Pagina 1 din 2

Nelamuriri xsara

Scris: Joi 16-Noi-2006 17:04
de dragosm
Aveti cumva idee de ce o Xsara la noi costa 8000-9000 de coconei si afara 12.000-12.500?
De ce asa diferenta?

Scris: Joi 16-Noi-2006 17:08
de Alex Motan
Asta vroiam si eu sa intreb de ffff mult timp pt ca ma gandeam si eu sa o vand.

Scris: Joi 16-Noi-2006 17:22
de MUGUREL PIRSCOVEANU
dar de ce la noi xsara a costat noua 13.700 cu toate taxele si afara era 17.000? mai bine intrebi chestia asta...

Scris: Joi 16-Noi-2006 17:23
de Alex Motan
noi am platit pe ea 16800 de euro in nici un caz 13000

Scris: Joi 16-Noi-2006 17:36
de MUGUREL PIRSCOVEANU
eu vb de Xsara nu de Xsara Picasso.
acolo e si mai mare diferenta, dar pierdera e si mai importanta.
Nu vedeti? cu cat e mai mica masina, si cu mai putine dotari se pierde cel mai putin?
De exemplu un saxo nou a costat in 2002 7130 euro.
acum sub 5000 euro e exclus sa ti-o dea cineva dintre cei care au platit-o atunci?
Daca ar fi sa pierzi ca la un passat ar trebui sa iti dea masina si inca vreo 12000 euro :lol: , dar masina asta isi pastreaza valoarea incredibil :shock:

Scris: Joi 16-Noi-2006 17:42
de dragosm
Totusi nu se intelege de ce este asa de mare diferenta.Ex:am fost in Anglia si acolo o xsara de 2003 nu se vinde cu mai putin de 7000 pouns adika cam 11500 euro la vreo 50000 km.Iar la noi o gasesti cam intre 8 si 9 mii de coco. :?: :?: :?:

Scris: Sâm 18-Noi-2006 16:28
de solaris78
parerea mea este ca devalorizarea citroenului este f mare in Romania.
IMi pare rau Mugurel ca te contrazic din nou, dar masinile din grupul VW isi pastreaza pretul mult mai bine ( chiar si peugeotul care e din acelasi aluat).
Din pacate "Limonadele" noastre nu sunt populare si ca atare lumea e circumspecta in privinta lor. Sa vedeti voi cat se pierde la un Volvo sau la Saab care totusi sunt masini aproape "premium", si nu numai ca se pierde dar nu gasesti clienti, zici ca au SIDA.
E intr-un fel ca la telefoane, desi exista telefoane pe piata f bune comparabile cu Nokia sau SE, sau in unele cazuri chiar mai bune, fiindca "Bula" e taran si vrea telefon bengos ca are si vecinu' de bloc, nici nu se uita la altceva decat la Nokia ( mai bine isi ia un model ieftin de la Nokia decat altceva).
Pe langa asta trebuie sa recunoastem ca Citro a mers cam prost in ultimii ani in comparatie cu multi altii, iar anumite modele nu s-au vandut deloc sau f prost, si asta i-a tras in jos la bani de investit in cercetare, marketing, s.am.d.
Iar in Anglia probabil ce ati vazut voi a fost unu' care a bagat ceva bani in masina si avea impresia ca cineva ii impartaseste pasiunea si o sa-i dea banii inapoi.
O scurta vizita pe mobile.de o sa va lamureasca, ca si in Germania au pret la fel de prost ca si in Romania.

Scris: Sâm 18-Noi-2006 17:02
de rtrd_dud
Au o forma mai usoara de sida , e sida lights. :)) Eu de ex pe a mea din 2004 hdi 90 cai dotare full fara jante si piele , esp si geamuri electrice spate cat imi iau ca are doar 60.000 :( ? Pe targ am vazut din 2003 la 10500 E :shock:

Scris: Sâm 18-Noi-2006 17:18
de tartorul
Nu compara preturile din UK unde orice produs care in UE/continent costa X euro, in UK costa X lire. La fel si la salarii, un salahor in UE/continent ia 1000 euro, in UK ia 1000 lire (cifrele sunt doar cu titlu comparativ). Fa o paralela intre preturile din UE/continent si Romania.

In plus de asta, dupa cum s-a mai zis mai sus, Citroen are o imagine de piata dezastruoasa, din aceasta cauza si pretul scazut la revanzare.

Scris: Sâm 18-Noi-2006 19:01
de DMX
solaris
-iti propun sa faci ceva , sa faci un calcul

De exemplu : vw Golf V si Citroen C4 (modele diesel )
-->pretul de achizitie la golf 5 la dotari asemanoatoare este cu vreo 1500- 2000 euro mai mult ,poate chiar mai mult de 2000 euro
-->costuri la intretinere DUBLE fata de un citroen / pejo
-->Avantajul care il are golful este ca il vinzi mult mai repede , ca in RO sunt inca oameni cu mentalitati gresite dupa parerea mea !!!
-->Multi sustin ca marci precum Audi , VW , Mercedes , nu isi pierd din valoare , va inselati amarnic , un mercedes costa minim 30.000 de euro , + intretinerea care te rupe , un schimb de ulei 15 milioane , geam de la oglinda 20. milioane (in cazul in care ramai fara el , ptr ca este la "moda")
-si aceste masini DACA e sa faceti un calcul PER TOTAL cand iti vinzi un audi : de la 0 km - 50.000km -tu toti banii care ai bagat in masina aia , o sa vezi ca pierzi foarte mult

Salut

Scris: Mie 06-Dec-2006 22:07
de Bogdan Lazar
Bai fratilor am si eu o nelamurire... rotile din spate au un unghi de inclinare sau trebuie sa fie perpendiculare pe sol :roll: ... mie mi se pare ca roata din stanga spate e un pic inclinata cu partea de jos inafara...
Se poate indrepta fara alte costuri gen inlocuit piese etc... mentionez ca nu simt nimic in mers... su se aud zgomote... nu-mi trage intr-o parte nu vibreaza masina la viteze mari...
(Daca tot suntem la capitolul nelamuriri Xsara

Scris: Joi 07-Dec-2006 00:20
de khan
se cheama rulmenti punte si sint distrusi. in curind vor aparea zgomote in cel mai bun caz si in cel mai rau caz bratele se vor bloca in mers de la socuri.

Scris: Joi 07-Dec-2006 10:04
de solaris78
DMX scrie:solaris
-iti propun sa faci ceva , sa faci un calcul

De exemplu : vw Golf V si Citroen C4 (modele diesel )
-->pretul de achizitie la golf 5 la dotari asemanoatoare este cu vreo 1500- 2000 euro mai mult ,poate chiar mai mult de 2000 euro
-->costuri la intretinere DUBLE fata de un citroen / pejo
-->Avantajul care il are golful este ca il vinzi mult mai repede , ca in RO sunt inca oameni cu mentalitati gresite dupa parerea mea !!!
-->Multi sustin ca marci precum Audi , VW , Mercedes , nu isi pierd din valoare , va inselati amarnic , un mercedes costa minim 30.000 de euro , + intretinerea care te rupe , un schimb de ulei 15 milioane , geam de la oglinda 20. milioane (in cazul in care ramai fara el , ptr ca este la "moda")
-si aceste masini DACA e sa faceti un calcul PER TOTAL cand iti vinzi un audi : de la 0 km - 50.000km -tu toti banii care ai bagat in masina aia , o sa vezi ca pierzi foarte mult


Nu am zis ca este si justificata diferenta "DMX". Am explicat niste realitati.

Re: Salut

Scris: Joi 07-Dec-2006 10:05
de solaris78
Bogdan Lazar scrie:Bai fratilor am si eu o nelamurire... rotile din spate au un unghi de inclinare sau trebuie sa fie perpendiculare pe sol :roll: ... mie mi se pare ca roata din stanga spate e un pic inclinata cu partea de jos inafara...
Se poate indrepta fara alte costuri gen inlocuit piese etc... mentionez ca nu simt nimic in mers... su se aud zgomote... nu-mi trage intr-o parte nu vibreaza masina la viteze mari...
(Daca tot suntem la capitolul nelamuriri Xsara

O geometrie te lamureste, daca sunt probleme mecanice de reglaj sau ...

Scris: Joi 07-Dec-2006 11:35
de khan
o geometrie nu face decit sa iti spuna pe hirtie ce se vede cu okiul liber. din pacate la puntea spate nu exista nici o piesa reglabila