Xsara Picasso

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Corvin
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Lun 12-Noi-2007 19:05
Localitate: Buftea
Contact:

Xsara Picasso

Mesajde Corvin » Lun 12-Noi-2007 19:19

In primul rand ma simt dator sa va salut pe toti si sa imi exprim bucuria de a va fi gasit. Preferam sa fie in alte conditii, insa.....
Pe scurt, am un Xsara Picasso 2,0 HDI din anul 2000, de cateva luni.
Acest Xsara mi s-a parut un exemplar remarcabil, m-am inteles bine cu el..... Am observat la un moment dat ca la alimentare, busonul de la rezervor se desprinde greu si ca in rezervor e presiune mare, care "suge" busonul. Nu am dat mare importanta faptului, pana vineri, cand oarecum inexplicabil am inceput sa pierd motorina.
Am ramas in pana prostului, fara sa imi explic decat ca ori s-a spart rezervorul, ori a sarit vreo conducta.
Sambata am stat si am dat jos rezervorul, constatand ca furtunul de tur din pompa de motorina e sarit, el asigurand o functionare a motorului, dar cu mari pierderi de motorina. L-am infipt la locul sau. Mentionez ca la incident am ajuns acasa remorcat, seara fiind, masina a intrat intr-un fel de safe-mode, sau energy saving mode, nu mai retin, cert e ca nu m-a mai olasat nici sa actionez geamurile. Apoi la o repetata actiune a cheii in contact si-a revenit.
Alta interventie electrica nu am facut, decat ca am fost nevoit sa scot mufa care alimenteaza electric pompa de combustibil.
Acum vine partea interesanta: masina a mers dupa ce am pus furtunele la loc, impecabil. Am vazut si de ce facea presiune, deoarece un mecanic "priceput" onbturase degazarea de pe rezervor si pompa nu mai avea cum sa traga aerul necesar, motiv ptr care "sugea" rezervorul, uneori pana la deformare.
Distractia e ca de atunci, masina mea se comporta ciudat, nu mai trage, nu se mai tureaza, moare daca fac frana de motor si evident ma lasa cu ochii in soare cand mi-e mai drag.
Am fost la un amic la un service Radacini, mi-a testa masina si mi-a gasit un cod de eroare de cheie, care aduce cu sine si un cod de eraore de reguilator de presiune. <i-=a zis ca e o problema cu recuinoasterea cheii de catre masina si invers si ca mai mult ca sigur, desi mi-a sters erorile din sfot, ele pot reaparea. ceea ce s-a si intamplat, cu ambele chei pe care le am.
Alt amic mi-a zis ca m-a pus dracul sa spal motorul la masina si ca ar avea nu stiu ce mufa naibii care se oxideaza si de aia am erorile astea, etc...
Concluzia e ca desi resetata, masina a dus la acedleasi conflicte si merge de imi vine sa ii dau foc.
Mentionez ca la momentul resetarii, mergea ca inainte, adica fara probleme. Ca sa evit faza cu suptul rezervorului, am apelat la o metoda romaneasca: am dao o gaura de cca 3 mm in buson si nu mai face presiune.
Acum ce sa fac? Sa merg la un service Citroen? La care? Unde au si soft de chei? sau sa merg doar sa resetez din nou computerul, sa ii stegr erorile, dar cum scap de reaparitia lor?
Cam care ar fi pasii de urmat? Un service bun? Si eventual care sa nu aiba 30 €/ora de manopera?
A mai intalnit cineva aceste simptome? Stiu ca nu prea are logica sa umbli la rezervor si sa ai eroare de cheie, dar.... e Citroen...... cica astea sunt mai cu mot!
Cu respect, astept un sfat, un ajutor, ceva,
Corvin

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 13-Noi-2007 14:38

Daca masina nu recunostea cheia ar fi trebuit sa nu porneasca, lucru car enu se intimpla. Deci probabil ca e o problema care a a parut independent de cea cu rezervorul. Cel mai probabil un contact sau mai multe.
Motorul NU se spala.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

berzecus2003
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Dum 18-Apr-2004 16:30
Localitate: bucuresti

Mesajde berzecus2003 » Mar 13-Noi-2007 16:55

frate ,du-te pe cutitul de argint ,sunt ok ,si cred ca iesi mult mai ieftin decat la ats sau champion...au tester ,sunt mecanici care lucreaza mult cu 'citro +pejo' ,eu asa as face in locul tau...dar cauta mai intai telefonul fa o programare ca sa ajungi de dimineata si poate seara pleci cu ea...

