Dupa cum bine stiti masina mea are instalatie de gaz montata in urma cu 5000 de km. Catalin (WLD) a descoperit un posibil viciu de montare a instalatiei, si anume, dupa pompa de benzina (mecanica), urmeaza supapa electromagnetica care este deschisa doar in timpul alimentarii cu benzina. In momentul in care masina merge pe gaz sau e la punctul intermediar (carburatie, deh) pompa de benzina lucreaza in continuare (pentru ca e mecanica), dar supapa inchide furtunul. In mod normal pina acum membrana pompei ar fi trebuit sa cedeze, totusi nu a facut-o.
Mi-ar trebui un T-eu (sau doua) de tipul celui care a fost o data la Dacia 1300 sau orice altceva cu diametrul de 4-5 mm, ca sa incapa pe furtun. Are cineva asa ceva acasa si nu ii mai trebuie sau poate stiti un loc de unde as putea sa cumpar?
Nu in ultimul rind stiti vreun service/atelier/meserias pentru instalatii de gaz (Zavolli in cazul meu)?
T-uri pentru furtunul de benzina
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
T-uri pentru furtunul de benzina
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Si eu am aceeasi instaltie, montata de aceeasi firma. Totusi tie ti-au montat T-eu, mie nu. Probabil ca "meseriasii" au fost altii...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
nu pot spune cu siguranta ca ei au montat acel T, pentru ca eu am cumparat masina cu instalatia montata.
iar T-ul nu prea arata ca unul comercial, cred ca este home-made, pt ca teava este de Cu lipit cu cositor.
oricum, cu prima ocazie cand ajung in targul din Vitan iti caut un T de retur de la Dacia 1300
iar T-ul nu prea arata ca unul comercial, cred ca este home-made, pt ca teava este de Cu lipit cu cositor.
oricum, cu prima ocazie cand ajung in targul din Vitan iti caut un T de retur de la Dacia 1300
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
inst gaz
Mai puteti inlocui pompa de benzina mecanica cu una electrica (daca aveti sau puteti cumpara una mai ieftina)pt. ca asta se blocheaza la anumita presiune
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
inst de gaz
Electroventilul blocheaza pompa dar ce ai cu ea ca s-o ti alimentata tot timpul?O conectezi in circuitul de alimentare cu benzina iar cand treci pe gaz sa se deconecteze(este relativ simpla montarea ei)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh