Pagina 1 din 1

turatie motor

Scris: Mar 10-Apr-2007 21:15
de Bogdan Lazar
Salut
Am si eu 2 intrebari...
Cam care ar trebui sa fie turatia la ralanti la Xsara 1.9 TDiesel??
E normal ca dupa un drum de 400 Km turatia sa scada??
Ms mult!!!

PS: Khan... dupa reparatiile facute, se simte... masina se comporta extraordinar la drum lung!!!

Scris: Mar 10-Apr-2007 21:18
de cbx
da,daca scade cu 100-150 rot,injectoarele sunt curate dupa un drum lung .

Scris: Mie 11-Apr-2007 20:20
de Bogdan Lazar
Mai am o intrebare... :?
E normal sa-mi varieze turatia stand pe loc... :?
Si punand in legatura cu ce am scris ultima data la topicul "Vibratii motor"... cam care ar fi cauzele...??

Scris: Mie 11-Apr-2007 20:31
de cbx
nu este normal,cauze sunt multe:senzor,injector,etc

vibratii

Scris: Joi 12-Apr-2007 16:32
de Bogdan Lazar
Credeti ca daca, am pornit masina odata cu ajutorul cablurilor de la o alta masina (am uitat luminile aprinse si mi s-a consumat bateria...) putea sa afecteze ceva la soft.. care sa dea in aceste probleme de injectie... mentionez ca am fost la tadji si mi-am curatat injectoarele si a zis ca sunt ok...
am fost la champions si mi-a zis ca e suportul motor.. l-am schimbat si iar fara efect... pot fi date de proasta montare a curelei de distributie???
Nu mai stiu ce sa fac si am cheltuit deja prea multi bani cu aceasta masina.. :(
Ce ar trebui sa fac sa aflu cauza exacta aproblemei?

"Am facut un artificiu... am invartit surubul de la acceleratie ca sa-mi pastreze turatia motorului mai sus la relanti... undeva pe la 1000.. dar cand bag alti consumatori turatia scade si ma confrunt iar cu aceiasi problema... vibratii foarte mari...
E ca un punct de la care brusc motorul nu mai vibreaza puternic... e o diferenta f mare si f usor perceptibila!!!
Credeti ca poate fi o problema de reglaj... din soft, avans sau mai stiu eu ce...
Multumesc mult..." Aceste lucruri le-am scris la topicul "Vibratii motor"
Scuze ca am scris acelasi lucru in doua locuri diferite!

Scris: Joi 12-Apr-2007 18:50
de nicum
First: scrie despre aceeasi problema o singura data.
Daca atunci cind bagi consumatori, scade turatia, e clar ca ai o problema la partea electrica si poti sa schimbi cite tampoane de motor vrei, ca tot nu o sa o rezolvi.
Tensiunea la bornele bateriei tb sa fie intre 13.5 - 14.5V (valori ideale), dar minim 13 si maxim 15. Variatiile de tensiune la cuplarea consumatorilor nu tb sa depaseasca 0.2V Incepe sa investighezi problema de aici.

Scris: Joi 12-Apr-2007 19:08
de khan
e normal sa se simta macar un pic atunci cind se adauga un consumator important. omul insa se plinge ca la variatii mici ale turatiei la ralanti motorul intra in vibratie f puternic, si asta dupa ce a facut cam toate verificarile posibile. hai sa ne mai uitam inca o data, ti-am raspuns deja la PM, dar nu citisem inca postul asta