu cele de frana si acceleratie...) ?

2. Consumul...cel putin la mine in oras ajunge cam la 11...12L/100 ..e normal ? mentionez ca merg cam 80% cu clima pornita...si o turez cam pana in 2500-2700 ( deh..vin de pe benzinar :D)

3. Cam pe la 140-150km/h incepe sa se auda un zgomot extrem de enervant de la unul din stergatoare...un fel de bazait.. ( stergatoarele au aripioara aceea pt vant sa le apese pe parbriz) am incercat sa le las mai in jos un pic..si s-a mai ameliorat...dar tot se aude

4. Zgomot destul de pronuntat de rulaj.....parca nu are antifonare..se poate face cva ?

5. Daca este sub 1300 rpm in sarcina...se aude motorul ca fiind subturat destul de tare

6. mai mult de 190...nu merge :)) daca ii pun chip se schimba ceva?

7. dupa 4000..parca o gatuie cineva...tot aceeasi intrebare...cu chipul


Si cam atat... in rest merge fara probleme...masina are toate reviziile facute din 10 in 10...carte de service... si in general sunt f multumit de ea..de cand am luat-o am facut cam 4000km...si ma apropii vertiginos de 70.000 asa ca o sa am nevoie de o pila buna la un service pt revizie :D

am intrebat la cel din aviatiei si mi-au zis ca filtrele+ ulei..+ ce se mai schimba ma costa cam 4mil..+ manopera..ce stiti de ei ?

Scris: Mie 05-Iul-2006 22:13
de khan
1. nu e neaparat sa fie aliniate pedalele
2. consumul e cam mare, cred ca trebuie sa faci o verificare la o reprezentanta
3. poti renunta la spoilerele de pe stergatoare daca se aud asa tare
4. depinde ce ai avut inainte. verifica si rulmentii de roata totusi
5. normal, nu mai schimba viteza atit de jos, e chiar contraindicat, mai bine schimbi la o turatie mai mare fata de medie decit la una mai mica, lasa motorul ala sa ajunga la 3000-3500 de ture mai des
6. e cumva normal, poti pune si chip, ia legatura cu Doc, in sectiunea tuning daca vrei sa faci chiptuning
7. asta ar trebui sa se gituie pe la 4500, dar neavind intercooler e posibil sa se gituie mai devreme pe vreme f calda
incearca la Champions, undeva prin Giulesti daca tin bine minte, mai uita-te pe aici la telefoane si adrese utile sa vezi pareri despre service-uri. inrest, s-o stapinesti sanatos si bine ai venit

Scris: Joi 06-Iul-2006 18:32
de armand18us
credeam ca nu prea e indicat sa turezi dieselurile...si am zis ca pana in 3000 e ok...

legat de intercooler...se poate pune ?

si am uitat....la toate se aude cand este in viteza si nu se accelereaza ..un tiuit ?....

Scris: Joi 06-Iul-2006 20:59
de bezz
:lol: la mine nu se aude tiuit, cei de la ATS au zis ca e mai degraba cloncanit de curcan, si se aude la mai multe xsare, au scos nustiu ce racord de la ceva cu vacuum :?: si l-au pus la loc, but no improvement
mai mult de 195 in linie dreapta nici nu vrea, poate in panta sa treaca de 195 (vezi pe autobahn, dar grija sa nu fie vant)
bine ai venit si bafta!

Scris: Joi 06-Iul-2006 21:04
de paco
Despre turatii la diesel: khan e adeptul unui stil mai turat (cu argumente). Unii insa prefera sa menajeze (fonic) motorul, sa nu-l auda gemand. Se pare ca nu e bine sa mergi subturat oricum.
Daca ar fi sa vorbim din experienta si feeling-ul propriu, nici eu nu sar de 2500 de ture, mi se pare destul pentru un diesel (nici 3000 nu e mult daca te grabesti).

Scris: Vin 07-Iul-2006 10:42
de khan
intercooler se poate pune dar trebuie remapat ECU pentru asta, se modifica niste date odata cu adaugarea intercooler-ului si risti sa mearga mai prost sau la fel. ia legatura cu Doc, vezi ca are un topic pe sectiunea Tuning, cred ca te poate ajuta cu remaparea si cu alte informatii utile. tiuitul e de la turbo, e normal

Re: chestii enervante....

Scris: Sâm 08-Iul-2006 00:02
de ovicti
armand18us scrie:1. La toate masinile de acest tip pedala de ambreiaj e asa intoarsa in sus..(nu stu cum sa explic, partea pe care se aseaza piciorul la mine cel putin nu este aliniata cu cele de frana si acceleratie...) ?


Pedala de ambreiaj poate fi reglata pe inaltime.
Incearca sa o slabesti putin din suruburi si sa o lasi mai jos. Felul cum prinde ambreiajul cred ca nu se schimba aproape de loc.

Scris: Dum 09-Iul-2006 20:33
de armand18us
va multumesc pt raspunsuri, si o sa vedem cum fac si cu chipul...si cu restul