rtrd_dud scrie:Salutare toata lumea , am o problema f mare , care ma poate ajuta ias fi foarte recunoscator.Azi mi-a facut o problema in mers , s-a aprins un martor la bord care zicea ANTIPOLUTION FAILED iar dupa aia brusc motorul sa schimbat, a inceput sa nu se mai tureze mai mult de 3000, turbina nu a mai intrat.Am tras pe dreapta, am oprit motorul.Nici ca a mai pornit masina.Am lasato cam 30 min la fel facea, dadeam la demaro... nimic.Nu mai vrea sa porneasca.Acum am economy mode active, mai am si geamul lasat jos si numai pot sa il ridic.Cum fac macar sa ridic geamu, se umbla la vro siguranta ceva, scot borna la baterie, Dc dracu numai porneste?Tata a zis ca ia facut si lui la munte acum 1 saptamana la fel dar lui la a 4 a cheie ia pornit.Mentionez ca azi am spalat masina si mi-e ca a intrat apa te tzeava de esapament.Va rog pm care stie cum sa o rezolv macar cu geamul sa il ridic ca e electric.
Din cate povestesti tu (stiu ca o sa-mi sara iarasi Marian in cap, dar ma risc) e posibil sa nu ai suficienta presiune de motorina. Antipollution a aparut pentru ca nu mai avea destula presiune.
poti sa incerci ceva:
1. daca nu e pompa de gavaj in rezervor:sub capacul de pe motor e o pompa de amorsaj si incerci sa vezi daca poti sa umpli filtrul de motorina si te uiti pe conducta de retur de dupa filtru daca se intampla ceva. poate e filtrul colmatat.
2. daca ai pompa de gavaj, cand dai la automat pe retur trebuie sa vina motorina.daca nu vine motorina, ori nu ai destula motorina in rezervor

ori e pompa de gavaj defecta.
3. daca nu e destul curent in baterie, nu porneste ( porneste-o cu curent de la alta masina)
4. ai cheita de antifurt aprinsa pe bord? numai la service o faci sa porneasca
5. e posibil sa se fi udat debitmetrul: uita-te pe la filtrul de aer.
ATENTIE MAAAAAARE! nu desfaci niciodata conducta de motorina de la filtru spre pompa de inalta presiune!!!!
Nu sufli nicodata debitmetrul, eventual il aspiri.
Se lucreza cat mai curat, ca la NASA!
altfel costurile sunt exagerate: vezi pompa de Hp, injectoare, etc