Lichid de parbriz turnat in alta gaura.
Scris: Joi 29-Ian-2009 20:23
Am fost plecat cateva zile, timp in care sora mea mi-a folosit un pic masina. Chestia in sine nu ma deranjeaza catusi de putin, dar...
...cand am fost recuperat de la aeroport cu aceeasi masina, am aflat ca desi fusese completat lichid de parbriz in rezervor, de catre un prieten al sora-mii, totusi nu stropeste. (o fractiune de secunda am vizualizat toate gaurile cu buson unde se putea turna ceva, ulei, lichid de rervo, lichid de racire, etc. ) Am oprit motorul, am deschis capota, m-am indreptat catre vasul de lichid de racire - am ghicit, el era (ma gandeam cu groaza la lichidul de servo). Am scos lichidul care depasea nivelul max, am pus la loc busonul si am plecat.
De sigur, va puteti da cu parerea si asupra inteligentei unui specimen care desface un buson pe care e desenata o carte si semn de exclamare in triunghi ca sa bage acolo lichid de parbriz, dar mai important este daca credeti ca ar trebui sa dau afara tot antigelul compromis si sa pun altul.
...cand am fost recuperat de la aeroport cu aceeasi masina, am aflat ca desi fusese completat lichid de parbriz in rezervor, de catre un prieten al sora-mii, totusi nu stropeste. (o fractiune de secunda am vizualizat toate gaurile cu buson unde se putea turna ceva, ulei, lichid de rervo, lichid de racire, etc. ) Am oprit motorul, am deschis capota, m-am indreptat catre vasul de lichid de racire - am ghicit, el era (ma gandeam cu groaza la lichidul de servo). Am scos lichidul care depasea nivelul max, am pus la loc busonul si am plecat.
De sigur, va puteti da cu parerea si asupra inteligentei unui specimen care desface un buson pe care e desenata o carte si semn de exclamare in triunghi ca sa bage acolo lichid de parbriz, dar mai important este daca credeti ca ar trebui sa dau afara tot antigelul compromis si sa pun altul.