Pagina 1 din 1

probleme la ITP

Scris: Mar 13-Noi-2007 21:26
de meeetaaaal
Azi m-am dus sa fac vt-u pentru ca in data de 17 expira si nu prea am timp sa merg alta data...l-am pus pe rampa aia s uita tipu ma pune sami misc volanu la stanga si la dreapta dupa care imi descopera ca imi joaca bratul stang de la directie(dar nui ceva grav inca),apoi am trecut si la teste cu exceptia franei de mana care nu imi prinde bine p o parte,si cand ii baga "batzu ala in fund" am emisiile prea mari...a resetat de vreo cateva ori aparatu si tot asa pana cand nu mai mergea deloc batzu ala,sa imbibat de tot...ma sfatuit sa imi pun un aditiv in benzina.
PS.masina mea suna de parca ar fi diesel nu la volum ci la ritm,parca nu suna constant cum ar trebui,consumul este ridicat...emisiile erau la CO 100 si tot "bipuia" aparatu ala
Maine merg din nou la itp,acum careva ma puteti ajuta la aditivi sami spuneti ce si cum se pune?sami curete injectorul?

Scris: Mar 13-Noi-2007 21:52
de grigoret
Te fac astia din vorbe...
Nu ai un prieten pe la ITP... ?
Ca sa o cureti de noxele in exces da-i talpa pana se duce funinginea din toba si sar supapele din loc... dar nu prea tare,... baga-i si benzina mai scumpa...
Aditivi sunt in orice statie peco dar sunt bani aruncati... iti duc toata mizeria din rezervor si din conducte in cilindri... asa ca mai bine fara...
Si nu uita ca tre sa traiasca si oamenii aia din ceva... asta-i meteahana lor

Frana de mana trebuie reparata... :((

Scris: Mie 14-Noi-2007 11:24
de NOS_feratu
... cunosc caz de Skoda Octavia nou nouta care nu se incadra la emisii... cauza? motorul insuficient incalzit ... cand masori emisiile asigura-te ca temperatura motorului este de macar 70 grade (pentru ca magarii astia la ITP nu iti spun asta, ca sa le scapi vreun plocon ceva :evil:) bafta! (se pare ca o sa ai nevoie)

Scris: Mie 14-Noi-2007 14:01
de nicum
Ai vazut tu jocul ala la directie? Ca si la mine l-a "vazut" ala de ITP, dar nu m-a lasat sa-l vad. Seara la bloc am aflat si de ce: nu era nici un joc :wink:
Cu noxele, pune-i benzina buna, eventual niste aditivi si da-i niste talpa. Conteaza mai mult turatia sa ai peste 4000. Dupa vreo juma de ora ar trebui sa-i treaca.

Scris: Mie 14-Noi-2007 14:28
de cbx
@NICUM cum 2 oameni vad jocul si tu in fata blocului pe bordura nu-l vezi ?

Scris: Mie 14-Noi-2007 18:14
de nicum
Cum iti explici ca ala nu ma lasa sa vad "jocul" cu pricina? Cum iti explici ca mecanicul care ar fi trebuit sa imi schimbe bieleta aia (pe bani bineinteles) mi-a zis ca daca vreau neaparat imi schimba piesa, dar degeaba ca nu are joc. Am tras si eu si am mai tras si altcineva, si concluzia unanima a fost ca caseta nu are nimic.
La revenire, tot nenea de la ITP mi-a zis ca nu se poate ca o masina din 1984 (cit scrie in acte) sa treaca ITP-ul din prima. Normal ca mai trebuie sa fie si masini care pica ITP-ul. Inainte de mine a fost un golan care avea 2000 de N forta de frinare si pe spate si pe fata :shock: (gol bineinteles). A trecut testul de frinare, evident.
In fine... sintem off-topic.

Scris: Mie 14-Noi-2007 20:20
de meeetaaaal
mersi de sfaturi,am aplicat solutia cu aditivul si nu imi vine sa cred,nu mai scoate fum masina insa masina tot mai suna umpic ciudat,maine dimineata merg din nou si le dau ceva bacsis sa vedem...tinetimi pumnii pe maine :D
am vrut sa bag azi si benzina euro 5chiar daca ii mai scumpa dar pe drumul pana la lucru numa de la omv am avut ocazia sa pun carrera 95(cica ii euro4) ,dar parca ii mai prost calitativ decat cel de la petrom :? infine...multumesc de sfaturi