Pagina 1 din 2

Mare belea cu Xsara din 2004

Scris: Joi 03-Aug-2006 20:53
de rtrd_dud
Salutare toata lumea , am o problema f mare , care ma poate ajuta ias fi foarte recunoscator.Azi mi-a facut o problema in mers , s-a aprins un martor la bord care zicea ANTIPOLUTION FAILED iar dupa aia brusc motorul sa schimbat, a inceput sa nu se mai tureze mai mult de 3000, turbina nu a mai intrat.Am tras pe dreapta, am oprit motorul.Nici ca a mai pornit masina.Am lasato cam 30 min la fel facea, dadeam la demaro... nimic.Nu mai vrea sa porneasca.Acum am economy mode active, mai am si geamul lasat jos si numai pot sa il ridic.Cum fac macar sa ridic geamu, se umbla la vro siguranta ceva, scot borna la baterie, Dc dracu numai porneste?Tata a zis ca ia facut si lui la munte acum 1 saptamana la fel dar lui la a 4 a cheie ia pornit.Mentionez ca azi am spalat masina si mi-e ca a intrat apa te tzeava de esapament.Va rog pm care stie cum sa o rezolv macar cu geamul sa il ridic ca e electric.

Scris: Joi 03-Aug-2006 21:14
de MARIAN
Roaga pe cineva sa-ti dea tensiune de la un alt acumulator.

Scris: Joi 03-Aug-2006 21:14
de adytzu
Sorry pentru intarziere cu raspunsul, dar abia acum am intrat pe net. Daca problema mai e de actualitate (eu sper ca ai rezolvat-o intre timp), incearca sa scoti plusul de la baterie (e o clapeta, deci nu ai nevoie de cheie) si las-o asa vreo 15-20min. Daca ai radio original, vezi sa ai codul la indemana (daca e codat). Operatiunea descrisa va reseta computerul la valori default si s-ar putea sa-ti rezolve problema.

Scris: Vin 04-Aug-2006 00:48
de rtrd_dud
Am fost la masina, am scos plusul de la baterie , am lasato 20 min, l-am pus iarasi, am pus contactul, s-a auzit un piuit scurt de 2 secunde, am dat la automat tot nimic.Geamul tot deschis a ramas si motorul tot nu a pornit :cry: . Maine cred ca o sa chem dacia asistenta sa o duca la ATS si sa o las acolo la ei.Pana fac rost de bani pentru reparatie , revizie de 60 k si schimbat placute de frana cred ca o sa imi fac ab RATB si metrou.KKmas in ea de masina ca de cand cu fulia au inceput sa apara problemele. Deabia astept sa termin leasing ca o vand si imi iau ceva de la vw eventual un polo de 1.2 HTP ca la alea nu prea am auzit sa aiba probleme. :?

Scris: Vin 04-Aug-2006 09:19
de nicum
rtrd_dud scrie:KKmas in ea de masina ca de cand cu fulia au inceput sa apara problemele. Deabia astept sa termin leasing ca o vand si imi iau ceva de la vw eventual un polo de 1.2 HTP ca la alea nu prea am auzit sa aiba probleme. :?


Daca tu crezi ca renuntind la masina x in favoarea masinii y vei rezolva problemele te inseli amarnic. Ia arunca un ochi aici http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showforum=92
Vei gasi inclusiv un polo de 1.2, masina fara probleme, care ia 14-15 in oras :o (asta e si pentru Gabi Caragea care credea ca 12-13 in Bucuresti pentru un motor de 1.8 este mult)
Masina fara probleme nu exista, masina perfecta inca nu s-a fabricat. Fulia aia de care vorbesti tu cam asa pica pe la 60.000 de km. Acum nu cred ca mesajul ala nu "anti-pollution fault" are vreo legatura cu spalatul masinii (pentru ca ai spus ca afacut si inainte), decit daca ai spalat-o pe dedesubt sau au bagat aia ceva apa pe esapament. In RO de azi nu mai ma mira nimic...
Economode ala eu stiu ca intra dupa un anumit timp, nu imediat. Nu se poate dezactiva? Tine masina mai mult fara baterie, macar sa reusesti sa inchizi geamul.
Ce motorina obisnuiesti sa alimentezi?

Scris: Vin 04-Aug-2006 09:39
de armand18us
oricum functia aia e destul de aiurea....nu poti sa stai sa asculti si tu un pic de muzica in masina...ca..pac...economy mode :))

Scris: Vin 04-Aug-2006 09:42
de adytzu
La mine, RadioCD-ul e cuplat separat, asa ca, functia in cauza nu ma afecteaza deloc. :wink:

Scris: Vin 04-Aug-2006 09:57
de armand18us
stiu ca o sa fiu in pic off topic...dar imi sta pe limba,

casetofonul original are cumva iesire pt statie ?...pt ca tare as vrea sa imi pun un sub. si nu ma indur sa pierd comenzile pe volan si afisajul...

Scris: Vin 04-Aug-2006 10:05
de adytzu
Eu nu am avut RadioCD original. Masina a venit fara, pt. ca asa am comandat-o, si i-am pus sistemul audio aftermarket. Nu am avut la ea decat pregatirea audio pt. 6 boxe (adica trase toate cablurile si pusi suportii pentru boxe).

Nu am si nu am avut comenzi pe volan, desi, pentru modelul meu de RCD exista si satelit de atasat pe volan, prin IR. Dar nu am considerat ca este absolut necesar. Pot manevra butoanele si de pe RCD direct.

antipollution fault

Scris: Vin 04-Aug-2006 11:24
de COSTIN MUNTEANU
am avut si eu aceeasi problema azi dimineata :(

dupa 2 drumuri prin Constanta unde acum se circula cam ca in Bucuresti si o stationare de o ora si jumatate, mesajul a disparut! :shock:

ceatza totala :!:

Re: Mare belea cu Xsara din 2004

Scris: Vin 04-Aug-2006 14:32
de MUGUREL PIRSCOVEANU
rtrd_dud scrie:Salutare toata lumea , am o problema f mare , care ma poate ajuta ias fi foarte recunoscator.Azi mi-a facut o problema in mers , s-a aprins un martor la bord care zicea ANTIPOLUTION FAILED iar dupa aia brusc motorul sa schimbat, a inceput sa nu se mai tureze mai mult de 3000, turbina nu a mai intrat.Am tras pe dreapta, am oprit motorul.Nici ca a mai pornit masina.Am lasato cam 30 min la fel facea, dadeam la demaro... nimic.Nu mai vrea sa porneasca.Acum am economy mode active, mai am si geamul lasat jos si numai pot sa il ridic.Cum fac macar sa ridic geamu, se umbla la vro siguranta ceva, scot borna la baterie, Dc dracu numai porneste?Tata a zis ca ia facut si lui la munte acum 1 saptamana la fel dar lui la a 4 a cheie ia pornit.Mentionez ca azi am spalat masina si mi-e ca a intrat apa te tzeava de esapament.Va rog pm care stie cum sa o rezolv macar cu geamul sa il ridic ca e electric.

Din cate povestesti tu (stiu ca o sa-mi sara iarasi Marian in cap, dar ma risc) e posibil sa nu ai suficienta presiune de motorina. Antipollution a aparut pentru ca nu mai avea destula presiune.
poti sa incerci ceva:
1. daca nu e pompa de gavaj in rezervor:sub capacul de pe motor e o pompa de amorsaj si incerci sa vezi daca poti sa umpli filtrul de motorina si te uiti pe conducta de retur de dupa filtru daca se intampla ceva. poate e filtrul colmatat.
2. daca ai pompa de gavaj, cand dai la automat pe retur trebuie sa vina motorina.daca nu vine motorina, ori nu ai destula motorina in rezervor :wink: ori e pompa de gavaj defecta.
3. daca nu e destul curent in baterie, nu porneste ( porneste-o cu curent de la alta masina)
4. ai cheita de antifurt aprinsa pe bord? numai la service o faci sa porneasca
5. e posibil sa se fi udat debitmetrul: uita-te pe la filtrul de aer.

ATENTIE MAAAAAARE! nu desfaci niciodata conducta de motorina de la filtru spre pompa de inalta presiune!!!!
Nu sufli nicodata debitmetrul, eventual il aspiri.
Se lucreza cat mai curat, ca la NASA!
altfel costurile sunt exagerate: vezi pompa de Hp, injectoare, etc

Scris: Vin 04-Aug-2006 18:26
de MARIAN
(stiu ca o sa-mi sara iarasi Marian in cap, dar ma risc)

"Sar" numai acolo unde sunt sigur ca este scris ceva eronat. :wink: Cazul de fata ma depaseste si am oferit o solutie pt. a ridica macar geamul. :D

Scris: Vin 04-Aug-2006 23:08
de rtrd_dud
Salutare la toata lumea.Astazi de dimineata a fost tata pe mosilor de a ridicat masina pe rampa , a dat telefon la Citroen de au venit si au luat-o pe platforma; a dus-o la ATS pe la 11. Numai la noi se poate atata nesimtire, l-au tinut jegosii ca nu am cum sa le zic altfel pana la ora 6 degeaba nici macar nu l-au bagat in seama, nici macar nu au pus masina la tester sa vada ce are. I-au spus informativ ca o sa coste in jur de 11 mil piesele cu tot cu placutele de frana.Luni ma voi duce eu cu cativa prieteni sa vorbesc altfel cu ei ca vad ca cu vorba buna nu se poate acolo ca maine degeaba ma duc ca nu fac decat partea mecanica nu si electrica din cate am inteles de la tata. In fine serviceul CITROEN din Baneasa sau Pipera e de tot rahatul.Mai bine o duceam in Bucurestii Noi ca am inteles ca si acolo s-a deschis un service Citroen.Scuzati-mi limbajul dar sunt plin de nervi.Mentionez ca motorina bag numai de la MOL si lukoil mai rar si mai tot timpul Petrom.

Scris: Lun 07-Aug-2006 11:38
de rtrd_dud
Salutare toata lumea , astazi cei de la ATS mi-au spus ca am pompa de injectie bulita si ca e 40 mil una noua; tot ei au mai zis ca aceste pompe de injectie se si repara dar ei fac reparatii numai la BOSCH nu si la SIEMENS.Stiti cumva vrun service sau pe cineva care repara pompe de injectie ? sau de unde sa cumpar una sh ieftina? Multumesc.

Scris: Lun 07-Aug-2006 12:04
de dj01fad
imi pare rau pt masina ta. vezi ai mare grija sa nu fie abureala!!! a mai avut un amic de-al meu o problema similara cu o xsara din 2002, la care la citroen in craiova i-au cerut vreo 1200 de euro si pina la urma a reparat-o cineva pt doar 100 de euro. sa nu ma intrebi ca nush ce a avut....
in orice caz, mare grija ca poti sa te arzi de 40 mil foarte original!!!