Xsara Picasso
Scris: Lun 12-Noi-2007 19:19
In primul rand ma simt dator sa va salut pe toti si sa imi exprim bucuria de a va fi gasit. Preferam sa fie in alte conditii, insa.....
Pe scurt, am un Xsara Picasso 2,0 HDI din anul 2000, de cateva luni.
Acest Xsara mi s-a parut un exemplar remarcabil, m-am inteles bine cu el..... Am observat la un moment dat ca la alimentare, busonul de la rezervor se desprinde greu si ca in rezervor e presiune mare, care "suge" busonul. Nu am dat mare importanta faptului, pana vineri, cand oarecum inexplicabil am inceput sa pierd motorina.
Am ramas in pana prostului, fara sa imi explic decat ca ori s-a spart rezervorul, ori a sarit vreo conducta.
Sambata am stat si am dat jos rezervorul, constatand ca furtunul de tur din pompa de motorina e sarit, el asigurand o functionare a motorului, dar cu mari pierderi de motorina. L-am infipt la locul sau. Mentionez ca la incident am ajuns acasa remorcat, seara fiind, masina a intrat intr-un fel de safe-mode, sau energy saving mode, nu mai retin, cert e ca nu m-a mai olasat nici sa actionez geamurile. Apoi la o repetata actiune a cheii in contact si-a revenit.
Alta interventie electrica nu am facut, decat ca am fost nevoit sa scot mufa care alimenteaza electric pompa de combustibil.
Acum vine partea interesanta: masina a mers dupa ce am pus furtunele la loc, impecabil. Am vazut si de ce facea presiune, deoarece un mecanic "priceput" onbturase degazarea de pe rezervor si pompa nu mai avea cum sa traga aerul necesar, motiv ptr care "sugea" rezervorul, uneori pana la deformare.
Distractia e ca de atunci, masina mea se comporta ciudat, nu mai trage, nu se mai tureaza, moare daca fac frana de motor si evident ma lasa cu ochii in soare cand mi-e mai drag.
Am fost la un amic la un service Radacini, mi-a testa masina si mi-a gasit un cod de eroare de cheie, care aduce cu sine si un cod de eraore de reguilator de presiune. <i-=a zis ca e o problema cu recuinoasterea cheii de catre masina si invers si ca mai mult ca sigur, desi mi-a sters erorile din sfot, ele pot reaparea. ceea ce s-a si intamplat, cu ambele chei pe care le am.
Alt amic mi-a zis ca m-a pus dracul sa spal motorul la masina si ca ar avea nu stiu ce mufa naibii care se oxideaza si de aia am erorile astea, etc...
Concluzia e ca desi resetata, masina a dus la acedleasi conflicte si merge de imi vine sa ii dau foc.
Mentionez ca la momentul resetarii, mergea ca inainte, adica fara probleme. Ca sa evit faza cu suptul rezervorului, am apelat la o metoda romaneasca: am dao o gaura de cca 3 mm in buson si nu mai face presiune.
Acum ce sa fac? Sa merg la un service Citroen? La care? Unde au si soft de chei? sau sa merg doar sa resetez din nou computerul, sa ii stegr erorile, dar cum scap de reaparitia lor?
Cam care ar fi pasii de urmat? Un service bun? Si eventual care sa nu aiba 30 €/ora de manopera?
A mai intalnit cineva aceste simptome? Stiu ca nu prea are logica sa umbli la rezervor si sa ai eroare de cheie, dar.... e Citroen...... cica astea sunt mai cu mot!
Cu respect, astept un sfat, un ajutor, ceva,
Corvin
Pe scurt, am un Xsara Picasso 2,0 HDI din anul 2000, de cateva luni.
Acest Xsara mi s-a parut un exemplar remarcabil, m-am inteles bine cu el..... Am observat la un moment dat ca la alimentare, busonul de la rezervor se desprinde greu si ca in rezervor e presiune mare, care "suge" busonul. Nu am dat mare importanta faptului, pana vineri, cand oarecum inexplicabil am inceput sa pierd motorina.
Am ramas in pana prostului, fara sa imi explic decat ca ori s-a spart rezervorul, ori a sarit vreo conducta.
Sambata am stat si am dat jos rezervorul, constatand ca furtunul de tur din pompa de motorina e sarit, el asigurand o functionare a motorului, dar cu mari pierderi de motorina. L-am infipt la locul sau. Mentionez ca la incident am ajuns acasa remorcat, seara fiind, masina a intrat intr-un fel de safe-mode, sau energy saving mode, nu mai retin, cert e ca nu m-a mai olasat nici sa actionez geamurile. Apoi la o repetata actiune a cheii in contact si-a revenit.
Alta interventie electrica nu am facut, decat ca am fost nevoit sa scot mufa care alimenteaza electric pompa de combustibil.
Acum vine partea interesanta: masina a mers dupa ce am pus furtunele la loc, impecabil. Am vazut si de ce facea presiune, deoarece un mecanic "priceput" onbturase degazarea de pe rezervor si pompa nu mai avea cum sa traga aerul necesar, motiv ptr care "sugea" rezervorul, uneori pana la deformare.
Distractia e ca de atunci, masina mea se comporta ciudat, nu mai trage, nu se mai tureaza, moare daca fac frana de motor si evident ma lasa cu ochii in soare cand mi-e mai drag.
Am fost la un amic la un service Radacini, mi-a testa masina si mi-a gasit un cod de eroare de cheie, care aduce cu sine si un cod de eraore de reguilator de presiune. <i-=a zis ca e o problema cu recuinoasterea cheii de catre masina si invers si ca mai mult ca sigur, desi mi-a sters erorile din sfot, ele pot reaparea. ceea ce s-a si intamplat, cu ambele chei pe care le am.
Alt amic mi-a zis ca m-a pus dracul sa spal motorul la masina si ca ar avea nu stiu ce mufa naibii care se oxideaza si de aia am erorile astea, etc...
Concluzia e ca desi resetata, masina a dus la acedleasi conflicte si merge de imi vine sa ii dau foc.
Mentionez ca la momentul resetarii, mergea ca inainte, adica fara probleme. Ca sa evit faza cu suptul rezervorului, am apelat la o metoda romaneasca: am dao o gaura de cca 3 mm in buson si nu mai face presiune.
Acum ce sa fac? Sa merg la un service Citroen? La care? Unde au si soft de chei? sau sa merg doar sa resetez din nou computerul, sa ii stegr erorile, dar cum scap de reaparitia lor?
Cam care ar fi pasii de urmat? Un service bun? Si eventual care sa nu aiba 30 €/ora de manopera?
A mai intalnit cineva aceste simptome? Stiu ca nu prea are logica sa umbli la rezervor si sa ai eroare de cheie, dar.... e Citroen...... cica astea sunt mai cu mot!
Cu respect, astept un sfat, un ajutor, ceva,
Corvin