se ridica apa la motor cum trec de 140km/h

Forum de discutii generale despre Citroen Xsara. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

florin 047
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Sâm 09-Aug-2008 22:24
Localitate: BUCURESTI

se ridica apa la motor cum trec de 140km/h

Mesajde florin 047 » Sâm 09-Aug-2008 22:53

poate ma ajuta cineva si pe mine.... detin o minunat xsara picasso 1.9 hdi din 2000. de ceva vreme obs. un fenimen paranormal la sistemul de racire. cand depasesc viteza de 135 km/h si merg constant pe autostrada si afara sunt peste 30 grade se ridica apa la a 3 linie, iar daca merg o perioada dupa aceea imediat cu 100 km/h cativa km apa se raceste... culmea am fost la citroen si au spus ca este posibil sa am una din rezistente arse de la ventilator, si in gazul asta sa merg cu clima pornita ca sa mearga ventilatorul fara oprire. m-am conformat am verificat rezistentele si culmea erau bune. toate problemele astea le am numai cand temperatura afara este de peste 30 grade

ce ziceti??? un raspuns ceva

multam

vasy
pasionat
Mesaje: 205
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 19:23
Localitate: Oradea

Mesajde vasy » Dum 10-Aug-2008 06:40

uita-te la radiatoare sa iti fie curate

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 10-Aug-2008 09:26

-radioatoarele sa fie curate (exterior) si neinfundate (interior) poti folosi o solutie de curatare daca e cazul (interior)
-verifica daca termostatul care deschide "circuitul mare" functioneaza. pentru asta, poti verifica in momentul in care se incalzeste apa din motor daca radiatorul (cel al motorului nu de clima) este cald. daca este cald, termostatul este bun. daca este rece, atunci termostatul este defect.
-verifica releele ventilatoarelor (vreo 3 din cate stiu) daca sunt bune.
-verifica daca nivelul de lichid de racire este corect si ce fel de lichid de racire ai. conform instructiunilor, lichidul de racire se schimba o data la 2 ani (ceva de calitate). daca nu stii cand a fost schimbat, schimba-l. recomand ceva de calitate, eventual aral sau total

florin 047
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Sâm 09-Aug-2008 22:24
Localitate: BUCURESTI

multumesc

Mesajde florin 047 » Lun 11-Aug-2008 07:35

rezistentele sunt verificate si sunt 2... antigelul are 60000 km odata cu distributia a fost inlocuit si temostatul si pompa de apa....dar am sa verific si lucrul asta ,este posibil..dar mai este o probblema pe care nu am spuso. pe bord imi apare si un mesaj mai tot timpul in care spune ca ca am prea multa apa in bazin desi lichidul este la nivel normal.... am verificat sonda de nivel la service ATS si acolo au spus ca este in parametri normali....

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Lun 11-Aug-2008 12:10

sa nu ai garnitura de la chiluasa piscata si-ti baga presinea in circuitul de racire , posibil de aceea sa-ti arate nivelul mai mare .

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 11-Aug-2008 15:01

nivel prea mare?...se masoara asa ceva la vreo masina?...eu stiam ca se masoara numai scaderea lichdului sub o anumita valoare/nivel, ca doar nu e vorba despre apa de la bazinul wc....
totusi, poate nu stiu eu, si te rog sa scrii mesajul asa cum este el afisat...
si la mine afisa un mesaj care tradus, spune o prostie: top up washer fluid...si este vorba despre nivel minim al lichidului de spalat parbrizul...

desi...eu am patit acelasi lucru ca si tine...
citeste aici cu atentie...pt ca la mine se oprea si climatronicul...
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=8294

verificarea o faci simplu si anume...pui mana in spatele radiatoarelor, inspre motor si vezi cum simti aerul impins de ventilator in diferite puncte ale radiatorului...

daca aerul e diferit ca intensitate in diferite puncte, gandeste-te la o solutie sa speli radiatoarele la exteriorul lor...

nu folosi presiune de aer sau apa, aripioarele sunt f fine...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 12-Aug-2008 08:43

Asigura-te ca iti functioneaza ambele ventilatoare. Probabil ca e o problema electrica la cel de-al doilea ventilator. Verifica si partea de comanda a celui de-al doilea ventilator: relee, sigurante, etc.

@mesersmith: nivelul antigelului se masoara in vasul de expansiune.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

florin 047
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Sâm 09-Aug-2008 22:24
Localitate: BUCURESTI

Mesajde florin 047 » Mie 13-Aug-2008 12:59

are 2 ventilatore??? unde este cel de-al 2-lea ? eu vad numai unul... merci

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mie 13-Aug-2008 16:52

nicum scrie:Asigura-te ca iti functioneaza ambele ventilatoare. Probabil ca e o problema electrica la cel de-al doilea ventilator. Verifica si partea de comanda a celui de-al doilea ventilator: relee, sigurante, etc.

@mesersmith: nivelul antigelului se masoara in vasul de expansiune.


evident ca in vasul de expansiune....dar nivel maxim, nu minim?

intreb si eu, ca mi se pare o aberatie

florin 047
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Sâm 09-Aug-2008 22:24
Localitate: BUCURESTI

Mesajde florin 047 » Mie 13-Aug-2008 23:19

asta stiu si eu..........nivelul l-am verificat mereu

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 14-Aug-2008 11:33

florin 047 scrie:are 2 ventilatore??? unde este cel de-al 2-lea ? eu vad numai unul... merci


Hmm... daca are si AC ar trebui sa aiba doua.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 14-Aug-2008 14:57

la unele masini radiatoarele sunt unul in spatele celuilalt, dar am vazut la opel ca sunt unul langa altul...

daca are aer conditionat, are sigur 2 radiatoare....

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 14-Aug-2008 18:52

nu ar fi un pic cam ilogic sa fie unul peste peste altul, fie si cu radiatorul intre?

florin 047
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Sâm 09-Aug-2008 22:24
Localitate: BUCURESTI

Mesajde florin 047 » Lun 18-Aug-2008 09:49

in urma raspunsurilor dumneavoastra am facut cateva verificari; anume
-am desfacut radiatoarele si intradevar exista mizerie intre ele( am curatat locul)
- am verificat daca am 2 ventilatoare si culmea am doar unul desi este climatronic
- rezistentele au fost verificate acum 2 luni si erau bune
- un alt mecanic mi-a spus ca este posibil sa fie ceva cu garnitura de la chiloasa .. sa-mi bage presine in instalatie ....dar eu zic ca logic ar fii , daca daca desfac busonul la vasul de expansiune sa iasa bule de aer sau ceva asemenea...nu?
-- mai am problema releelor sa le le verific numai ca nu stiu unde sunt pezitionate

ps.
- am facut si un test pe autostrada ieri cu clima oprita sa vad daca se mai ridica temperatura si intradevar afara erau 36 grade si am mers cam 10 km si sa ridicat o liniuta la temperatura. acum stau si ma gandesc daca este normal sa se ridice de la 2 la 3 liniute temperatura cand este foarte cald desi pana mai anul trecut nu sa ridicat sau poate nu am obs eu

multumesc

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 18-Aug-2008 14:47

nu stiu cum este la tine, dar nu cred ca se poate sa ai un singur radiator...
hai sa-ti spun cum e la mine...

cele doua radiatoare sunt lipite unul de celalat(apropiate) si daca nu te uiti cu atentie, nu-ti dai seama ca sunt doua...

sa nu fie si la tine la fel si sa fie mizerie intre ele....
oricum, sa ne tii la curent ...


Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats