Nou Venit
Moderator: Echipa Tehnica
Nou Venit
Salutare tuturor pasionatilor de citroen.....numele meu e Sergiu din BV si de cva vreme am un BX 16 TGI.....sincer la inceput nu prea mi-a placut, am luat-o ca aveam nevoie de masina dar dupa ceva vreme am inceput sa o indragesc......la capitolul confort am prieteni cu golf4,607,megane care nu pot decat sa viseze la o suspensie ca cea de pe BX.....si pot sa zic k imi plac mutrele tuturor care nu stiu k masina se ridica....sunt atat de fascinati.
Dupa cum spuneam.....imi place foarte mult masina-motor,confort,forme,personalitate....tot chiar daca nu e ea prea intretinuta...asta pt k nu am prea avut bani dar acum am strans cva lovele si ma apuc sa o repar....nu am prea multe de reparat.....hidraulik e beton,frane noi.....schimb parbrizul k e spart,radiatorul,schimb interiorul cu unu recaro(daca are careva la pret bun....asa k pt studenti anuntati-ma),esapament nou k al meu e ruginit.....si poate incerc sa aduc un pic de luciu la culoare.....masina a avut un visiniu inchis din fabrica,bestiala culoarea dar m-a lovit unu si a trebuit sa o revopsesc......normal k am dus-o la mesterul lul peste si a facut-o visine dar culoare mata fara pic de luciu....desi vopseaua era metalizata.....o sa-i pun si trapa electrica,tocmai am primit una........in rest am la ea 2 seturi de jante aluminiu cu cauciucuri, volan si schimbator piele originale bx.
Am o intrebare, poate ma puteti ajuta......de ce nu vrea masina samai treaca de 3000rpm?se opreste motorul cand depasesc 3000.....cineva mi-a zis k e din cauza gpl-ului k am scos instalatia si nu am mai pus-o la loc knd am vopsit-o.......se poate?multumesc pentru timpul acordat pentru a citi ce am scris....poate e cam mult dar noh.....sunt nou si am zis sa stiti cva d mine.....mailul meu e burcisergiu@yahoo.com, maputetiu contacta si pe mess...mai stam de vb,chiar mi-ar face placere.....salutare!!!
Dupa cum spuneam.....imi place foarte mult masina-motor,confort,forme,personalitate....tot chiar daca nu e ea prea intretinuta...asta pt k nu am prea avut bani dar acum am strans cva lovele si ma apuc sa o repar....nu am prea multe de reparat.....hidraulik e beton,frane noi.....schimb parbrizul k e spart,radiatorul,schimb interiorul cu unu recaro(daca are careva la pret bun....asa k pt studenti anuntati-ma),esapament nou k al meu e ruginit.....si poate incerc sa aduc un pic de luciu la culoare.....masina a avut un visiniu inchis din fabrica,bestiala culoarea dar m-a lovit unu si a trebuit sa o revopsesc......normal k am dus-o la mesterul lul peste si a facut-o visine dar culoare mata fara pic de luciu....desi vopseaua era metalizata.....o sa-i pun si trapa electrica,tocmai am primit una........in rest am la ea 2 seturi de jante aluminiu cu cauciucuri, volan si schimbator piele originale bx.
Am o intrebare, poate ma puteti ajuta......de ce nu vrea masina samai treaca de 3000rpm?se opreste motorul cand depasesc 3000.....cineva mi-a zis k e din cauza gpl-ului k am scos instalatia si nu am mai pus-o la loc knd am vopsit-o.......se poate?multumesc pentru timpul acordat pentru a citi ce am scris....poate e cam mult dar noh.....sunt nou si am zis sa stiti cva d mine.....mailul meu e burcisergiu@yahoo.com, maputetiu contacta si pe mess...mai stam de vb,chiar mi-ar face placere.....salutare!!!
- alexshelby427
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Mar 14-Oct-2008 19:09
- Localitate: Brasov
Salutare Sergiu, bine ai venit pe forum ! Vad ca incet incet tot ne adunam cei din Brasov, e un lucru bun
Eu am un BX diesel si nu sunt familiar cu motoarele cu injectie pe benzina de pe Citroen si problemele lor specifice, insa din ce spui tu pare sa fie problema unui senzor de regim motor (sper sa nu gresesc).

Eu am un BX diesel si nu sunt familiar cu motoarele cu injectie pe benzina de pe Citroen si problemele lor specifice, insa din ce spui tu pare sa fie problema unui senzor de regim motor (sper sa nu gresesc).
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
salut
Tocmai ce mi-am cumparat si eu un bx diesel, sunt foarte incantat de el. Sa va dau cateva detalii: 1.9 diesel, hatchback, 172, 000 km, cutie automata, stare foarte buna tinand cont ca e din 1987, inchidere centralizata, alarma, trapa electrica, geamuri electrice (fata-spate), geamuri semifumurii, cam atat. Sa va spun si defectele pe care le-am gasit pana acum: geamurile fata se inchid greu (rezolvat), o usa nu se inchide (rezolvat), supotr geam trapa ruginit (aici nu am avut ce sa-i fac, cine poate sa ma ajute, vreau sa cumpar altul cu tot cu geam ca am vazut ca e greu de scos geamul), putina rugina pe ici pe colo (rezolvat), o scurgere de ulei hidraulic la suspensie stanga spate (nerezolvat, inca nu am cunostintele necesare). Sunt impresionat de felul cum a fost facuta masina din punct de vadere mecanic-electric-hidraulic, o am de doua zile si am studiat-o indeaproape in timp ce remediam micile defecte. Nu vreau sa scriu un roman asa din prima, deci, ma bucur sa fiu printre fanii citroen!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Felicitari pentru achizite.
Are cutie automata? Interesant
Scurgerea spate, daca nu curge mult(si mai ales cand stationeaza si se lasa de spate), poate fi de la retururile cilindrului.
Daca ai spatiu unde sa lucrezi, e bine sa te inveti singur sa iti repari hidraulica.
Are cutie automata? Interesant

Scurgerea spate, daca nu curge mult(si mai ales cand stationeaza si se lasa de spate), poate fi de la retururile cilindrului.

Daca ai spatiu unde sa lucrezi, e bine sa te inveti singur sa iti repari hidraulica.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Nu ai ce sa faci decat sa ungi cu vaselina macaraua..sa dai cu vaselina pe sine si pe rotita care se misca pe sine...
Eu cel putin asa am facut cand mi-am pus tot sistemul de geamuri electrice.. Initial nu am avut geamuri electrice si mi le-am pus cu totul.
Si o alta faza..vezi ca geamul sa pice bine si sa se inchida perfect.
O alta problema apare la chedere. Sunt vechi si imbatranite, in concluzie TARI. Si astfel geamurile merg greu pe ele. Eu le-am mai dat cu ulei sa le mai inmoi, dar nu stiu care ar fi cea mai buna solutie..
Motorasul electric ridica f repede daca sunt unse sinele si zimti de la macara, insa chederele opun si ele rezistenta din nef
Eu cel putin asa am facut cand mi-am pus tot sistemul de geamuri electrice.. Initial nu am avut geamuri electrice si mi le-am pus cu totul.
Si o alta faza..vezi ca geamul sa pice bine si sa se inchida perfect.
O alta problema apare la chedere. Sunt vechi si imbatranite, in concluzie TARI. Si astfel geamurile merg greu pe ele. Eu le-am mai dat cu ulei sa le mai inmoi, dar nu stiu care ar fi cea mai buna solutie..

Motorasul electric ridica f repede daca sunt unse sinele si zimti de la macara, insa chederele opun si ele rezistenta din nef

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Problema cu geamurile am rezolvat-o cu vaselina, exact cum explica cineva mai sus. Omul de la care am luat masina mi-a spus toate defectele pe care le stia el, scurgerea de lichid hidraulic zice ca este din cauza sferei care nu este stransa bine. Din cate am vazut eu nu este grav pt ca nu curge jos, sfera si cilindrul sunt murdare si lichidul s-a extins pe ele. Deci, scapa pe undeva dar foarte putin. Trebuie sa incarc sferele dar dupa ce termin cu actele ca sa pot merge cu ea ca nu mai am rebdare. Acum este demontata, scos aproape tot interiorul, verificat instalatie electrica si facute cateva modificari la bord
ca doar imi place electronica (si mecanica dar mai am multe de invatat). Sper sa o fac la loc weekend-ul asta ca de luni incep serviciul si nu o sa mai am mult timp liber.
Poate are cineva o trapa de vanzare, doar geamul cu rama ma intereseaza.

Poate are cineva o trapa de vanzare, doar geamul cu rama ma intereseaza.
din cate stiu eu, nu prea are cum sa curga pe la sfere pentru ca nu sunt stranse bine! daca lasi masina jos(eliberezi presiunea din instaltie) sferele se desfac si se strang la mana fara un efort foarte mare. e posibil sa fie ceva garnituri de pe acolo!
la capitolul trapa,
bafta multa! si eu am cautat una de mi-au sarit capacele! am gasit una intr-un final si parca mai avea una persoana respectiva!
ionutcomsa din brasov! super de treaba baiatul! vorbeste cu el poate cine stie
bafta multa!
la capitolul trapa,

ionutcomsa din brasov! super de treaba baiatul! vorbeste cu el poate cine stie
bafta multa!
Citroen BX 17. TD '89
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot