1. Cand franez se aude un SS-it si parca imi mai impinge pedala in sus.
2.Tot la frana: imi bate fata stanga.
3. Pe un motor clasic de 1600, dublu carburator pot sa pun injectie? Si xcam cat m-ar costa, ce as avea de castigat?
problemele mele
Moderator: Echipa Tehnica
sal catalin,
1. dupa cate stiu eu asa e normal, si la mine e la fel. frana e hidraulica, oarecum un fel de servo. presiunea care se formeaza in sistem e normal ca sa iti impinga putin pedala inapoi.
2. placutele de frana uzate (asta a fost la mine) si/sau sa ai joc la vreun brat.
3. dupa cate stiu eu ori ii carburator ori injectie... habar n-am
pe injectie, adica reglat electronic, ai performante mai ok si consum mai redus.
sper sa fie ok...
1. dupa cate stiu eu asa e normal, si la mine e la fel. frana e hidraulica, oarecum un fel de servo. presiunea care se formeaza in sistem e normal ca sa iti impinga putin pedala inapoi.
2. placutele de frana uzate (asta a fost la mine) si/sau sa ai joc la vreun brat.
3. dupa cate stiu eu ori ii carburator ori injectie... habar n-am
pe injectie, adica reglat electronic, ai performante mai ok si consum mai redus.
sper sa fie ok...
_____________
see ya Al3x_
see ya Al3x_
la fel am patit si eu, cand franam se auzea un fasait la inceputul cursei pedalei de frana iar aceasta era impinsa inapoi un pic
am constatat dupa aceea ca dozatorul de frana era defect. problema s-a remediat prin schimbarea acestuia. si acum se aude un mic fasait, dar nu la inceputul cursei pedalei, ci mai tarziu
am constatat dupa aceea ca dozatorul de frana era defect. problema s-a remediat prin schimbarea acestuia. si acum se aude un mic fasait, dar nu la inceputul cursei pedalei, ci mai tarziu
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Sisitul e oarecum normal si indica o uzura mai mult sau mai putin accentuata a dozatorului de frina. Uzura se determina masurind in cit timp se scufunda spatele masinii: daca se scufunda in citeva minute e uzat rau, daca se scufunda in citeva ore e ok. Oricum se considera ca atit timp cit masina frineaza e ok.
Vezi ca nu cumva indicatorul presiune ulei sa fie de fapt indicatorul de nivel de ulei (probabil masina ta e serie II). Asta se determina punind contactul cu motorul rece. Acul ar trebui sa se duca in partea celalalta. Oricum daca ti se stinge martorul presiune ulei, nu cred ca ai motive de ingrijorare.
Daca te vei uita in specificatiile tehnice, vei observa ca un BX cu injectie consuma o idee mai mult decit unul pe carburator (www.citroenz.com). Eu am carburator si nici prin gind nu-mi trece sa-mi pun injectie. Sa incerci sa pui injectia de la un motor e chiar exclus (vezi cazul Cielo), iar pe BX-uri cu exceptia modelelor tirzii de top, au fost montate injectii monopunct. Totusi daca te hotarasti sa faci operatia, si daca carburatorul tau e Weber, da-mi un semn.
Vezi ca nu cumva indicatorul presiune ulei sa fie de fapt indicatorul de nivel de ulei (probabil masina ta e serie II). Asta se determina punind contactul cu motorul rece. Acul ar trebui sa se duca in partea celalalta. Oricum daca ti se stinge martorul presiune ulei, nu cred ca ai motive de ingrijorare.
Daca te vei uita in specificatiile tehnice, vei observa ca un BX cu injectie consuma o idee mai mult decit unul pe carburator (www.citroenz.com). Eu am carburator si nici prin gind nu-mi trece sa-mi pun injectie. Sa incerci sa pui injectia de la un motor e chiar exclus (vezi cazul Cielo), iar pe BX-uri cu exceptia modelelor tirzii de top, au fost montate injectii monopunct. Totusi daca te hotarasti sa faci operatia, si daca carburatorul tau e Weber, da-mi un semn.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Multumesc pt sfaturi.
In ce priveste indicatorul presiune ulei: cand pun contactul, indicatorul ajunge la verticala[cam intre partea rosie si verde (parca astea sunt culorile)] si acolo moare.
Pt. ca sunteti asa amabili si promti mai am cateva intrebari:
-Fara nici un motiv de cateva ori s-a oprit motorul, dat la cheie mult fara sa mai porneasca. Bujiile nu erau umede. Era ca si cum nu intra benzina in motor (in carburator da). Cineva spunea ca e obosit carburatorul. ???
-Daca dupa 12 ore de pauza masina nu porneste la prima cheie poate fi suspectata o supapa din pompa (e mecanica) care e posibil uzata, mancata?
In ce priveste indicatorul presiune ulei: cand pun contactul, indicatorul ajunge la verticala[cam intre partea rosie si verde (parca astea sunt culorile)] si acolo moare.
Pt. ca sunteti asa amabili si promti mai am cateva intrebari:
-Fara nici un motiv de cateva ori s-a oprit motorul, dat la cheie mult fara sa mai porneasca. Bujiile nu erau umede. Era ca si cum nu intra benzina in motor (in carburator da). Cineva spunea ca e obosit carburatorul. ???
-Daca dupa 12 ore de pauza masina nu porneste la prima cheie poate fi suspectata o supapa din pompa (e mecanica) care e posibil uzata, mancata?
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca e indicator de presiune de ulei, in principiu e ok, cu amendamentul ca atunci cind turezi motorul tare, presiunea ar trebui sa creasca.
Probabil motorul s-a oprit din cauza unei probleme electrice. Daca s-a oprit brusc e o problema electrica, daca moare in 1-2 secunde e problema de alimentare: motorul merge cu benzina din carburator si usor moare. Problema asta nu stiu daca o poti rezolva pe forum.
Nici masina mea dupa 3-4 zile de stat nu mai pleaca la prima cheie. Workaround: pui contactul, si ii dai nste sprituri (apesi pedala ca si cum accelerezi; numarul lor se determina prin incercari - ai grija sa nu o ineci) si apoi cuplezi demarorul. La mine merge. N-ar fi rau sa ii faci un carbotest, la mine s-au vazut efectele.
Probabil motorul s-a oprit din cauza unei probleme electrice. Daca s-a oprit brusc e o problema electrica, daca moare in 1-2 secunde e problema de alimentare: motorul merge cu benzina din carburator si usor moare. Problema asta nu stiu daca o poti rezolva pe forum.
Nici masina mea dupa 3-4 zile de stat nu mai pleaca la prima cheie. Workaround: pui contactul, si ii dai nste sprituri (apesi pedala ca si cum accelerezi; numarul lor se determina prin incercari - ai grija sa nu o ineci) si apoi cuplezi demarorul. La mine merge. N-ar fi rau sa ii faci un carbotest, la mine s-au vazut efectele.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh