Rulment brat Bascula spate

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

bytzy2003
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Joi 06-Aug-2009 15:25
Localitate: Romania Piatra Neamt

Rulment brat Bascula spate

Mesajde bytzy2003 » Joi 10-Dec-2009 13:18

stie cineva ce serie au rulmentii de la bratul bascula spate varianta romaneasca?

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 10-Dec-2009 13:27

Nu exista echivalent romanesc :!: Merge pus rulmentul romanesc 32004A, insa doar cu modificari. Eu asa am pe masina.
Bafta.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

bytzy2003
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Joi 06-Aug-2009 15:25
Localitate: Romania Piatra Neamt

Mesajde bytzy2003 » Joi 10-Dec-2009 13:32

sal. ce modificari trebe?

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Joi 10-Dec-2009 13:34

trebuie strunjit 1 mm sau 2
BX

bytzy2003
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Joi 06-Aug-2009 15:25
Localitate: Romania Piatra Neamt

Mesajde bytzy2003 » Joi 10-Dec-2009 13:36

stii unde se gasesc si cit costa?

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Joi 10-Dec-2009 13:51

gasesti la skf

bytzy2003
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Joi 06-Aug-2009 15:25
Localitate: Romania Piatra Neamt

Mesajde bytzy2003 » Joi 10-Dec-2009 13:59

am gasit 32004 sunt la fel cu 32004A ? si vroiam sa va mai intreb daca e normal sa joace un telescop din spate, la aceeasi roata cu probleme la rulmet.

bytzy2003
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Joi 06-Aug-2009 15:25
Localitate: Romania Piatra Neamt

Mesajde bytzy2003 » Joi 10-Dec-2009 14:07

Imagine

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 10-Dec-2009 16:15

A=Auto.
E usoara operatia de modificare, dar trebuie sa ai unde...mai ales ca nu prea se mai gasesc ateliere acum.Se strunjeste axul cu 2mm doar pe portiunea unde lucreaza rulmentul, iar colivia rulmentului se strunjeste si ea cu 1mm.Iar bucsile se pot face, simeringuri gasesti.

Altfel, poate deveni mai complicata decat varianta de a cumpara rulmenti originali.Rulmentul pt citroen il poti lua de la un magazin de piese pt auto striane...logic ca SKF a fi cei mai buni in domeniu. Sau ii poti comanda la un dealer Citroen. Pretul e de aproape 80 lei pe bucata.


Daca masina e ridicata, banuiesc ca cilindrul se intepeneste si sta in presiune...nu?
Nu au legatura cilindrii cu rulmentii de la brate. Nici nu necesita demontarea lor.Se da doar tija jos.
Oricum..crezi ca doar de rulmenti ai nevoie?Daca deja roata sta destul de stramb e posibi sa fie si altceva afectat
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

bytzy2003
simpatizant
Mesaje: 36
Membru din: Joi 06-Aug-2009 15:25
Localitate: Romania Piatra Neamt

Mesajde bytzy2003 » Joi 10-Dec-2009 16:48

spuneam ca la aceeasi roata misca telescopul(la care am probleme cu rulmentii), celalat telescop e teapan, nu misca deloc. de pornit nu pot sa o pornesc ca am demontat motoru' sa schimb ambreaju. ms pentru informatii.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 10-Dec-2009 19:25

nu pot sa inteleg de ce nu ii iei pe cei originali :shock: sunt 50-60 de ron bucata ! si trebuie sa pui 4 bucati ! nu mai umblati cu modificari and stuff ! nu merita ! mai tarziu o sa schimbati bratele cu totu si e mai scump !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 10-Dec-2009 22:12

intimplator rulmentii romanesti rezista mai mult pentru ca au rolele mai groase si partea interioara ce desparte rolele e din metal nu din plastic. daca ai unde sa ii rectifici, atunci pune din aia, nu se strica nimic
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 10-Dec-2009 22:18

Exact..si eu am studiat mult problema si cred ca cei romanesti sunt mai rezistenti...daorita faptului ca au bilele mai mari si carcasa din metal si nu plastic.Si in plus, nu ai ce sa strici..la brat nu umblii..iei din ax 2mm care nu afecteaza rezistenta lui..axul e destul de gros.
Toata treaba e sa ai unde sa ii rectifici, altfel nu se merita.
Cei originali citroen sunt 77lei. Cei de la magazin de piese auto posibil sa fie mai ieftini, nu stiu.
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Joi 10-Dec-2009 23:43

Nu chiar... cei originali sunt facuti cu scop cu acele mai mici si mai dese... pentru ca bascula nu are cursa extrem de mare !
Cu ungere buna ... rulmentii originali tin foarte mult !
Rulmentii romanesti avand acele mai groase si mai rare ... cursa fiind mica... sapa in camasa... si usor usor cu timpu ajung sa sape in bascula !
Daca voi considerati 200 si ceva de ron ,E MULT! o data la 8 ani-10 ani ... inseamna ca e cam grava treaba ! in fine fiecare cu ideile lor... Eu sunt de parere ca nu ar trebui inurajata aceasta modificare nefiind benefica masinii ! mai ales ca suntem un loc de pasionati ! unde teoretic ar trebui sa stim ce e bine si ce e rau !
Khan ... u folosesti rulmenti romanesti?sau originali? ca idee !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 11-Dec-2009 00:01

un CX pe care il am in intretinere de vreo 18 ani are aceeasi rulmenti romanesti de 12-13 ani, i-a scos anul trecut sa ii greseze si i-a pus la loc. masina are locurile din spate pline cu echipamentul complet al unui electrician care se suie pe case, stilpi, etc, cred ca are 250 de kile pe care le cara in aceeasi configuratie de aprox 7 ani. daca au tinut atit in conditiile astea, tind sa cred ca sint buni. eu am acum rulmenti originali, pe care insa urmeaza sa ii schimb cu cei romanesti din nou, astia sint a doua pereche in doi ani. bratele nu au uzuri
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11817
    Cel mai nou membru Storm199