Pagina 1 din 1
Presiunea Benzinei la rampa ?
Scris: Mie 17-Sep-2008 13:48
de toro
Am incercat in mai multe documentatii sa aflu presiunea benzinei la rampa si presinea pompei de benzina ( barii ) , dar nu am gasit ceva concludent. Daca cineva sa documentat mai mult si stie... doresc si il rog sa-mi comunice !!!! pt. C.Xsara1,6i 16v-110cp-2004. Va multumesc !
Scris: Mie 17-Sep-2008 14:57
de khan
mutat la locul lui
presiunea benzinei
Scris: Mie 17-Sep-2008 15:25
de toro
Scuza-ma ! nu am inteles raspunsul ,,mutat la locul lui,, 1- presiunea luata cu manometrul a benzinei la iesire din pompa (cred). 2- un mecanic auto ( o cunostinta ) ma intrebat de presiunea ,,la rampa,, a benzinei cat este ? si ma sfatuit sa aflu .... Problema autoturismului este : La prima cheie porneste dar dupa c.c.a 4-5 sec. se opreste. La a 2a pornire merge eu zic bine!!! 3- la un demaraj mai brusc ( sportiv ) , prima impresie e ca ,,da in nas ,,... revenindu-si la dinamica normala. Acul turometrului oscileaza la relanti. motorul avand scaderi la mersul ,,rotund,,, . Ce poate fii ? 1-pompa defecta ? 2- regulator benzina defect ? 3- Motoras pozitionare clapeta relanti ( potentiometru murdar) ? Va multumesc si astept de la dv. un raspuns ( toro )
Scris: Mie 17-Sep-2008 15:36
de nicum
Mutat la locul lui, adica ai postat intr-o sectiune gresita, alta decit cea in care e topicul acum.
Pompa de benzina genereaza o presiune constanta, dar presiunea in rampa de injectie e controlata de regulatorul de presiune.
Poti sa incerci sa cureti motorasul pas cu pas care controleaza relanti-ul si poti sa cureti si contactele de mufa lui.
Scris: Mie 17-Sep-2008 19:22
de mishua55
dupa manual la 90 gr apa si 4000 rpm ai 4 bari
Scris: Mie 17-Sep-2008 19:24
de mishua55
suze asta ii la ulei mam uitat gresit
Scris: Mie 17-Sep-2008 19:27
de mishua55
ce motor ai la NFV 3,5 SI NFU 3 BARI
Scris: Mie 17-Sep-2008 20:33
de khan
aia e in rampa, important e ca pompa are mult mai mult decit atit, daca nu ma insel e undeva intre 6 si 8 bar. chiar daca in rampa are 3, sau 3,5 e posibil ca pompa sa nu mai fie totusi in parametri si sa nu mai aiba debitul necesar sa asigure mersul in turatie si in sarcina, daca asta e problema. dar din ce spui tu e posibil sa fie de la motorasul pas cu pas. incearca o testare, ar trebui sa dezvaluie problema. un motoras nou e cam 150-200 ron