Corvin
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Lun 12-Noi-2007 19:05
Localitate: Buftea
Contact:

Mesajde Corvin » Mar 13-Noi-2007 21:51

azi nu a mai pornit deloc, (adica porneste dar sta max 30 secunde si apoi moare, asta cu conditia sa nu o accelerez) asa ca.... m-am programat la reprezentanta Citroen Baneasa, care e cel mai apropiat loc de resedinta mea. Am luat in calcul si faptul ca e posibil sa ajung acolo tractat la sufa elastica, lucru care-mi displace profund, mai ales pe intuneric.
Nu am omis sa ii intreb ( cu legitimatia de presa la vedere, atarnata de gat) care e motivul ptr care au recenzii atat de proaste pe forumul Citroen. Au raspuns ca e parerea unora, care, cred ei, nu ar reprezenta majoritatea. Le-am raspuns ca voi consemna posteritatii si parerea mea, indiferent care va fi ea, dupa ce eventual imi voi mai scoate masina de la ei.
Am intrebat si de un pret aproximativ si mi s-a raspuns ca o resetare de cheie costa in jur de 50 RON, deci sa nu disper, ptr ca ii intrebasem daca la final imi mai iau masina de la ei, sau ramane in contravaloarea reparatiei?!
Cat despre spalatul motorului, e admirabil ca el nu se spala, dar la naiba, nu ar fi trebuit sa scrie undeva sub capota: IDIOTULE< NU SPALA!!!!! ???
Va voi tine la curent, programarea e pe data de 20 luna asta, au zis sa o duc si mai devreme, daca are loc, o baga baiatul in lucru, etc...

sifo
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Mar 02-Oct-2007 07:18
Localitate: codlea

Mesajde sifo » Joi 15-Noi-2007 09:21

chestia cu spalatul motorului este numai o parere a unora pentru ca eu am un un Picasso de 8 luni si i-am spalat pina acum motorul de 3 ori si merge bine mersi

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 15-Noi-2007 10:48

Pina intr-o zi cind nu o sa mai mearga si o sa trebuiasca sa scoti bani (multi) din buzunar ca sa o faci.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Corvin
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Lun 12-Noi-2007 19:05
Localitate: Buftea
Contact:

Mesajde Corvin » Dum 02-Dec-2007 01:58

Am promis ca voi reveni cu detaliile si asa fac.
In primul rand, am fost tratat ca un client si nu ca un mutzunache, asta ca sa fie clar. E de preferat ptr cei care ajung la ATS sa incerce sa ia legatura direct cu seful atelierului la care merge masina ( electric, mecanic, etc), ptr ca altfel, datele le preia un baiat de la intrare si le transmite. Deseori apar fisuri in acest sistem de comunicare. Masina a fost gata in 2 zile, s-ar fi terminat din prima daca apucam sa vorbesc direct cu seful de atelier. Daca esti insa un tip care nu stii cu ce se mananca mecanica auto, eventual si un pic de electrica, poti avea surprize. Deoarece la mine ajunsesera la concluzia ca pompa si injectoarele trebuie duse la Bosch sau Siemens la curatat, reglat, etc. Le-am explicat de ce e imposibil. Apoi au curatat toate mufele din habitaclul motor, acolo unde spalasem eu si au mai verificat pe ici pe colo. Au schimbat niste becuri la tabloul de la a/c si cam asta a fost. La intrebarea: ce era defect domnule? au raspuns evaziv, asa ca nu pot decat presupune ca am avut dreptate ca pe la mufe pe acolo.....
Una peste alta, cu putina bunavointa de la client, putina de la ATS, se poate face treaba buna si cel putin nu criminal de scump: 1,5 ROL ( la Radacini doar testarea si eventuala stergere a erorilor m-a costat 1 mil.)
Acum, eu cu mare placere as discuta problemele astea ale posesorilor de Citroen cu voi forumistii, dar din experientele anterioare de pe alte forumuri mi-am dat seama ca e extrem de greu.
Oricum, daca vreodata o sa va vina chef de vorba si reusiti sa determinati un grup de maxim 3 insi cu dictie si cunostinte auto, din Bucuresti sau imprejurimi, va invit la una din emisiunile mele. Detalii puteti gasi aici:
http://www.radiolynx.ro/blogs/turbolynx/
http://www.radiolynx.ro/shows.php?id=73
http://www.radiolynx.ro/


Ahh si sa nu uit: ptr cei cu computere la locul de munca, mai puteti da o raita pe aici:
http://www.radiolynx.ro/shows.php?id=89

Scuze de reclama, dar poate o fi utila la ceva. Daca da, rog un admin sa mute invitatia mea intr-un thread corespunzator. Si apropos.. am mai facut 3 emisiuni cu baietii de la forum Opel, poate imi iese si cu voi, ca macar am Citroen ( acum)

Corvin


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh