Pagina 1 din 5

Revizie Xsara

Scris: Joi 18-Noi-2004 16:46
de Cristian
Salut,

As vrea sa cer parerea voastra relativ la service-ul unde sa fac revizia la Xsara. Stiu ca Adytzu spunea acum ceva vreme ca ar fi mai bine la Champions.
Sint mai seriosi, e mai convenabil financiar?
Ce recomandari puteti sa-mi faceti? (Stiu ca e mai convenabil sa iau uleiul eu, de exemplu)

(Sint la a treia revizie anuala @ 7,500km pe an - adica la 22,500km).

Multumesc,
Toate bune,
Cristi

Scris: Vin 19-Noi-2004 09:51
de adytzu
Eu zic sa te duci totusi la ATS, dar cu consumabilele tale. Tu ai HDI de faci revizia la 7500?
Cel mai bine intereseaza-te ce se schimba la a 3-a revizie, vorbeste cu cei de la receptie daca-ti accepta consumabilele tale (vezi ce iei sa fie originale si pentru Citroen), te programezi si platesti doar manopera. Masina mai e in garantie?
Daca da, musai tre' sa mergi intr-un service autorizat Citroen. Daca nu, revizia poti s-o faci la absolut orice service. Apropo, spune-le sa se uite si la placutele de frana. La 22000 Km e posibil sa trebuiasca schimbate (depinde de stilul de condus).
Preturile la manopera poti sa le vezi daca te duci pe acolo. Intri in Showroom si in stanga e receptia unde au afisate toate preturile. Se lucreaza la vedere.
Uleiul ia-l de la Club. Sigur e mai ieftin.

Scris: Vin 19-Noi-2004 16:45
de Cristian
Multumesc de informatii.
Am 1.6 16V dar nu am ajuns sa fac la 10,000 pe an, si atunci trebuie sa fac anual revizia.

Oricum la ultima revizie mi-au schimbat filtrul de aer si cel de polen aiurea. Aratau ca noi cind le-au scos. Mi se pare o risipa sincer, si nu cred ca o sa le schimb si anul asta.

Ma intereseaza sa fac la un service autorizat pentru diagnoza. Cred ca e o idee buna sa verifice daca totul e OK, nu?

Cristi

Scris: Vin 19-Noi-2004 16:56
de adytzu
pai cine ti-a zis ca tre' neaparat sa faci revizia o data pe an? E o ineptie. Nici eu nu am facut 10000km intr-un an. Daca e sa te iei dupa cartea tehnica, ar trebui sa facem revizia la 20.000Km. Stai cuminte si du-te la revizie cand va fi 10000 de la ultima revizie (la tine, cred ca la 25000 daca am socotit bine). La 7500 fac revizia doar cei pe motorina de aia ii costa si mai scump intretinerea.


Daca ti-a zis cineva ca tre' neaparat sa faci revizia o data pe an (chit ca nu ai facut 10000Km), pune-l sa ti-o plateasca el.

Scris: Dum 28-Noi-2004 15:31
de MikeTekRacing
adytzu.........revizia la HDi a facut-o tata mereu la 10.000 si acum parca i-a spus sa vina la 20.000 (sau 15.000)...cica asa se face acum......in orice caz nu 7500

Scris: Lun 29-Noi-2004 09:48
de adytzu
Mike, cate Service-uri, atatea obiceiuri. Teoretic, conform cartii tehnice, la cele pe benzina revizia se face din 20.000 in 20.000 de Km (asta in tarile civilizate!). La noi se face din 10 in 10mii datorita conditiilor anormale de drum (praf, mizerie, gropi). La diesel, intr-adevar, ar trebui conform cartii sa se faca din 15 in 15.000Km. Unele service-uri, ca sa nu se complice la socoteli fac revizia din 10 in 10mii, altele din 7.500 in 7.500.
Poti s-o faci si din 15.000 in 15.000, dar nu-ti recomand. Eu am vazut cum aratau filtrele la 10.000 (teoretic, trebuiau schimbate la 20.000). Cel de aer si de polen parca atunci le scosese dintr-o baie cu namol. Te miri pe urma de ce-ti miroase aiurea in masina si dai vina pe fabricant.

revizie

Scris: Joi 03-Mar-2005 16:07
de kata
salut!

eu am aproape 16k km si ma pregatesc pentru prima revizie (cea de la 1k nu se pune). am fost la 10k la ATS si m-au trimis acasa.

cu ce piese cumparate separat imi recomandatzi sa ma duc?
la care din ele ar trebui sa fiu atent calitativ?

cam la cat ma duce revizia?

sint deschis la orice sugestie.

Scris: Joi 03-Mar-2005 16:20
de nicum
La noi se fac reviziile mai dese datorita conditiilor in care ruleaza masinile. Adytzu are dreptate.
Sa va dau un exemplu de pe un alt forum: unui proprietar de masina in garantie, i-au cerut sa isi faca (pe cheltuiala lui, evident) curatarea rezervorului de benzina, altfel nu ii mai acordau garanitie la pompa de benzina, care era schimbata cam des. Va dati seama cam ce fel de zemuri, ca altfel nu pot sa le zic, se vind la noi pe post combustibili euro3 si aditivati (ca sa justifice preturile enorme)
Un alt exemplu: in Franta inlocuirea filtrului de motorina se face la 30.000 km. La noi se face la 15.000 si probabil ca sint situatii cind se face de nevoie si mai devreme.
Asa cum a spus si Adytzu e recomandat sa iti iei uleiul prin club din 2 motive:
- il iei semnificativ mai ieftin
- iti iei ulei Total, nu castrol sau ce mai pun aia pe la ATS, desi toate citroenurile au pe spate o eticheta de genul "citroen recomanda total"

Scris: Joi 03-Mar-2005 16:30
de adytzu
In primul rand, vorbeste cu Catalin (wld) daca mai are ulei TOTAL. Cei de la ATS au prostul obicei de a pune Castrol.
La un moment dat am sustinut ideea de a te duce la ATS (cand erau la sediul vechi, la Pipera). Atunci aveau preturile la manopera mai mici ca la Champion si parca erai tratat mai bine ca si client (in primul rand, te lasau sa stai langa masina si vedeai ce si cum iti schimba). De cand "s-au ajuns" s-a schimbat si treaba. Acum poti privi doar din sala de asteptare si nu ai cum sa vezi ce si cum iti schimba. In plus, eu nu mai am incredere in profesionalismul lor (ca si multi altii, de altfel).

De aceea, iti recomand sa mergi in Bucurestii Noi, la Champion. Sunt tot autorizati Citroen, deci nu pierzi garantia. Vei gasi la Adrese si link-uri utile adresa exacta sau intra pe www.champion.ro . Da un telefon inainte ca sa-ti faci o programare si, daca iei ulei de la Catalin zi-le si asta ca vii cu uleiul tau.

Scris: Vin 04-Mar-2005 09:22
de nicum
Nu mai te lasa sa stai linga masina?! Nasol... asta era unul din avantajele lor fata de cam tot restul marcilor, incepind cu porsche bucuresti, unde nici macar nu vezi masina.

revizie

Scris: Lun 07-Mar-2005 16:01
de kata
Multumesc pentru sfaturi.

adytzum, cum dau de "Catalin (wld)" pentru ulei?
Cu uleiul am inteles, dar filtrele? Le iau de la service?

cat despre ATS...eu m-am lamurit:

la doua luni de mers am avut ceva probleme si le-am scris baietilor de la citroen in Franta (puteti regasi textul integral mai jos). Dupa asta niste sefi ATS m-au contactat in mod f politicos sa rezolvam problemele dar bineinteles ca n-au rezolvat nimic. Acum m-am convins ca totusi citroen e o masina ieftina si nu mai am pretentii, pot sa trec cu cu vederea micile neplaceri. Cat timp se-nvirt rotile e bine.

Acum am o alta belea.

mi s-a spart un proiector si nu stiu dac merita sa ma duc la CASCO. stiti cum e... politie, casco, service, casco... prea mult timp pierdut.



"1. A noise on the front left door. Citroen ATS Service experts said this could not be fixed due to the door latch which products a vibration every time the car is passing a paved road. As a joke, they said Citroen is not Mercedes to expect a perfect fit of the doors. Is that ok?
2. The paint on the edges of the plastic masks began to take apart. ATS experts said they could repaint it locally but the problem would be not fixed until repainting of all mask. I could send you pictures showing the actual status to advise me what to do.
3. The paint on the front left mudguard became fading in some areas. How could be that only on a part of the car and th! e rest is more or less ok.
4. The computer does not know if I refill less that 10 liters of gas (the indication is the same like before refilling). For this problem I did not ask the service yet.
5. The CD player is stopping playing some CDs after a certain time. I would like to ask you how could I explain this problem to the service because I expect they would not believe me.
6. The bulb of a spotlight was out of order. As I know there is a category of accessories quoted as expendable. Still, how much is the life time of a bulb? Less than 2 months? Should I expect the replacement of all bulbs in one year? Should they be not supplied as spares by the manufacturer?"

Scris: Lun 07-Mar-2005 16:10
de Draku
si cei din franta ti-au raspuns?
ca era interesant....

Scris: Lun 07-Mar-2005 16:16
de adytzu
Banuiesc ca poti sa te duci si cu filtrele tale. Nu vad care ar fi problema, dar noi nu avem inca pentru club asa ceva. Nici nu stiu ce tip de filtre se folosesc. Deci, cred ca e mai bine sa le iei de acolo. In principiu, poti sa te duci cam cu orice piesa. Iti dai seama ca, daca plec in "afara" si gasesc ceva mai ieftin voi lua de acolo. Ideea e ca nu ai garantie pentru acea piesa (chestia cu garantia internationala nu prea tine inca in Romania).

revizie

Scris: Mar 08-Mar-2005 09:51
de kata
draku, da mi-au raspuns ca mesajul a fost transferat la divizia care se ocupa de tara noastra. banuiesc la l-au trimis inapoi la ATS pentru ca nu dupa mult timp m-a contactat sefu' de service.
de rezolvat insa repet, nu au rezolvat nimic.

Scris: Mar 08-Mar-2005 10:28
de Draku
normal, era de asteptat, raspunsul standard....
asta e.... :(
era si un cantec parca: hai sa emigram toti in america.... :lol: