O chestiune asemanatoare am patit la un BX diesel si un 205 diesel, ambele avand cam acelasi bloc motor ca al tau, si zona de unde curgea se afla in spatele motorului (intre motor si habitaclu) unde se afla o piesa de metal ce distribuia ulterior lichidul alte 3 directii. Una dintre ele duce catre radiatorul interior de caldura, a doua ducea catre termostatul care selecteza circulatia apei in interiorul motorului sau spre radiatorul de racire a lichidului. Cea de-a treia era nefolosita (blocata cu un dop de cauciuc). O data a fost dopul de vina si alta data a fost unul dintre furtune.
Ideea este ca nu se prea poate vedea in acea zona decat daca te poti uita de dedesupt.
Spor.
pierdere antigel
Moderator: Echipa Tehnica
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
abarth, pana ne-om vedea, o sa incerc sa fac ce mi-a zis nick (merci by the way, si va multumesc tuturor celor care ati raspuns). sambata ma bag sa-mi murdaresc mainile cred, ca pana atunci mai am si eu de invatat.
antigelu' ala e 50/50 ... aburu/fumu intrat prin gurile de aerisire aveti idee cum a ajuns acolo?
acum are hydraurincage, nu mai stiu ce culoare are, ca l-am turnat dintr-un recipient rosu ... mai am putin cat ptr o eventuala amorsare ...
merci inca o data ...
antigelu' ala e 50/50 ... aburu/fumu intrat prin gurile de aerisire aveti idee cum a ajuns acolo?
acum are hydraurincage, nu mai stiu ce culoare are, ca l-am turnat dintr-un recipient rosu ... mai am putin cat ptr o eventuala amorsare ...
merci inca o data ...
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
a saltat!!!!!!!!!!!!
i-am turnat ulei hidraulic prin furtunu care duce spre pompa, si dupa aia am pornit-o, am invartit putin de volan, si imediat, dupa 4-5 secunde, a inceput sa salte ...
insa problema initiala, anume pierderea antigelului, tot n-am rezolvat-o ... mie imi pare ca pierde pe la conducta aia groasa care intra in radiator ...






i-am turnat ulei hidraulic prin furtunu care duce spre pompa, si dupa aia am pornit-o, am invartit putin de volan, si imediat, dupa 4-5 secunde, a inceput sa salte ...
insa problema initiala, anume pierderea antigelului, tot n-am rezolvat-o ... mie imi pare ca pierde pe la conducta aia groasa care intra in radiator ...
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw