Pagina 1 din 2

nu tureaza peste 2000

Scris: Vin 13-Iul-2007 16:49
de f_loricica
Salutare tuturor!
e prima oara cand scriu pe acest forum, va rog sa ma ajutati cu un raspuns, daca se poate.
Deci, problema e urmatoarea: de catva timp, masina mea nu mai tureaza peste 2000 de ture, adica trebuie neaparat sa schimb viteza pentru a putea merge mai departe. Sa fie din cauza carburantului?
Am o Xsara II, 2,0 Hdi din 2002; Pana acum nu am avut probleme cu ea.
Ce ma sfatuiti?

Scris: Vin 13-Iul-2007 17:03
de khan
go to service! ai o problema la sist de alimentare: pompa de inalta presiune, injectoare, calculator... poti incerca la Ciocarlan 0744634200

Scris: Vin 13-Iul-2007 22:39
de f_loricica
multumesc, o sa incerc. Ciocarlan asta e un service, nu?

Scris: Sâm 14-Iul-2007 00:12
de dj01fad
posibil sa fie senzorul de acceleratie; se aprinde becul stop?

Scris: Dum 15-Iul-2007 14:39
de mariusbv
salut, eu am avut aceeasi problema dar la un golf 4 din 2001.in timp ce mergeam, dintr-o data masina nu mai urca dincolo de 80 km la ora , iar turometru nu mai trecea de 2000 ture aproape indiferent de treapta. Am fost pe la serviceuri si fiecare isi dadea cu parerea: ba filtru de motorina, motorina, sonda lambda, catalizatorul....etc...singurul care a avut dreptate a fost patronul unei firme de piese-auto foarte cunoscuta in bv .....si care mi-a recomandat sa duc masina la un tester....dar mai mult ca sigur spunea el este debitmetru de aer....SI ASA A FOST.... am schimbat debitmetru si filtru de aer totodata si masina RUPEA. acuma e drept ca masina mea nu era citroen cum ai tu si era TDI, .....dar s-ar putea sa ai o problema asemanatoare.

Scris: Dum 15-Iul-2007 17:45
de sorin.
Am fost pe la serviceuri si fiecare isi dadea cu parerea: ba filtru de motorina, motorina, sonda lambda

Este la diesel sonda lambda? :roll:

Scris: Dum 15-Iul-2007 19:40
de ovicti
Poti incerca sa decuplezi si sa cuplezi la loc ECU-ul de injectie.
Este plasat langa bacul de baterie. Daca este un contact imperfect la el poti sa ai simptomele astea chiar daca nu e nimic altceva stricat.

nu tureaza peste 2000

Scris: Lun 16-Iul-2007 14:28
de f_loricica
cineva mi-a spus ca e din cauza motorinei, ca trebuie curatat regulatorul de presiune...
spre rusinea mea, nu ma pricep prea bine la masini (deh, femeile!) si n-as vrea sa ma duc la un service care sa ma rupa de bani, din cauza nestiintei mele.
totusi, o sa merg la service si o sa le sugerez si ce mi-ati scris voi, sper sa nu fie prea grava problema si sa nu ma coste prea mult.
va multumesc tuturor pentru ajutor si sa o revin, sa va spun care a fost problema.

Scris: Lun 16-Iul-2007 14:31
de cbx
in ce zona a capitalei locuiesti ?

Scris: Lun 16-Iul-2007 14:32
de f_loricica
in zona titan

Scris: Lun 16-Iul-2007 15:40
de cbx
cine sta in Balta , se poate uita si la Xsara .
Cand ai schimbat filtrul e motorina si filtrul de aer ? Ce motorina ai in rezervor ?

Scris: Lun 16-Iul-2007 15:52
de f_loricica
normal, acum trebuie sa-i fac si revizia de 120.000 km, asa cum este trecut in cartea de service.
motorina pun numai euro 4 (petrom sau omv), dar inainte de problema asta am pus motorina de la un peco cam "ciudat', de pe un traseu din tara... totusi, nu cred sa fie de la motorina, prea e la toate vitezele si imediat dupa 2000 de ture...
ce ziceai de Balta? nu prea inteleg, te rog sa revii cu amanunte, daca poti...
daca esti din zona, poate imi recomanzi un service mai bun
orice informatie imi este de ajutor :)

mersi,
Florina

Scris: Lun 16-Iul-2007 15:55
de cbx
era vorba de Balta Alba :D , vezi la Ciocarlan sau ATS

Scris: Lun 16-Iul-2007 15:58
de f_loricica
mersi
sunt bucuresteanca doar de cateva luni, asa ca imi intelegi confuzia... :shock:
Balta Alba este in zona Nicolae Grigorescu, stiu
o sa incerc la Ciocarlan, de ATS nu am auzit prea multe lucruri bune...

Scris: Lun 16-Iul-2007 21:23
de MUGUREL PIRSCOVEANU
din experienta noastra, fara un tester cred ca va fi greu sa o rezolvi fara un tester!
am descoperit la mai multe masini electrovana care se afla sub grila de la parbriz. acolo sunt 2 sau 3 (90CP sau 110CP!) iar ca sa vezi care din ele este, trebuie sa le activezi cu testerul. N-ar trebui sa te sperii de o testare la un service Citroen unde ar fi mai ieftin decat cumpararea a mai multor piese cumparate degeaba. asta o spun pt k veneau mai multi clienti care declarau direct: k ar fi debitmetrul si dupa aia descopeream ceva mai ieftin.
pb cu debitmetrul la VW e clasica dar nu este evidenta la un Citroen.
Mugurel