Pagina 1 din 1

Filtru polen a.c.

Scris: Lun 28-Mai-2007 17:42
de cbx
Imagine
am promis ,am realizat

Scris: Lun 28-Mai-2007 17:57
de mariuss
http://img58.imageshack.us/img58/5025/dsc00637fd6.jpg

Asa arata al meu inainte de curatare.

LE: Am pus mana pe o documentatie in format pdf pentru saxo,xsara, picasso si berlingo.

Cine doreste ,sa ma contacteze pe messanger :idea:
ID Mariuss_sl

Scris: Lun 28-Mai-2007 22:18
de bezz
merci petey
sper sa-l desfac maine

Salut

Scris: Dum 03-Iun-2007 21:10
de Bogdan Lazar
E normal ca la relanti sa nu bage de loc aer rece? Tocmai ce am schimbat filtru polen tocmai ca ma gandeam ca asta e cauza....
Merci

Scris: Dum 03-Iun-2007 21:22
de alexd
oarecum, da, este normal sa nu bage rece (la capacitate maxima) in ralanti. Compresorul are nevoie de minim 1500 ture ca sa poata face fata. Acum, nu este normal sa nu bage deloc rece...asta poate denota o usoara uzura a compresorului, sau o lipsa de freon in instalatie. Mai coneaza si fulia, intinderea curelei, ambreiajul compresorului ( care poate fi uzat si se decupleaza in turatii joase) .

Scris: Lun 17-Noi-2008 14:38
de bogdan78
Am schimbat si eu filtrul de polen. Am luat unu facut in austria (Lak) de la augsburg, cu carbon activ (dar probabil ca toate au), destul de ieftin, iar pe interior avea si desen pas cu pas despre cum sa il schimbi. la mine cred ca a durat vro 5minute. Ca sa fie mai usor ar fi bine o cheie in stea pt desfacut surubelele de la tabiterie, dar cred ca merge si cu mana sau cu un patent finut.

Scris: Mie 03-Iun-2009 06:36
de bogdan78
Au trecut 15000km si l-am schimbat iar. Clar acuma ventilatorul baga mai cu putere, semn ca cel vechi erea destul de infundat, fapt pentru care a ajuns la concluzia ca un filtru cu carbon activ folosit in Bucuresti ar trebui schimbat mai des sau macar curatat sa zicem pe la 7000km. Ma gandesc ca poate filtre imbacsite produc si problemele la ventilator despre care s-a discutat f mult pe forum.