Rulment brat Bascula spate
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
intamplator, chiar azi mi-am schimat rulmentii de la bratele de pe spate... am dar 160 de lei pe toti 4, skf vkd 24000.... nu mi se pare cine stie ce suma... MARE GRIJA, orice rulmenti ai pune, trebuie calati corect pt ca daca vor fi prea stransi sau prea largi, se vor face praf destul de repede, si tot asa, daca inelul de metal de la simering a sapat in brat, trebuie rectificat neaparat, pt ca daca intra apa, se strica foarte repede... si eu am avut la unul dintre cx-uri rulmenti romanesti, erau pusi din 96, iar cand am taiat maisna inca erau buni... am preferat totusi pe cei originali pt ca a fost mult mai putin de lucru...
Eu stiu ce am vazut ... brate cu marii rulmenti romanesti... si mai bine nu fac asa ceva ... dar fiecare cu ale lui ... de 3 ani si ceva... pe masina am rulmenti originali si nu dau semne de oboseala
nu inteleg cum ii poti strica in 2 ani ! Si masina chiar a mers incarcata.. am si carat un pic cu ea... nu menajata !
Tatal meu foloseste la cx la fel .. de vreo 10 ani ... fara probleme
Ar trebui sa faceti petitie la citroen franta... sa inceapa sa puna dinastia romanesti daca tot sunt mai tari
mai in gluma... mai in serios... e ca si cum ai spune ca h46 e mai benefix decat lhm
sanatate multa !

Tatal meu foloseste la cx la fel .. de vreo 10 ani ... fara probleme

Ar trebui sa faceti petitie la citroen franta... sa inceapa sa puna dinastia romanesti daca tot sunt mai tari


TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Asa cum a scris si colegul nick mai sus..rulmentii indiferent de tip trebuiesc stransi cum trebuie...si in primul rand bratul nu trebuie sa aiba uzura...pentru ca altfel degeaba ii pui.
Acuma fiecare face cum vrea si dupa posibilitati...oricum, nu e o modificare care sa afecteze ceva si nu cred ca se poate compara aceasta modificare cu..h46 in loc de lhm..
Da..o modificare aiurea ar fi fost de exemplu sa pui bucsi in loc de rulmenti
Acuma fiecare face cum vrea si dupa posibilitati...oricum, nu e o modificare care sa afecteze ceva si nu cred ca se poate compara aceasta modificare cu..h46 in loc de lhm..
Da..o modificare aiurea ar fi fost de exemplu sa pui bucsi in loc de rulmenti

Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
abarth_mcm scrie:Acuma fiecare face cum vrea si dupa posibilitati...
daca bratele sunt cu rulmenti originali, costul modificarilor este mai mare decat daca ai cumpara 4 rulmenti originali... eu asta am vrut sa spun. daca ai rulmenti romanesti, pune tot dinaia ca altfel ar trebui sa schimbi si tuburile, si mi se pare ca si bratele...
rulmentii romanesti, dupa cum a spus si mihai, au mai putine bile si mai mari, iar din cauza faptului ca lucreaza decat 30 de grade sau ceva de genul, si forta este aplicata doar "intr-o parte", bilele alea pot sapa in camasa... nu este o regula, depinde si de calitatea nimerita. rulmenti extrem de smecheri sunt cei originali timken, dar nu se gasesc...
referitor la calare, este destul de munca, pt ca la xm este altfel simeringul pus, si ca sa nimeresc reglajul a trebuit sa montez si sa demontez fiecare brat de cel putin 5 ori...
bafta multa, si sa ne anunti cum ai facut pana la urma.
bratul era varza, defapt a bagat cineva un fel de aschii metalice in rulmentul care era spart(facuta pentru vanzare de fostul proprietar). cred ca s-a chinuit foarte mult sa desfaca bratul ca era olarit surubul ala lung. am reusit sa-l desfac si nu cred ca vreti sa vedeti ce am gasit acolo pacat ca momentan nu am un aparat foto sa va arat. trebuie alt brat. cam cat costa unul si cine are? Acum sunt in dubii daca merita sa o mai fac, nu are nici o dotare suplimentara si nu cred ca merita(mai are si alte probleme) . MS pentru sfaturi.
-
- pasionat
- Mesaje: 541
- Membru din: Dum 21-Dec-2008 20:20
- Localitate: ploiesti
am avut neplacerea sa descopar iar rulmenti romanesti ... pe un brat erau romanesti.. pe alt brat originali ... ghici care era bratul cel mai ciomagit ?
la ambii s`a folosit aceasi vasilina... din cate am observat... la ceilalti acele erau sparte.. dar inca mai erau la locu lor.. fiind mai dese .. au tinut mai bine... la cel romanesc fiind mai rare... au ros efectiv din distantier
si din camasa.... ma rog fiecare face ce vrea... eu nu recomand asa ceva !

la ambii s`a folosit aceasi vasilina... din cate am observat... la ceilalti acele erau sparte.. dar inca mai erau la locu lor.. fiind mai dese .. au tinut mai bine... la cel romanesc fiind mai rare... au ros efectiv din distantier


TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw